09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 فروردین 1398 در ساعت 11 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه تولید گلیم و گلیم فرش ماشینی کاشان انواع گلیم کناره متری یا رولی را به صورت عمده در سطح کشور با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا پخش می کند.

کاشان یکی از مراکز اصلی تولید گلیم ماشینی در ایران است و تعداد کارخانه گلیم ماشینی و گلیم فرش و گبه ماشینی هم در این منطقه زیاد است و همین امر باعث شده تا رقابت در تولید گلیم ماشینی کاشان بیشتر شده و کیفیت و تنوع تولیدات هم در کارخانه گلیم ماشینی بیشتر شود. یکی از مصارف اصلی مغازه داران فرش و گلیم ماشینی که فروش بالایی هم دارد همین گلیم کناره یا گلیم متری کاشان است که از آن برای مفروش نمودن راهرو و راه پله منازل و رستوران ها و هتل ها استفاده می شود. از آنجایی که در شهرستان ها بین فروشنده ها رقابت بر سر عرضه محصول ارزان تر و مرغوب تر وجود دارد. لذا یافتن گلیم و گلیم فرش ماشینی ارزان قیمت و با کیفیت یکی از اصلی ترین دغدغه های این عزیزان می باشد. در مجموعه پرسان پارس که از تولید کننده های با سابقه گلیم ماشینی کاشان می باشد و برترین تولیدات کارخانه گلیم ماشینی کاشان را پخش می کند، بهترین و مناسب ترین قیمت ها برای این محصولات ارائه می شود.

قیمت و طرح گلیم ماشینی متری کاشان

در بازار امروز فرش و گلیم ماشینی، تنوع در طرح گلیم فرش و همچنین قیمت مناسب اولویت خریداران به شمار می رود و به همین دلیل کارخانه گلیم ماشینی کاشان هم محصولات متنوع و زیبایی را در حوزه گلیم متری ماشینی تولید نموده است که به دو دسته گلیم 6 رنگ و گلیم 8 رنگ تقسیم می شود. تولیدات گلیم 8 رنگ با داشتن تعداد رنگ بیشتر ظاهر و جلوه جذاب تری داشته و مورد توجه خریداران در شهر های بزرگ می باشد و گلیم شش رنگ هم که قیمت ارزان تری دارد در شهرستان های کوچک کشور بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته است. در این سایت هر دو نوع این تولیدات که در کارخانه گلیم ماشینی کاشان بافت می شود برای فروش عمده داخلی و خارج از کشور تولید می گردد.

کارخانه گلیم ماشینی

ابعاد گلیم ماشینی در کارخانه گلیم بافی

در کارخانه گلیم فرش ماشینی علاه بر تولید گلیم ماشینی متری یا کناره گلیم، بافت آن در سایز بندی های مختلف هم انجام می شود که عمدتا در آشپزخانه، اتاق خواب و یا به عنوان پادری از آن در منزل استفاده می شود و تمامی کارخانه های تولید گلیم ماشینی بافت این محصول را در سایز استاندارد مشخصی انجام می دهند که این ابعاد به شرح زیر می باشد.

  • گلیم فرش 3 متری
  • گلیم فرش 4 متری
  • گلیم 6 متری یا گلیم 3*2
  • گلیم 9 متری
  • گلیم 12 متری یا 3 در 4

همان طور که می دانید قیمت گلیم ماشینی به صورت متری حساب می شود و لذا با توجه به ابعاد هر گلیم و قیمت متر مربع آن قیمت تمام شده هر سایز برای مشتریان تعیین می گردد؛ لذا قیمت گلیم 12 متری بیشتر از سایر ابعاد بوده و به تبع آن با کاهش سایز قیمت هر گلیم هم کاهش می باشد و قیمت گلیم شش متری نصف قیمت گلیم 12 متری خواهد بود.

گلیم ماشینی

نحوه سفارش و خرید عمده گلیم متری

گلیم های متری یا گلیم رولی کناره را به صورت طاقه کامل که عمدتا دارای طول 35 متر الی 40 متری می باشد می توانید در این مجموعه از کارخانه گلیم فرش ماشینی کاشان تهیه نمایید. عرض گلیم متری کاشان هم از 30 سانتی متر تا 3 متر امکان بافت دارد و فروشنده های آن می توانند تمامی عرض های گلیم ماشینی را برای یک یا چند طرح سفارش دهند در زمان های پرفروش سال زمان لازم برای بافت و ارسال گلیم بیشتر بوده و لازم است خریداران سفارشات خود را زودتر ثبت نموده تا به موقع بتوانند آن را دریافت کنند. مشاورین سایت پرسان پارس در تمامی ساعات روز و طول هفته پاسخگوی سوالات خریداران بوده وسفارشات را ثبت می کنند. جزییات کامل تر در مورد نحوه سفارش محصولات را هم از طریق کارشناسان مجموعه پرسان پارس می توانید دریافت کنید.

گلیم پادری

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر