09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 تير 1398 در ساعت 18 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لیست قیمت کامل فرش سجاده ای محرابی در نقش و طرح های مختلف و کیفیت بافت متنوع به صورت عمده در این سایت در اختیار هیئت امنای مساجد و حسینیه های سراسر کشور قرار داده می شود.

قیمت فرش سجاده ای یکی از مهمترین پارامتری های موثر در انتخاب و خرید آن از یک شرکت است. مساجد و حسینیه ها در شهر ها و روستا های کوچک و بزرگ عمدتا مساحت زیادی دارند و مفروش نمودن یک فضای بزرگ با فرش قطعا هزینه زیادی هم می طلبد. لذا قیمت فرش سجاده ای به طور کلی به صورت عمده برای خریداران محاسبه می شود و در خرید فرش محرابی حتی یک هزار تومان هم قیمت کمتر در قیمت فرش سجاده ای به طور کلی تاثیر زیادی دارد و همین امر باعث شده خریداران این محصول همواره در جستجوی ارزان ترین و مناسب ترین فرش سجاده ای برای حسینیه و مسجد باشد؛ از سوی دیگر فرش سجاده ای انواع مختلفی دارد که بر اساس شانه و تراکم و جنس الیاف تقسیم بندی آن انجام می شود و خریداری که از قیمت فرش سجاده ای اطلاع ندارد در صورت نداشتن اطلاعات لازم در مورد انواع مختلف موجود فرش سجاده محرابی ممکن است نتواند قیمت های مختلفی که از شرکت های مختلف ارائه می شود را از هم تمیز داده و علت تفاوت قیمت ها را دریابد. لذا در این متن ابتدا انواع فرش سجاده ای محرابی مسجدی را نام برده و مشخصات هر کدام را بیان میکنیم تا قبل از سفارش فرش نمازخانه مورد نظر خود اطلاعات کامل از جزییات این محصول داشته باشید.

فرش سجاده ای سبز رنگ یکی از پرفروش ترین انواع فرش مسجدی است که برای مساجد، حسینیه ها و نمازخانه مدارس و ادارات استفاده می شود و به علت تقاضای زیاد برای فرش سجاده ای سبز رنگ معمولا کارخانه فرش سجاده ای هم انواع مختلف فرش سجاده با رنگ سبز را به صورت عمده تولید کرده و در انبار خود برای سفارشات عجله ای موجود دارد و خریدارانی که می خواهند خیلی زود سفارش فرش محرابی را تحویل بگیرند می توانند از این مدل سجاده فرش نمازی برای خرید استفاده کنند.

به صورت کلی اگر خریداری از فرش نمازی که در انبار کارخانه فرش موجود باشد برای خرید سفارش دهد، قیمت فرش سجاده ای هم با تخفیف بیشتری برایش محاسبه شده و نیاز به انتظار برای آماده شدن و بافت فرش هم ندارد.

فرش سجاده ای سبز

انواع فرش سجاده ای مسجدی

همانطور که گفته شده فرش مسجدی بر اساس شانه و تراکم و جنس نخ الیافی که در بافت خاب آن مصرف شده باشد تقسیم بندی شده و قیمت گذاری می شود. در زیر انواع مختلف سجاده فرش طرح محرابی را که در کاشان تولید می شود را بیان نموده ایم:

  • فرش سجاده ای 440 شانه تراکم 800 جنس نخ خاب BCF که قیمت فرش سجاده ای با این مشخصات کمتر از سایر تولیدات است.
  • فرش سجاده ای 440 شانه تراکم 800 پلی استر
  • فرش محرابی 500 شانه تراکم 1000 پلی استر
  • فرش محرابی 500 شانه تراکم هزار اکرولیک
  • فرش سجاده ای طرح محرابی طرح 700 شانه تراکم 2100 اکرولیک
  • فرش محرابی نمازخانه 700 شانه تراکم 2550 اکرولیک که قیمت فرش سجاده ای با این مشخصات بالا است و بیشتر در شهرهای بزرگ و مساجد معروف استفاده از این مدل سجاده فرش رایج است.

انواع طرح فرش سجاده ای کاشان

کاشان مرکز اصلی تولید انواع فرش ماشینی و به خصوص فرش سجاده ای می باشد و به همین دلیل تنوع طرح و نقشه و رنگ بندی در تولیدات آن بسیار بالا است. طرح های فرش سجاده ای که با نام فرش محرابی هم معروف شده اند هم زیاد است و در گالری همین سایت تعداد زیادی از این مدل ها قرار داده شده است، اما اگر خریداری یک طرح خاص و سفارشی هم برای بافت فرش سجاده ای ارائه دهد؛ امکان طراحی و بافت آن وجود دارد. تنها کافی است نقشه و طرح مورد نظر را برای کارشناسان ارسال نموده و کیفیت مورد نظرش برای بافت را تعیین کند. بسیاری از کشورهای عربی فرش سجاده ای مورد نیازشان را از ایران خرید می کنند و عمدتا هم قیمت فرش سجاده ای برایشان اولویت اصلی نیست و هدفشان خرید یک طرح و رنگ خاص با کیفیت بالا است. لذا در این صورت می توان فرش سجاده ای را حتی به صورت فرش 1000 شانه در یک طرح سفارشی هم تولید نمود.

فرش سجاده ای

کارخانه فرش سجاده ای کویر کاشان

فرش سجاده ای انواع مختلفی دارد. هر کدام یک از این مدل ها ا یک دستگاه بافندگی مخصوص تولید می شود. بنابراین کارخانه فرش سجاده ای می بایست حداقل 4 دستگاه بافندگی داشته باشد تا بتواند به مشتریان خود خدمات کامل ارائه داده و محصولات متنوع با قیمت های مختلف ارائه دهد. از سوی دیگر خرید چند دستگاه بافندگی و بافت تنها سجاده فرش برای کارخانه فرش سجاده ای صرفه اقتصادی ندارد. به همین دلیل معمولا دو یا سه شرکت تولید کننده فرش سجاده ای با هم میکس شده و محصولات خود را برای مشتریان به اشتراک می گذارند تا هم تنوع محصولات خود را بالا برده و هم قیمت فرش سجاده ای که به مشتریان خود می دهند حداقل میزان ممکن باشد.

توجه: با توجه به تغییر پیوسته قیمت نخ و الیاف، لیست قیمت فرش سجاده ای در جدول زیر به صورت تقریبی بیان شده و قیمت دقیق به صورت مستقیم در اختیار خریدارانی که قصد تهیه سجاده فرش محرابی دارند، از طریق شبکه های اجتماعی و شماره های سایت قرار داده می شود.

قیمت فرش مسجدی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
5 / 10
از 2 کاربر