09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 ارديبهشت 1401 در ساعت 11 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 6 )

خرید اینترنتی فرش ماشینی، شهر فرش جاده مخصوص کرج، قیمت فرش ماشینی، فرش ارزان، قالی ماشینی کاشان، فرش از کجا بخریم.

شهر فرش تهران در جاده مخصوص، محل مراجعه بسیاری از شهروندان ساکن در تهران و کرج جهت خرید فرش ماشینی و دستباف مورد نظرشان می باشد و ساکنین شهرستان نیز معمولا به نمایشگاه های سطح شهر مراجعه می کنند تا بلکه قالی که در جست و جوی آن هستند را پیدا کنند. امروزه فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی با ارائه طرح های جدید و متنوع به قیمت درب کارخانه فرش ماشینی، خرید را برای افراد ساکن در شهرهای مختلف کشور بسیار راحت تر از گذشته کرده است. البته شاید خیلی از افراد ابهاماتی در مورد نحوه فروش اینترنتی فرش داشته باشند که در ادامه سعی می کنیم به سوالاتی که در ذهن شما شکل گرفته است پاسخ دهیم.

قیمت فرش ارزان در شهر فرش

افرادی که قصد خرید فرش ارزان قیمت دارند به راحتی می توانند محصول دلخواه خود را از پایتخت فرش ایران یعنی شهر کاشان تهیه کنند. اگر به دنبال فرش ارزان قیمت برای حسینیه، خوابگاه دانشجویی، اقامت های بومگردی، نمازخانه ها و به طور کلی فضاهایی که نمی خواهید هزینه زیادی برای آن در نظر بگیرید می توانید انواع فرش BCF، فرش 440 شانه، فرش 500 شانه و فرش طرح 700 شانه را با قیمت درب کارخانه فرش ماشینی از مجموعه فرش پرسان پارس تهیه کنید.

قیمت فرش ماشینی در شهر فرش

فرش ارزان از کجا بخرم؟

دغدغه فرش ارزان از کجا بخرم برای خیلی از خریداران ممکن است به چالش بزرگی تبدیل شده باشد. فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس فرش ارزان قیمت را در کیفیت و وزن های مختلف و به دلخواه شما تولید می کند. در جدول زیر مشخصات تعدادی از فرش های قیمت مناسب در اختیار شما قرار گرفته است.

ردیف

شانه فرش

تراکم فرش

الیاف خاب

وزن (کیلوگرم)

درجه کیفیت

1

320

700

PP

11-12

B

2

440

800

BCF

16-17

B

3

440

800

BCF

24-25

B+

4

500

1000

پلی استر

30±1

B+

فرش های فوق با قیمت ارزان از کارخانه فرش کاشان به سراسر کشور ارسال می شوند. خرید اینترنتی فرش از شهر فرش کاشان این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در هز نقطه از کشور و به راحتی به فرش های ارزان قیمت دسترسی داشته باشید.

انواع فرش ماشینی جدید

جدیدترین انواع فرش ماشینی که امروزه تولید می شود فرش 1500 شانه تراکم 4500 می باشد که در رنگ های مختلف و جدید عرضه می شود.

فرش بامبو، فرش وینتیج (کهنه نما)، فرش 1200 شانه گل برجسته نیز از تولیدات جدید در صنعتی فرش ماشینی شهر فرش (کاشان) می باشند. امروزه طرفداران فرش رنگ روشن (لایت) بیشتر از گذشته شده اند و تولیدات فرش 1000 شانه بامبو و انواع فرش های جدید به سمت و سوی طرح های فرش ترک کشیده شده اند. دلیل اصلی استفاده از فرش با رنگ های ملیح و روشن می تواند زندگی آپارتمان نشینی باشد که فضای منازل را کوچک تر کرده و برای این که این فضای کم به چشم نیاید گزینه استفاده از فرش رنگ روشن می تواند گزینه منطقی باشد.

فروش اینترنتی فرش ماشینی

دکوراسیون فرش سورمه ای

رقابت فرش سورمه ای و کرم در دکوراسیون منازل همیشه جدای از سایر رنگ های فرش ماشینی بوده است. اگر فضای در اختیارتان بزرگ می باشد فرش سورمه ای می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر پذیرایی منزلتان کوچک می باشد ولی به فرش سورمه ای علاقه دارید حتما از فرش های طرح خلوت و بدون ترنج استفاده کنید تا محیط شما کوچک تر از آنی که هست نشان داده نشود. فرش طرح افشان سرمه ای، فرش هالیدی 1200 شانه و فرش طرح سپاهان می توانند گزینه مناسبی جهت خرید اینترنتی فرش از شهر فرش باشند.

در مورد ابعاد فرش در دکوراسیون منزل حتما به یاد داشته باشید که فرش ها از لبه دیوار باید فاصله داشته باشند که اندازه استاندارد بین 35 تا 50 سانتی متر است تا هم فرشتان در اثر قرار گرفتن پایه های مبل کوبیده نشود و هم نقشه فرشتان به طور کامل مشخص باشد تا جلوه بهتری به منزل شما بدهد.

تصاویر جدیدترین فرش سورمه ای، کرم، آبی، زرد، سبز، فیلی، بژ، روناسی و ... در گالری سایت پرسان پارس قابل دسترس می باشند.

دکوراسیون فرش سورمه ای

مراحل خرید اینترنتی فرش

  1. انتخاب طرح از 3 راه گالری سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام فرش پرسان پارس
  2. ارائه سفارش از طریق تلگرام، واتساپ و یا ایمیل شرکت
  3. صدور فاکتور
  4. پرداخت مبلغ بیعانه
  5. بافت فرش
  6. بسته بندی و ارسال رایگان فرش به درب منزل شما
  7. دریاف فرش خریداری شده، پرداخت و تسویه فرش از سوی شما

شهر فرش

قیمت فرش 700 شانه در سال جدید

فرش 700 شانه یکی از پرفروش ترین محصولات در فروشگاه های مختلف کشور و به خصوص در شهر فرش، سرای ابریشم، نمایشگاه آقای فرش و... می باشد. اگر قصد خرید فرش ماشینی 700 شانه خوب دارید و با مراجعه به این نمایشگاه ها در سال جدید متوجه افزایش قیمت قابل توجه محصولات مختلف شده اید، یکی از راه های خرید ارزان فرش 700 شانه ارتباط با کارخانه تولیدی و خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه آن در کاشان می باشد.

در مجموعه پرسان پارس ما تمامی مدل های فرش ماشینی درجه یک که در نمایشگاه های مطرح کشور نظیر آقای فرش، شهر فرش و... عرضه شده است را به مشتریان ارائه می دهیم و می توانید این محصولات را با قیمت درب کارخانه با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. قیمت فرش 700 شانه در این مجموعه نزدیک به قیمت ها در سال قبل بوده و افزایش قیمت فرش ماشینی بسیار ناچیز بوده و لذا خریداران راحت تر می توانند سفارش خود را ثبت کنید.

خرید اینترنتی فرش 1200 شانه از شهر فرش

ظرافت و زیبایی فرش های جدید 1200 شانه سبب شده مورد توجه و استقبال زیادی از سوی مشتریان جدید در نمایشگاه های مختلف شهر فرش، آقای فرش و سرای ابریشم و... باشد. فرش 1200 شانه جدید که در حال حاضر در کارخانه های فرش کاشان بافته می شود، دارای طراحی ساده و رنگ های لایت می باشد که ظاهر متفاوت و جذابی به خانه های ایرانی جدید می بخشد. برای خرید اینترنتی فرش 1200 شانه از شهر فرش اگر به این نمایشگاه رفته باشید متوجه خواهید شد که قیمت محصولات نسبت به سال گذشته تغییرات قابل توجهی داشته تا جایی که بسیاری از خریداران ناچار هستند فرش ماشینی دلخواه خود را با شانه و تراکم پایین تر سفارش دهند تا قیمت تمام شده فرش برایشان ارزان تر بشود.

در گالری فرش پرسان پارس که امکان خرید مستقیم فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه درجه یک از کارخانه های بافنده آن در کاشان فراهم شده است می توانید بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

خرید مستقیم فرش 700 شانه

ارسال نظر
آراستی : درخواست فرش بیضی بزرگ
2 1
من در گالری فرشهاتون عکسی از فرش بیضی نمی بینم آیا در فروشگاه شما موجود هست فرش ماشینی بیضی بزرگ سایز 2.5 در3.5
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام و وقت بخیر. برای مشاهده مدل های فرش بیضی به این شماره در تگلگرام یا واتس اپ پیغام بدهید: 09131629159
رئوف عباسی : فرش ۱۲متری طرح ریزه ماهی میخواستم ۷۰۰شان ...
5 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام وقتتون بخیر. برای ثبت سفارش و خرید در واتس اپ با شماره 09124602254 در ارتباط باشید
رویا عباسی :
2 0
فرش لاکی قیمت چند هست دوازده متری
مدیریت : پاسخ
4 4
برای دریافت قیمت در واتساپ و شبکه های اجتماعی دیگر با ما در ارتباط باشید
شیوا :
0 0
عالی
حدیث :
0 0
سلام وقت بخیر چند سال پیش از شهر فرش ی فرش ۹ متری گرفتم میخواستم بپرسم اگه دوباره مثل همونو بخوام میتونم سفارش بدم
مدیریت : پاسخ
0 1
سلام وقت شما هم بخیر تصویر عکس رو در واتستپ برای کارشناسان فروش ارسال کنید تا بررسی بشه درخواستتون 09124602254
مهدثه :
0 0
تازه. عروسی. کردم. یک. فرش. خوب. میخام
مدیریت : پاسخ
0 0
واتساپ با مشاورین فروش در ارتباط باشید 09124602254
نام شما :
ایمیل :
5 / 10
از 7 کاربر