09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 5 تير 1399 در ساعت 10 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت تولیدی سجاده فرش کاشان – قیمت خرید فرش محرابی – انواع فرش سجاده ای اکرولیک مساجد – خرید فرش نمازخانه ای و مسجدی.

تولید سجاده فرش در شرکت های مختلف سجاده باف در شهر کاشان و مشهد انجام می شود. فرش های سجاده ای در مساجد، مصلی ها، حسینیه ها، امامزاده و نمازخانه های کاربرد دارند. نام اصلی این محصول فرش سجاده ای می باشد اما به آن ها فرش نمازی، فرش نمازخانه، سجاده فرش، فرش مسجدی و فرش محرابی نیز می گویند.

ماه های محرم، صفر، شعبان، رمضان تولید کنندگان فرش های نمازخانه ای محصولات بافته شده خود را با تخفیفات ویژه ای عرضه می کنند چرا که فروش سجاده فرش ها معمولا در این ایام سال بیشتر می باشد. مجموعه فرش پرسان پارس انواع محصولات فرش سجاده ای کاشان را با قیمت درب کارخانه و کیفیت درجه یک عرضه می کند. در این نوشته مراحل تولید و سفارش فرش محرابی را بیان می کنیم. همچنین در خصوص اندازه گیری و نصب سجاده فرش ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فرش مسجدی

فرش های مسجدی به کناره فرش های محرابی گفته می شود که غالبا با عرض 125 سانتی متر و با رنگ های سبز، کرم، سرمه ای، لاکی، روناسی و آبی تولید می شوند. امروزه بر خلاف گذشته تولید سجاده فرش به صورت تخصصی و در شرکت های مجزا از فرش بافی انجام می شود.

کیفیت های مختلف سجاده فرش ها به صورت فرش 440 شانه، فرش 500 شانه، فرش 700 شانه و در برخی موارد فرش 1000 شانه می باشد که با توجه به خواست و سفارش شما قابلیت بافت با الیاف اکریلیک (Acrylic)، پلی استر (Polyester) و بی سی اف (BCF) را دارند.

تولیدی سجاده فرش

سفارش فرش سجاده ای کاشان

سفارش انواع فرش سجاده ای معمولا به وسیله هیئت امنای مساجد، مدیران مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان، پادگان ها ارائه می شود که مجموعه فرش پرسان پارس کاشان این محصولات را با کیفیت درجه یک در کوتاه ترین زمان بافت و آماده می کند.

آن چه در تولید سجاده فرش اهمیت دارد کیفیت مواد به کار رفته در بافت فرش نمازخانه ای می باشد که بنا به سفارش و خواست مشتریان گرامی انواع محصولات در این مجموعه قابلیت بافت دارد. برای ثبت سفارش کافیست ابعاد نمازخانه و یا مسجد را اندازه گیری نمایید و به کارشناسان مجموعه ارسال نمایید تا محاسبه رول های مورد نیاز فرش سجاده ای برای شما انجام شود و در نهایت با انتخاب کیفیت، طرح و رنگ، ثبت سفارش شما از طریق ارسال فاکتور تکمیل شود.

تولید فرش مسجدی

تولید سجاده فرش مسجدی با دستگاه های ASR، CRT، Textima، HCP، Schonherr، انجام می شود که تولیدات مختلفی را به ارمغان خواهد داشت.

از آن جایی که عرض سجاده فرش های محرابی معمولا 1.25 متر می باشد دستگاه هایی با قابلیت بافت فرش مسجدی 2.5 متر تولید این محصولات را انجام می دهند. الیافی که در بافت فرش سجاده ای کاشان استفاده می شود معمولا اکریلیک می باشد که مرغوب ترین آن، نوع هیت ست بایر آلمان می باشد و عموما در فرش سجاده ای 700 شانه تراکم 2550 استفاده می شود.

البته نخ اکرولیک در سجاده فرش های 500 شانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد اما در شانه و تراکم های پایین تر یا از الیاف پلی استر استفاده می شود و یا نخ BCF در آن به کار می رود.

سجاده فرش مسجد

تراکم فرش های سجاده ای

تراکم یا همان گره های طولی پشت فرش یکی از مهم ترین علامت های استحکام و دوام فرش محرابی می باشد که در انواع شانه های فرش سجاده ای کاشان میزان این تراکم ها متفاوت است.

اگر بخواهیم مهم ترین تراکم های فرش مساجد را برشماریم می توانیم موارد زیر را بیان کنیم:

  • فرش 700 شانه تراکم 2550 اکرولیک
  • فرش 500 شانه تراکم 1000 ماکویی
  • فرش 500 شانه تراکم 1000 ASR
  • فرش 500 شانه تراکم 800 ASR
  • فرش 500 شانه تراکم 1000 پلی استر
  • فرش 500 شانه تراکم 800 پلی استر
  • فرش 440 شانه تراکم 750 پلی استر

همانطور که مشاهده می فرمایید تولید سجاده فرش در چندین تراکم مختلف انجام می شود که این اختلاف تراکم ها می توانند در قیمت فرش نمازخانه ای تاثیر بسزایی داشته باشند.

نخ سجاده فرش های مسجدی

بهترین نخ در تولید فرش مسجدی الیاف اکرولیک می باشد اما امروزه به منظور تعدیل قیمت فرش سجاده ای کاشان شاهد استفاده از الیاف های پلی استر، ورژن و بی سی اف نیز هستیم.

الیافی که در خاب فرش مساجد به کار می رود در عمر فرش نقش مهمی ایفا می کند. عدم پرزدهی و نرمی دو شاخصه مهم در الیاف درجه یک فرش های محرابی مسجدی هستند. پیشنهاد مجموعه پرسان پارس در هنگام خرید فرش مسجدی انتخاب فرش های حتی با شانه و تراکم پایین تر اما الیاف اکرولیک است چرا که به دلیل هیت ست بودن این نخ، با پرداخت هزینه اولیه در خرید فرش سجاده ای کاشان به راحتی سال ها از این فرش استفاده خواهید نمود اما در صورتی که بودجه در نظر گرفته شده را می خواهید صرف خرید فرش سجاده ای دست دوم کنید می توانید سجاده فرش های تولید شده با الیاف پلی استر و بی سی اف را سفارش دهید.

نصب فرش سجاده ای

در صورتی که متراژ فرش سجاده ای مورد نظرتان بالاتر از 100 متر می باشد بهتر است نصب آن را به شرکتی که از آن فرش خریداری کرده اید بسپارید چرا که وجود ستون ها و قناسی های احتمالی در فضا کار نصب فرش سجاده ای کاشان را کمی دشوار می کند.

شرکت تولید سجاده فرش پرسان پارس با فراهم کردن شرایط ارسال و نصب فرش محرابی در سراسر کشور هزینه های جانبی شما را در خرید فرش سجاده ای به طور چشم گیری پایین آورده است.

تولید فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر