09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 6 آذر 1397 در ساعت 11 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین و جدیدترین نقشه ها از فرش 1200 شانه گل برجسته ابریشم گونه بافت کاشان را با طراحی متفاوت و زیبا در این سایت فرش نمایش داده شده و برای خرید اینترنتی عرضه شده است.

مدل های جدید فرش ماشینی دارای تنوع زیادی از نظر نوع بافت، شانه و تراکم و رنگبندی هستند و این موضوع باعث شده خریداران راحت تر بتوانند یک فرش خوب و زیبا برای منزل خود پیدا کنند. برای مثال برخی افراد فرش طرح ترک می پسندند، برخی، فرش سنتی و برخی دیگر طرح کلاسیک را برای منزل خود ترجیح می دهند، لذا تنوع تولید فرش در همین این نقشه ها، به مشتریان این امکان را داده است که محصول مطلوب خود را از بین انواع متنوعی از فرش که در حال تولید می باشد را برگزیده و خریداری کنند.

فرش 1200 شانه گل برجسته

مدل جدید از فرش ماشینی امروزه تولید می شود که با نام فرش هایبالک یا فرش نقش برجسته شناخته می شود. اولین بار این مدل فرش بر روی دستگاه بافندگی فرش 1200 شانه گل برجسته شده است که ظاهر و زیبایی این فرش نسبت به فرش 1200 شانه معمولی دو چندان شده و با نام فرش ابریشم گونه هم معروف شده است. زیرا ظرافت و زیبایی طرح و نقشه و برجسته شدن طرحآن، باعث شده شباهت این فرش به فرش های ابریشمی دستباف بیشتر شود. لذا در حال حاضر فرش 1200 شانه گل برجسته یکی از محبوب ترین مدل های فرش ماشینی جدید در بازار است که قیمت فرش 1200 شانه گل برجسته هم نسبت به مدل ها معمولی کمی بیشتر است.

فرش 1200 شانه گل برجسته

قیمت فرش 1200 شانه گل برجسته

فرش یکی از اصلی ترین لوازم منزل در ایران است که قیمت آن هم بالا است و از آنجایی که در ایران مصرف فرش بالا است و مردم برای تمام فضای منزل اعم از اتاق ها، آشپزخانه و پذیرایی و حتی راه پله ها از فرش استفاده می کنند، اینکه قیمت خرید فرش مناسب باشد برایشان بسیار مهم است و همواره به دنبال یافتن یک فرش خوب و مناسب با قیمت حداقل هستند. فرش 1200 شانه گل برجسته هم که یک مدل جدید و خاص از فرش ماشینی است قیمت بالایی دارد و در نمایشگاه های فرش بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است، لذا خرید این مدل فرش به صورت نمایشگاهی معمولا مقرون به صرفه نبوده و ترجیح خریداران این است که به صورت مستقیم و بدون واسطه بتوانند از کارخانه این محصول را تهیه کنند.

فرش 1200 شانه گل برجسته

جدید ترین مدل فرش 1200 شانه گل برجسته

مدل های زیادی از فرش 1200 شانه گل برجسته در حال حاضر در کارخانه های فرش ماشینی کشور بافت می شود که یافتن جدیدترین مدل از بین این همه نقشه تولیدی برای یک خریداری که اطلاعات کاملی از انواع طرح و نقشه های فرش ندارد، کار ساده ای نیست. لذا در این سایت شما می توانید از بخش گالری محصولات فرش 1200 شانه گل برجسته نمونه های جدید را که به صورت پیوسته توسط کارشناسان در سایت قرار داده می شود را برگزیده و برای خرید سفارش دهید. راه ارتباطی مستقیم به این صفحه را از طریق کلیک بر روی تصویر زیر نیز به این صفحه وجود دارد که جدیدترین مدل های فرش 1200 شانه گل برجسته را نمایش داده است.

فرش 1200 شانه گل برجسته

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر