09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 4 دی 1398 در ساعت 12 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در کارخانه فرش ماشینی کاشان مدل های جدید و زیبای فرش 700 شانه را می توانید به صورت خرید مستقیم اینترنتی بدون واسطه با قیمت عمده خریداری کنید.

در سال های اخیر تلویدات فرش ماشیین سمت و سویی نو و جدید به خود گرفته اند، تولیدات فرش ماشینی کاشان عمدتا به سمت ریزبافت تر شدن، نازک شدن و متنوع تر شدن در رنگ و طرح رفته اند. تا قبل از این کارخانه فرش 700 شانه بیشترین تولید را داشت و این محصولات به دلیل داشتن کیفیت و قیمت مناسب بخش عظم نیاز بازار را رفع می کردند. فرش های جدید شانه و تراکم بیشتری دارند و ظرافت بافت، ظاهر زیبا و جذابیت و طرح و نقشه فرش ها به مراتب بیشتر از محصولات قدیمی شده است. فرش هزار شانه تراکم سه هزار، فرش 1200 شانه و به تازگی فرش 1500 شانه با تراکم 4500 محصولات جدید عرضه شده توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان هستند.

با وجود ایجاد این همه تنوع در بازار و وارد شدن محصولات جدید به بازار رقابت در صنعت فرش ماشینی کاشان، انتظار می رفت محصولات قدیمی نظیر فرش 700 شانه کاشان، از دور رقابت خارج شده و جای خود را به محصولات جدیدتر بدهند، اما شواهد نشان از این دارد که محصولات کارخانه فرش 700 شانه کاشان همچنان در بازار مشتریان زیادی داشته و حجم زیادی از تولیدات صادر هم می شود. در این متن به بررسی ویژگی های این محصول و دلیل ماندگاری آن در بازار پر رقابت و پویای فرش ماشینی می پردازیم.

چرا فرش 700 شانه کاشان خوب است؟

دلیل محبوبیت و بالا بودن فروش فرش 700 شانه کاشان را می توان در ویژگی های فنی و ظاهری آن جستجو نمود. البته دلیل اصل و مهم دیگر آن هم این است که قیمت فرش 700 شانه کاشان در کارخانه و بازار مناسب تر است. اما ویژگی های برجسته ای که باعث شده این محصول مورد توجه خریداران واقع شود، در ظاهر و کیفیت آن خلاصه می شود که در زیر به تفصیل بیان می شود:

  • کارخانه فرش 700 شانه اصل بافت فرش ماشینی را با نخ اکریلیک هیت ست شده مرغوب انجام می دهد که باعث نرمی و لطافت، استحکام الیاف و کاهش پرزدهی فرش می شود
  • فرش هفتصد شانه به دو شکل ده رنگ و هشت رنگ در طرح و رنگ های جدید طراحی و بافته شده است که باعث شده ظاهر زیبا و جذابیت طرح های بیشتر شود.
  • در کارخانه فرش 700 شانه کاشان از دو نوع بافت شونهر آلما یا HCP بلژیک استفاده می شود که به بافت فرش استحکام بخشیده و دوام آن را بالا می برد.
  • طول پرز یا خاب فرش 700 شانه کاشان تغریبا 9 تا 10 میلی متر است و این ضخامت در مقایسه با فرش های ظریف و ریزبافت با شانه و تراکم بیشتر، بالا تر بوده و در واقع فرش ماشینی کاشان با کیفیت فرش 700 شانه یک نوع فرش گوشتی، محکم و نرم است که این ویژگی مورد نظر اکثر خریداران ایرانی است.

کارخانه فرش 700 شانه

ابعاد فرش ماشینی 700 شانه کاشان

سایز استاندارد فرش ماشینی کاشان برای فرش با شانه و تراکم مختلف یکسان است. کارخانه فرش 700 شانه این محصول را در ابعاد استاندارد زیر تولید می کند، البته افرادی که یک فرش خاص در ابعاد غیر استاندارد سفارشی می خواهند خریداری کنند نیز می توانند، شرایط خرید فرش 700 شانه سفارشی را از کارشناسان با شماره های 09124602254 یا 09131629159 سوال نمایند.

  • فرش 700 شانه 6 متری یا 2 در 3
  • فرش 700 شانه 12 متری 3 در 4
  • فرش 700 شانه 9 متری 3.5 در 3.5
  • فرش 4 متری 700 شانه 1.5 در 2.25 و سایر ابعاد کوچک نظیر فرش 1 در 3، فرش 1در 4 کناره، قالیچه 1 در 1.5

معرفی کارخانه فرش 700 شانه کاشان

در کارخانه فرش 700 شانه کاشان، انواع مختلف فرش هفتصد شانه ده رنگ و هشت رنگ در زمینه رنگ های مختلف از فرش کرم و فیلی و بژ گرفته تا فرش آبی، فرش سورمه ای، آبی کاربنی و لاکی با نقشه های زیبا و جدید بافت می شود. در این کارخانه شما می توانید طرح و نقشه های مختلف فرش را که تازه وارد بازار شده و جدیدترین فرش 700 شانه به شمار می روند را مشاهده کنید، با پرفروش ترین محصولات آشنا شده که از طریق سایت پرسان پارس فروش اینترنتی فرش 700 شانه از درب کارخانه با ارسال رایگان انجام می شود.

فرش ماشینی کاشان

فرش 700 شانه اکریلیک یا پلی استر

در کارخانه فرش 700 شانه کاشان نوع نخ و الیاف به کار رفته در فرش دو دسته است، اولی مدل فرش ماشینی اکریلیک که بیشترین حجم تولید را دارد و اکثر محصولات موجود در بازار نیز با همین نخ بافته شده اند، اما مدل دیگر نیز وجود دارد که به آن فرش هفتصد شانه ابریشمی گفته می شود که الیاف آن پلی استر فیلامنت براق می باشد. تفاوت این دو محصول با وجود داشتن شانه و تراکم تقریبا یکسان بسیار زیاد است، فرش پلی استری براق است، جنس نخ آن در واقع نوعی پلاستیک است که در مقابل حرارت بسیار حساس است، طول خاب کمی دارد و ظاهر آن بر خلاف فرش ماشینی اکریلیک که مات است، براق می باشد. تفاوت فاحش دیگر این دو نوع فرش در طول خاب آن می باشد، فرش های ابریشمی نازک هستند و فرش 700 شانه اکریلیک ضخامت بیشتری دارد.

نقشه های معروف و شناخته شده در کارخانه فرش 700 شانه کاشان که بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند در حال حاضر نقشه های فرش طرح هالیدی، فرش طرح افشان، طرح نیلا، پرنسس، خشتی و... می باشد.

کارخانه فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر