09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 25 دی 1398 در ساعت 12 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای خرید فرش کاشان لازم است ابتدا ویژگی فرش خوب ماشینی، انواع آن و نحوه اطمینان از کیفیت فرش را بدانید و سپس اقدام به خرید و ثبت سفارش نمایید.

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های فرش ماشینی در خاور میانه و جهان است، در بین شهر های مختلف مشهد، تبریز، اصفهان و کاشان که بزرگترین شرکت های تولید فرش هستند، شهر کاشان بیشترین حجم تولید و تعداد کارخانه را به خود اختصاص داده و با داشتن چند شهرک صنعتی بزرگ که به صورت اختصاص تولید فرش ماشینی، ریسندگی و تولید سایر لوازم مورد نیاز برای فرش همچون لیبل و کاور و... در آن انجام می شود، جزء برترین مناطق تولید و پخش فرش در کشور محسوب می شود. این امر باعث شده تنوع نقشه فرشها، کیفیت و قیمت در این منطقه بسیار زیاد باشد و برای خرید یک فرش ماشینی مناسب لازم است کمی اطلاعات در مورد ویژگی فرش خوب ماشینی و انواع آن داشته باشیم.

انواع فرش ماشینی کاشان

ویژگی فرش خوب ماشینی از دیدگاه افراد مختلف ممکن است با هم متفاوت باشد، برای مثال افرادی که فرش های زیبا با ظرافت و جذاب می خواهند، برایشان احتمالا ضخامت فرش، گوشتی بودن آن و موارد مشابه اولویت نیست، یا مثلا افرادی که می خواهند فرش را در مکان هایی که رفت و آمد زیادی دارد و بیشتر از فرش استفاده می کنند تا مبل، اولویت برایشان نرمی، لطافت و دوام فرش است، این افراد فرش های گوشتی با خاب بالا را به عنوان یک فرش خوب ماشینی قلمداد می کنند، و فرش های زیبا و ظریف مثل فرش 1200 شانه یا فرش 1500 شانه نمی تواند نظرشان را جلب کند و نیازشان را هم برطرف نمی کند.

انواع فرش ماشینی کاشان را در اینجا با ذکر مشخصات معرفی می کنیم، افراد با توجه به خواسته و سلیقه شان می توانند تصمیم بگیرند که کدام فرش را انتخاب کنند، و مناسب ترین ویژگی فرش خوب ماشینی با توجه به نوع مصرفشان کدام یک می باشد.

  • فرش 700 شانه تراکم 2550 ماشینی

این نوع فرش با نخ اکریلیک هیت ست شده صد در صد تولید می شود، تراکم بالا در این فرش به همراه بافت خوب و محکم باعث شده دوام و ماندگاری این فرش نسبت به سایر مدل های فرش بیشتر باشد. از طرفی این فرش با نخ نمره 18 بافته می شود که همین بافت درشت تر نسبت به فرش 1000 شانه و دیگر شانه های بالاتر باعث شده تا فرش 700 شانه ضخامت بیشتری داشته باشد و در اصطلاح فرش گوشتی باشد.

فرش خوب ماشینی

  • فرش 1000 شانه تراکم 3000 کاشان

فرش هزار شانه به دو شکل هشت رنگ و فرش 1000 شانه 10 رنگ با تراکم سه هزار تولید می شود، این فرش نسبت به فرش هفتصد شانه ضخامت کمتری دارد، ظرافت و زیبایی آن به خصوص در نوع فرش ده رنگ بیشتر است و دوام و ماندگاری خوبی نیز دارد. جنس نخ خاب این فرش اکریلیک 100% هیت ست شده است و به همین دلیل پرزدهی آن به حداقل رسیده و نسبت به فرش 700 شانه پرزدهی کمتری دارد. نمره نخ فرش 1000 شانه معمولا 27 یا 30 می باشد که بیانگر ظرافت آن است.

می توان گفت ویژگی یک فرش خوبی ماشینی را می توان در فرش هزار شانه دید چراکه بسیاری از ویژگی های مورد نظر خریداران اعم از دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت مناسب را دارد.

ویژگی فرش خوب ماشینی

  • فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده

امروزه تقریبا تمامی مدل های فرش به صورت ساده و گل برجسته تولید می شود، شما فرش 700 شانه برجسته، فرش هزار شانه یا فرش 1200 شانه گل برجسته را می توانید در نمایشگاه های مختلف مشاهده کنید، اما با توجه به اینکه فرش 1200 شانه ظرافت بیشتری دارند، قاعدتا زیبایی و رخ فرش گل برجسته ای که با این شانه و تراکم تولید شده باشد نیز بیشتر خواهد بود. نمره نخ فرش 1200 شانه تراکم 3600 عدد 40 می باشد که نشانگر حساسیت، ظرافت و حساسیت بالای این فرش می باشدف به همین دلیل است که با وجود داشتن قیمت بالا این فرش دوام کمتری نسبت به فرش های 700 شانه دارد.

به علت قیمت بالای این محصول در نمایشگاه های سطح شهر، خرید اینترنتی فرش 1200 شانه در بین مشتریان افزایش قابل توجهی داشته است.

  • فرش 1500 شانه کاشان

فرش 1500 شانه که جدیدترین مدل فرش ماشینی تولیدی در سال های اخیر شناخته می شود تقریبا ویژگی فرش خوب ماشینی آن و مشخصات یکسان با فرش 1200 شانه دارد؛ بافت ظریف تر و تراکم بالای فرش 1500 شانه ماشینی موجب شده تا بیشترین شباهت را به فرش ابریشمی دستباف داشته باشد که به همین دلیل به فرش 1500 شانه کاشان فرش ابریشم گونه نیز گفته می شود.

ویژگی فرش خوب ماشینی

ویژگی فرش خوب چیست؟

در بالا به چند نمونه از شناخته شده ترین مدل ها و ویژگی فرش خوب ماشینی اشاره شد، از آنجایی که خریداران فرش، کفپوشی مناسب برای فضاهای مختلف می خواهند، هر کدام با توجه به فضای مورد نظر ممکن است یک فرش خاص نظرشان را جلب نموده باشد، برای دانستن ویژگی فرش خوب می توانید این مطالب را مطالعه نموده، در صورت نیاز برای تکمیل اطلاعات خود با کارشناسان با شماره های 09131629159 یا 09124602254 تماس گرفته و جزییات بیشتری دریافت نمایید.

خرید بی واسطه فرش ماشینی از کارخانه

هم اکنون شما با ویژگی فرش خوب ماشینی تا حدودی آشنا شده اید و می توانید با توجه به آنچه دانسته اید، مشخصات فنی فرشی که می خواهید خریداری کنید را تشخیص دهید. در گالری محصولات  فرش پرسان پارس نیز فرش ها بر اساس شانه و تراکم تقسیم بندی شده اند تا بتوانید بر اساس علاقه تان و مشخصات و ویژگی فرش خوب ماشینی انتخاب کنید.

فروش مستقیم فرش از کارخانه کاشان یکی از راه های خوب و موثر در جهت خرید بی واسطه و ارزان یک فرش خوب می باشد، از طرف دیگر اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت فرش خواهید داشت، چرا که کارخانه فرش ماشینی هر محصولی را که به مشتری ارائه می دهد، مشخصات کامل آن اعم از شانه و تراکم، جنس نخ خاب، درجه کیفیت، وزن و دیگر مشخصات لازم را در اختیار خریداران قرار میدهد.

اصلی ترین مزیت خرید بی واسطه فرش ماشینی از کارخانه این است که قیمت فرش ماشینی برابر با قیمت عمده برای مشتریان محاسبه می شود و در بسیاری از موارد هزینه ارسال نیز برای مشتریان به صورت رایگان میباشد.

فرش خوب ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر