09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 خرداد 1399 در ساعت 15 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش مسجدی در شرکت سجاده فرش کاشان – طرح های فرش مساجد – فروش فرش محرابی سجاده ای در مرکز فروش اینترنتی فرش پرسان پارس – قیمت انواع فرش سجاده ای کاشان.

کارخانه های متعدد تولید فرش مسجدی در شهر کاشان و آران و بیدگل موجب به وجود آمدن رقابت و در نتیجه ارائه انواع قیمت فرش محرابی از سوی تولید کنندگان این محصول شده است. کیفیت طرح فرش سجاده ای یکی از فاکتورهای مهم خرید فرش های نمازخانه ای و مسجدی می باشد که باعث تفاوت در قیمت سجاده فرش های محرابی شده است.

الیاف مورد نیاز جهت تولید فرش ماشینی سجاده ای که وارد کارخانه فرش محرابی کاشان می شود در ابتدا رنگرزی شده و پس از ریسندگی با نمزه های های متنوع و با توجه یه شانه و تراکم انواع فرش سجاده ای تبدیل به نخ هیت ست شده می شوند. در نهایت فرش های نمازخانه ای پس از آهارزنی، شیرینگ شده و پس از رول پیچی و بسته بندی به بازار جهت فروش عرضه می شوند.

کیفیت فرش طرح سجاده

شرکت سجاده فرش پرسان پارس انواع طرح های فرش محرابی مساجد را به به کارگیری به روزترین دستگاه و ماشین آلات بافت فرش سجاده ای از جمله تکسیما، ASR و CRT به صورت درجه یک تولید می کند. نخ 100 درصد اکریلیک هیت ست شده موجب تولید یک محصول کاملا با کیفیت در انواع طرح فرش سجاده ای شده است. البته با توجه به این که برخی خریداران درخواست محصولات ارزان قیمت فرش نمازخانه را دارند این شرکت از الیاف های دیگر از جمله پلی استر و ورژن نیز در تولید فرش مساجد استفاده می کند.

تولید فرش مسجدی 700 شانه با الیاف در تراکم های 2100، 2250 و 2550 یکی از ویژگی های محصولات فرش نمازخانه ای در مجموعه پرسان پارس می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری را بیان خواهیم کرد.

فرش سجاده ای کاشان

بافت و تولید فرش سجاده ای

انواع فرش سجاده ای که در شهر کاشان تولید و بافت می شوند به صورت فرش 440 شانه، فرش 500 شانه، فرش 700 شانه و گاها فرش 1200 شانه می باشند.

تولید فرش مخصوص مسجد، خرید فرش نمازخانه با قیمت مناسب برای پادگان ها، مدارس، بیمارستان ها، شرکت های خصوصی و دولتی به همراه گارانتی 5 تا 10 ساله توسط شرکت سجاده فرش پرسان پارس انجام می شود.

به صورت کلی اگر بخواهیم بیان کنیم برای تولید کیفیت های مختلف طرح فرش سجاده ای سه گام ریسندگی، بافندگی و تکمیل لازم می باشد.

دستگاه بافت، شانه و تراکم، نخ خاب، الیاف و میزان دقت در فرایند آهار و تکمیل از مهم ترین موارد دخیل در کیفیت تولید فرش سجاده ای می باشند.

سجاده فرش 440 و 500 شانه

یکی از انواع فرش سجاده ای فرش های 440 شانه می باشند که با نخ BCF و یا پلی استر تولید می شود و به عنوان ارزان ترین قیمت فرش مسجدی می باشد و برای خریدارانی مناسب می باشد که می خواهند با حداقل هزینه و به جای استفاده و خرید فرش سجاده دست دوم، فرش های قدیمی را با سجاده فرش جدید تعویض کنند.

اما فرش های نمازخانه ای 500 شانه یکی از متنوع ترین تولیدات فرش محرابی می باشند که با 3 مدل نخ اکریلیک، پلی استر و ورژن بافت می شوند و می توان گفت سهم بیشتری از فروش را در بین دیگر طرح فرش سجاده ای به خود اختصاص داده اند.

طرح فرش سجاده

فرش سجاده ای700 و 1000 شانه

فرش سجاده ای 700 شانه تراکم 2550 الیاف 100 درصد اکریلیک اگر چه شاید از قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات فرش مسجدی برخوردار باشد اما مطمئن باشید با خرید این محصول تا سال های بسیار طولانی نیازی به تعویض و یا خرید فرش مسجدی نخواهید داشت. خاصیت عدم پرزدهی و نرمی پاخور از بارزترین شاخصه های این محصول می باشد.

جهت متعادل تر شدن قیمت فرش سجاده ای، فرش 700 شانه با تراکم های پایین تر از جمله 2100 و 2250 نیز بافت می شود. همچنین فرش محرابی پلی استر 700 شانه از دیگر محصولات فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس می باشد که از قیمت بسیار مناسبی بهره می برد.

فرش مسجدی 1000 شانه یک محصول کاملا خاص می باشد و بیشتر برای اماکن خاص و به صورت کاملا سفارشی بافت می شود. تراکم این فرش 3000 می باشد و با توجه به نقشه مسجد به صورت قطعه ای بافت شده و در نهایت توسط تیم نصاب در محل به صورت کاملا یکپارچه در می آید.

فروش اینترنتی فرش های سجاده ای

فرش نمازخانه و مسجدی که محصولات اصلی طرح فرش سجاده ای را تشکیل می دهند با 5 دستگاه در مرکز فروش اینترنتی فرش پرسان پارس عرضه می شوند. تکسیما، وندویل VTR، CRX، ASR و HCP ماشین آلات بافندگی انواع فرش سجاده ای می باشند که مرغوب ترین آن مربوط به HCP و ASR می باشد.

خرید اینترنتی سجاده فرش امروزه سهم خوبی از بازار فروش سراسر کشور را دارد که از جمله مهم ترین دلایل انتخاب و خرید به این شیوه می توان موارد زیر را برشمرد:

  • ارزان بودن قیمت فرش محرابی به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه
  • ارسال به سراسر کشور همراه با نصاب
  • امکان سفارش یک طرح خاص با رنگ مورد نظر
  • کیفیت درجه یک همراه با ضمانت نامه 60 ماهه


فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر