09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 24 تير 1398 در ساعت 12 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از طرح های زیبای تابلو فرش ماشینی کاشان نقشه تابلو فرش حیوانات اهلی و وحشی نظیر اسب، طاووس، ببر و... است که به خاطر خاص و متفاوت بودن مشتریان زیادی دارد.

تابلو فرش ماشینی یک محصول زیبا و ارزان قیمت در بین انواع لوزام تزیینی در منزل است و عمدتا مردم طرح طبیهت و یا تابلو فرش وان یکاد را برای استفاده تهیه می کنند؛ اما علاوه بر این دو مدل طرح برای تابلو فرش، طرح های متنوع دیگری هم وجود دارد که شامل تابلو فرش فرانسوی، تابلو فرش گل و گلدان، تندیس و تابلو فرش حیوانات اهلی و وحشی هم می شود. با توجه به اینکه تابلو فرش حیوانات طرفداران زیادی دارد، در اکثر شرکت های عرضه کننده تابلو فرش ماشینی کاشان، مدل های متنوعی از این محصول زیبا را می توانید مشاهده کنید. تابلو فرش حیوانات به دو دسته تابلو فرش حیوانات اهلی نظیر اسب، گربه پرندگان، مرغابی و اردک و... می شود و تابلو فرش حیوانات وحشی شیر، ببر، پلنگ، اسب وحشی، گرگ و... را شامل می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را در بافت روی تابلو فرش ماشینی و دستباف دارند. نمونه های زیادی از تابلو فرش حیوانات در مجموعه پرسان پارس وجود دارد که نمونه هایی از این محصولات جذاب و زیبا را در این متن قرار داده ایم و نمونه های جذاب و زیبای زیادی وجود دارد که برای مشاهده همه طرح ها می توانید از طریق مشاورین مجموعه در شبکه های اجتماعی مرتبط با سایت دریافت کنید.

تابلو فرش گرگ

قیمت تابلو فرش اسب

یکی از شناخته شده ترین و زیباترین انواع تابلو فرش ماشینی و دستباف تابلو فرش طرح اسب است که هم مدل تکی و هم به صورت تابلو فرش فرار اسب های وحشی، گله اسب سفید، در رنگ های مختلف اسب قهوه ای، اسب سفید و اسب مشکی طراحی و بافت آن وجود دارد که جلوه بسیار زیبا و چشم نوازی دارند. قیمت تابلو فرش اسب با توجه به ابعاد آن تعیین می شود که شامل سایز های 50 در 70، 50 در 100، 70 در 100 و 100 در 150 می شود. هرچه ابعاد تابلو فرش طرح اسب بزرگتر باشد جلوه و نمای آن هم بیشتر می شود، بنابراین اگر فضای کافی برای نصب یک تابلو فرش بزرگ و زیبا دارید، حتما مدل های بزرگ تر آن را انتخاب کنید. قیمت تابلو فرش اسب تحت تاثیر شانه و تراکم آن هم است و برای مثال تابلو فرش 1000 شانه طرح اسب قیمت ارزان تر نسبت به مدل تابلو فرش 1200 شانه و 1500 شانه دارد.

تابلو فرش اسب

تابلو فرش حیوانات طاووس و پرنده

تابلو فرش پرندگان هم از نمونه های جالب و جدید تابلو فرش حیوانات است که رخ زیبا و جذاب آن در مدل دستباف بسیار مسحور کننده است، بافت تابلو فرش حیوانات طاووس هم به صورت ماشینی در کارخانه های مختلف انجام می شود. به طور کلی تابلو فرش پرنده های مختلف در هر دو حالت دستبافت و ماشینی در بازار وجود دارند و رنگبندی های مختلفی از هر طرح را می توان مشاهده نموده و خریداری کرد. بافت تابلو فرش حیوانات طاووس و پرندگان به صورت 1000 شانه و 1200 شانه انجام می شود و مدل های جدید تابلو فرش حیوان به صورت 1500 شانه نیز در برخی کارخانه های فرش در حال تولید و عرضه به بازار است.

تابلو فرش حیوانات

تابلو فرش حیوانات وحشی ببر

تابلو فرش حیوانات ببر و تابلو فرش گرد از جمله مدل های تابلو فرش حیوانات وحشی محسوب می شود که جذابیت فوق العاده ای دارد و بسیاری از مشتریان تابلو فرش این نقشه زیبا را برای خرید انتخاب می کنند. مدل تابلو فرش حیوان شیر هم جزء دسته تابلو فرش حیوانات وحشی به شمار می رود و علاقه مندان زیادی برای این طرح تابلو فرش هم وجود دارد. در خرید اینترنتی تابلو فرش حیوانات اهلی و وحشی، شما می توانید مدل های متنوع از انواع تابلو فرش طرح اسب، پرندگان، ببر، طاووس و انواع دیگر مشابه را مشاهده کنید، سایز و طرح دلخواه خود را انتخاب نموده و سفارش دهید. مدل جدید تابلو فرش ماشینی با نام تابلو فرش چاپی هم وجود دارد که در این روش تولید شما می توانید طرح و اندازه تابلو فرش را خودتان ارائه دهید و ما همان طرح را با همان رنگبندی با بهترین کیفیت روی تابلو فرش چاپ نموده و بهترین تابلو فرش حیوانات با طراحی و رنگ زیبا را تحویل بگیرید.

تابلو فرش حیوانات

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر