09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 10 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش طرح فرانسوی با نقشه های معروف و زیبایی که دارد به صورت بافت فرش 1200 شانه و تراکم بالا برای فروش در سطح کشور به صورت عمده و تک با قیمت شرکتی عرضه شده است.

تابلو فرش فرانسوی یکی از محبوب ترین مدل های مورد استفاده برای بافت تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف است، الهام طرح های این مدل تابلو فرش از نقاشی ها و سنت و فرهنگ مردم اروپا نشئت گرفته است. از جمله معروف ترین نقشه های مربوط به تابلو فرش فرانسوی تابلو فرش شاعر جوان، بدرقه، تابلو فرش طرح پاسورباز، جشن پاپ، جشن نامزدی، رقص و... را نام برد که تقریبا در همه نمایشگاه های عرضه تابلو فرش ماشینی و دستباف می توان این مدل های زیبا را مشاهده نمود.

بافت تابلو فرش طرح فرانسوی به صورت ماشینی سختی ها و چالش های خاصی دارد، که در مدل دستباف آن این مسائل مطرح نیست، برای مثال دستگاه بافت تابلو فرش ماشینی فرانسوی امکان بافت تابلو فرش با بیش از ده رنگ در بافت را ندارد و لذا طراحی تابلو فرش فرانسوی باید به گونه ای باشد که بتوان با این تعداد محدود رنگ در طراحی یک نقشه خاص، زیبا و منحصر به فرد را ایجاد نمود که پس از بافت رخ خوب و جذابیت بالا برای انتخاب و خرید مشتریان و علاقه مندان به این طرح ها را داشته باشد. تابلو فرش طرح فرانسوی نقشه اش مانند طرح آیات قرآنی نظیر تابلو فرش وان یکاد ساده نیست و آب و رنگ زیادی دارد، ظرافت بالایی برای بافت تابلو فرش فرانسوی مورد نیاز است و به همین دلیل بهتر است اگر به صورت تابلو فرش ماشینی فرانسوی بافت آن انجام می شود، به شکل تابلو فرش 1200 شانه یا تابلو فرش 1000 شانه ده رنگ تولید آن انجام شود تا ظرافت و زیبایی طرح و رنگ آن در بالاترین سطح ممکن باشد. البته مدل های جدید تابلو فرش ماشینی 1500 شانه هم به تازگی در بازار عرضه می شود که ظرافت و زیبایی تابلو فرش طرح فرانسوی با این کیفیت بالاتر هم می رود.

قیمت تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی

قیمت در فروش تابلو فرش ماشینی از اصلی ترین پارامتر ها و فاکتور های مهم فروش به حساب می آید. خریداران تابلو فرش ماشینی طرح فرانسوی، منظره و... به دنبال یک تابلو فرش ارزان قیمت و با کیفیت هستند که هم جلوه و زیبایی بالا داشته باشد و هم بتوانند در فروش آن سود درخوری بدست آورند. در شرکت فرش پرسان پارس انواع تابلو فرش ماشینی فرانسوی، منظره و آیه تولید می شود که در چند کیفیت 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه بافت آن انجام شده و طراحی اولیه نقشه های تابلو فرش ماشینی هم به دست زبده ترین طراحان فرش و تابلو فرش در کاشان انجام می شود. قیمت تابلو فرش  فرانسوی هم بر اساس  شانه و تراکم و تعداد رنگ آن تعیین می شود. تابلو فرش فرانسوی به علت داشتن طرح های پر رنگ و لعاب بهتر است در شانه و تراکم بالا خریداری شود گرچه قیمت محصولات ممکن است کمی بالا شود، اما ظرافت ، خوش طرح و رنگ بودن و جلوه تابلو فرش موجب افزایش حجم فروش خواهد شد.

تابلو فرش فرانسوی

تابلو فرش طرح فرانسوی چاپی

یکی از روش های جدید تولید تابلو فرش ماشینی چاپ عکس روی فرش 1000 شانه ابریشمی و فرش 1200 شانه اکرولیک است که مزیت آن از بین رفتن محدودیت تعداد رنگ در تابلو فرش است که نتیجه آن تولید تابلو فرش های خوش آب و رنگ زیبا می باشد. دستگاه های سابلیمیشن حرارتی، دستگاه چاپ یو وی و دستگاه کلاریس از جدیدترین دستگاه هایی هستند که می توان برای چاپ تابلو فرش ماشینی از آنها استفاده کرد. اکثر تابلو فرش ماشینی چاپی که در بازار عرضه می شود با چاپ پشت و رو با دستگاه سابلیمیشن تولید شده اند، ظاهر زیبا و دستباف گونه تابلو فرش ها، قیمت مناسب و تنوع بالا در طرح و رنگ باعث شده سرعت فروش و محبوبیت این تابلو فرش های جدید بالا باشد. به خصوص در طرح های زیبایی همچون تابلو فرش فرانسوی که در این روش به زیبایی هرچه تمام تولید می شود و رنگ و لعاب طرح ها روی فرش نقش می بندد.

تابلو فرش فرانسوی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر