09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 10 شهریور 1398 در ساعت 18 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مدل فرش 1200 شانه، فرش 1200 شانه جدید، مدل فرش کاشان، مدل فرش ماشینی، فرش 1200 شانه گل برجسته، خرید اینترنتی فرش.

ظرافت و زیبایی در چیدمان های جدید از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی داخلی منازل مسکونی، مبلمان، پرده ها و دیگر اجزا و لوازم منزل همگی باید با هم هارمونی و هماهنگی مناسبی داشته باشند. فرش یکی از اصلی ترین لوازم خانه است که دکوراسیون لوزام منزل را تکمیل کرده و از آنجایی که بخش بزرگی از کف را پوشش می دهد، بیشترین تاثیر را هم در زیبایی خانه دارد. لذا انتخاب فرش خوب یکی از اصلی ترین دغدغه های خریداران مشکل پسند است، به خصوص که امروزه انواع زیادی از فرش های زیبا و متنوع با طرح کلاسیک، سنتی و مدرن در کارخانه فرش ماشینی تولید می شود که هر کدام با توجه به طراحی و رنگ آمیزی که دارند متناسب با فضای منحصر به فردی هستند.

انواع فرش ماشینی کاشان

فرش با توجه به نوع طرح و نقشه ای که دارد برای فضاهای مختلف قابل استفاده است. انواع فرش ماشینی با توجه به نوع طرح و نقشه ای که دارند به صورت زیر تقسیم بندی می شوند:

  • فرش ماشینی کلاسیک که بیشترین سهم تولید را در کارخانه فرش ماشینی دارد.
  • فرش مدرن، فرش فانتزی یا فرش لایت که برای چیدامن های امروزی و جدید استفاده می شود و معمولا رنگ های ختثی و طرح های خلوت دارد.
  • فرش ماشینی سنتی که طرح های آن از دستبافته های قدیمی فرش های ایرانی الهام گرفته شده و برای دکوراسیون های سنتی کاربرد دارد. فرش طرح بیجار، خشتی، گلدانی و... از جمله نقشه های فرش ماشینی سنتی هستند.

دسته بندی دیگر برای فرش ماشینی مربوط به شانه و تراکم آن است که از فرش 500 شانه گرفته تا فرش 1200 شانه جدید  و فرش 1500 شانه کاشان را شامل می شود. این تولیدات هر کدام با توجه به شانه و تراکمی که دارند، ویژگی های خاصی از جمله، ظرافت طرح، استحکام بافت، دوام و ماندگاری و ضخامت و نازکی را به خود می گیرند.

فرش 1200 شانه

فرش 1200 شانه جدید کاشان

فرش 1200 شانه مدل های جدید زیادی دارد که در کارخانه های فرش کاشان تولید می شود. ویژگی اصلی این فرش ظرافت ظاهری و نازک بودن فرش است. مدل جدید فرش 1200 شانه گل برجسته هم در حال حاضر محبوبیت زیادی دارد که رخ زیبا و منحصر به فرد آن نظر خریداران را جلب نموده است. اکثر طرح های تولیدی با دستگاه بافندگی فرش 1200 شانه کاشان، دارای نقشه کلاسیک هستند و در مواردی هم فرش 1200 شانه جدید لایت با طراحی ساده و خلوت توسط برخی از شرکت ها بافت می شود که دیدن این محصولات زیبا نیز خوالی از لطف نخواهد بود؛ چراکه ظرافت و زیبایی طرح و نقشه کلاسیک با رنگ آمیزی مدرن ترکیب متفاوت و جذابی را ایجاد نموده است.

فرش 1200 شانه

گالری فرش 1200 شانه گل برجسته

در سایت فرش پرسان پارس شما تمامی انواع فرش ماشینی با شانه و تراکم مختلف را مس توانید مشاهده نمایید. اصلی ترین ویژگی گالری محصولات این سایت به روز و آپدیت بودن محصولات آن می باشد. جدیدترین و پرفروش ترین طرح های فرش ماشینی به صورت پیوسته در سایت آپلود شده و در اختیار خریداران و علاقه مندان به فرش ماشینی قرار می گیرد. جدیدترین گالری این سایت هم مربوط به فرش 1200 شانه جدید گل برجسته و فرش 1500 شانه است که محصولات متفاوت و منحصر به فردی را در آن می توانید مشاهده کنید.

تمامی فرش ها قابلیت بافت در ابعاد مختلف و سفارشی را دارند. ارسال فرش تا شهر شما به صورت رایگان انجام می شود و تسویه کامل بخش بیشتر سفارشتان را نیز می توانید درب منزل انجام دهید، با توجه به اینکه قیمت فرش 1200 شانه جدید در بازار شهرهای مختلف بالا است خرید اینترنتی فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

فرش 1200 شانه گل برجسته

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر