09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 11 شهریور 1398 در ساعت 18 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چهره ماشینی به روش های مختلفی بافت می شود تا دست خریداران برای انتخاب هدیه با توجه به بودجه شان بازتر باشد.

انتخاب تابلو فرش سفارشی چهره به عنوان یک هدیه خاص و ماندگار می تواند لحظه های خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه به انواع تابلو فرش چهره، تفاوتشان با همدیگر، قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش، مزایا و معایب آن ها و نحوه ثبت سفارش و خرید اشاره می کنیم. به طور کلی بافت تابلو فرش چهره ماشینی به دو مدل انجام می شود:

  • بافت تابلو فرش سفارشی
  • تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی

در روش بافت تابلو فرش ماشینی ابتدا عکس ارسالی باید در ابعاد مورد نظر شما طراحی شود و سپس با دستگاه بافندگی، کار بافت تابلو فرش سفارشی چهره انجام شود. عواملی که می تواند در کیفیت بالای بافت تابلو فرش چهره ماشینی تاثیرگذار باشند نحوه طراحی، الیاف و دستگاه بافت می باشد. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه تولید تابلو فرش سفارشی چهره، طراحی عکس را در بالاترین کیفیت انجام می دهد تا با توجه به استفاده از 8 تا 10 نخ رنگی در بافت تابلو فرش چهره توسط دستگاه بافندگی فرش ماشینی، تابلو فرش نهایی کیفیت بالایی داشته باشد. نخ اکریلیک heatset در بافت آن استفاده می شود تا پرزدهی تابلو فرش به حداقل ممکن برسد. یکی از معایب و شاید برای برخی مزایا باشد بافت تابلو فرش ماشینی به صورت جفت (2 تایی و قرینه همدیگر) می باشد که در صورت وجود متن، یکی از آن ها بدون استفاده می باشد که البته برایتان ارسال می شود.

نوع دیگری از جدیدترین تابلو فرش چهره، تابلو فرش چاپی می باشد که ابتدا فرش خام سفید 1200 شانه به شکل رولی تولید می شود و پس از برش در ابعاد استاندارد تابلو فرشی، عکس مورد نظر توسط دستگاه چاپ سابلیمیشن و یا فلت بد (UV) بر روی فرش سفید چاپ می شود. وجود 256 طیف رنگی سبب می شود کیفیت تابلو فرش چهره بسیار بالا باشد. قیمت ارزان، زمان سریع آماده شدن، نزدیکی بسیار زیاد رنگ عکس به تابلو فرش از محاسن تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی می باشد. ذکر این نکته لازم است که بدانید تابلو فرش چاپی به صورت پشت و رو انجام می شود تا شبیه به کار بافت تابلو فرش شود و به دلیل استفاده از متریال درجه یک، قابلیت شست و شوی تابلو فرش با مواد شوینده بدون آنزیم وجود دارد.

بافت تابلو فرش چهره

نوع دیگری از تکتولوژی چاپ که عملیات بافت فرش و رنگ ریزی در آن به صورت همزمان انجام می شود کلاریس می باشد که عمق نفوذ بسیار بالایی دارد و با دست کشیدن بر روی سطح فرش، نخ های رنگی مشاهده می شوند.

کانال تلگرام تابلو فرش چهره

تابلو فرش چهره سفارشی در ابعاد استاندارد 50 در 35، 70 در 50، 100 در 50، 100 در 50، 100 در 70 و 150 در 100 سانتی متر انجام می شود. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه های بافت تابلو فرش چهره ماشینی، عضو کانال تلگرام تابلو فرش چهره به نشانی t.me/parsanpars_printedcarpet شده و یا از طریق پیج اینستاگرام به نشانی parsan_pars ما را دنبال نمایید.

تابلو فرش چهره تهران

سفارش تابلو فرش چهره در تهران

عزیزان ساکن در تهران و سایر شهرهای کشور به راحتی می توانند عکس انتخابی و مورد نظرشان را از طریق شماره های تلگرام و واتساپ 09124602254 و 09131629159 و یا ایمیل شرکت به آدرس info@parsancarpet.com برای کارشناسان ارسال نمایند تا راهنمایی های لازم در خصوص ابعاد و یا ادیت تصویر (در صورت نیاز) به شما داده شود. پس از تایید طرح از سوی شما سفارشتان در نوبت بافت قرار می گیرد و ظرف مدت 3 الی 7 روز به آدرس پستی شما در تهران و شهرستان های دیگر ارسال می شود و هزینه آن را نیز همانجا پرداخت می نمایید. افرادی که قصد ارسال مستقیم تابلو فرش سفارشی به عنوان هدیه برای فرد مورد نظرشان را دارند می توانند هنگام ثبت سفارش، موضوع تزئین و بسته بندی را اعلام کنند تا گل آرایی، کادو پیج، کارتن بسته بندی، درج متن دلخواه و ... نیز برایشان انجام شود. همچنین انواع قاب تابلو فرش سفید، کرم، قهوه ای و ... نیز موجود می باشد تا در صورت درخواست شما، تابلو فرش ارسالی به صورت قاب شده ارسال گردد.

تابلو فرش چهره سفارشی

قیمت تابلو فرش عکس شخصی

همانطور که اشاره شد قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش شخصی در گرو عوامل متعددی می باشد. در جدول زیر مشخصات فنی و قیمت بافت تابلو فرش چهره ماشینی و همچنین تابلو فرش چاپی به نمایش در آمده است.

ردیف

نوع تابلو فرش

ابعاد

تعداد رنگ به کار رفته

قیمت

هزینه ارسال

1

تابلو فرش چهره ماشینی

70 در 50

100 در 50

100 در 70

150 در 100

8 الی 10

از 400 تا 750 هزار تومان

رایگان

2

تابلو فرش چاپی چهره

بدون محدودیت

256

شروع از 120 هزار تومان

رایگان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر