09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 شهریور 1398 در ساعت 14 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش سفارشی، سفارش فرش از روی عکس، قیمت تابلو فرش عکس چهره، تبدیل عکس به تابلو فرش شخصی.

تابلو فرش سفارشی، فرش هایی می باشند که عکس چهره، عکس شخصی، عروس و داماد، خانوادگی و یا حتی لوگو تبلیغاتی بر روی آن ها انجام می شود. شرکت تابلو فرش پرسان پارس تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی، بافتی و دستباف را با کیفیت درجه یک خدمت شما عزیزان عرضه می دارد.

انتخاب کادو تولد به خصوص برای دختران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بهتر است در انتخاب هدیه تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز زن، روز پدر و روز مرد به دنبال یک کادوی خاص باشید چرا که دختران تمایل دارند کادویی که می گیرند خاص و متفاوت باشد. انتخاب چه کادوی تولدی باعث سورپرایز شدن طرف مقابلتان می شود؟ شناخت علایق فردی که می خواهید به او هدیه بدهید شاید به همین آسانی نباشد و انتخاب هدیه برای سورپرایز کردن شخص دغدغه آفرین باشد. ما در این مجموعه بافت تابلو فرش سفارشی از روی عکس را با کیفیت استاندارد و درجه یک (با قابلیت شست و شو) به شما خوبان ارائه می دهیم تا با هر بودجه ای که در اختیار دارید بتوانید با خرید هدیه خاص و شگفت انگیز، لحظات شادی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

تابلو فرش سفارشی

تابلو فرش چهره در شیراز

سفارش تابلو فرش چهره در شیراز با قیمت ارزان در شرکت فرش پرسان پارس به صورت اینترنتی صورت می گیرد.

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش با توجه به کیفیت انتخابی متفاوت می باشد. این مجموعه 3 محصول تابلو فرش سفارشی زیر را خدمت هموطنان در شیراز، مشهد، کرج، تهران، تبریز، اصفهان، اهواز و سایر شهرها ارائه می دهد.

  1. بافت تابلو فرش چهره شما: تابلو فرش بافت چهره بر روی فرش 1000 شانه اکریلیک تراکم 3000 به صورت 8 و 10 رنگ صورت می پذیرد که از معایب آن می توان بافت به صورت جفت (حداقل 2 تایی) که در صورت وجود متن یکی از آن ها به دلیل قرینه بافت بودن تابلو فرش چهره ماشینی کارایی نخواهد داشت و از مزایای این تابلو فرش می توان به رنگی بودن تمام نخ های تابلو فرش هنگامی که دست بر روی آن کشیده می شود اشاره کرد.
  2. تابلو فرش چهره دستباف: جلوه و کیفیت تابلو فرش دستباف به عنوان هنر ایرانی بر کسی پوشیده نیست. تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف چهره در این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن با حداقل قیمت در ابعاد مختلف توسط بافنده های حرفه ای انجام می گیرد. قیمت تابلو فرش چهره دستباف را از طریق شماره های تماس شرکت جویا شوید.
  3. تابلو فرش چاپی چهره: جدیدترین تکنولوژی تابلو فرش سفارش چهره، تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی می باشد که سریع ترین راه برای سفارش تابلو فرش چهره می باشد. در ابتدای ورود صنعت چاپ دیجیتال بر روی فرش ماشینی ایراداتی از قبیل کمرنگ بودن تابلو فرش و یا عدم نفوذ رنگ در دل فرش وجود داشت ولی امروزه این مجموعه با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های بافندگی تابلو فرش ماشینی ایرادات گذشته را برطرف نموده و تابلو فرش قابلیت شست و شو بدون افت کیفیت را نیز دارا می باشد.

تابلو فرش چهره در شیراز

تبدیل عکس به تابلو فرش در کرج

شهروندان ساکن در استان البرز و شهر کرج می توانند در مدت زمان 72 ساعت الی 5 روز از زمان ثبت سفارش تبدیل عکس به تابلوفرش، محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرند. قیمت تابلو فرش سفارشی چهره در کرج برابر با قیمت کارخانه تابلو فرش کاشان خواهد بود چرا که هزینه ارسال تابلو فرش عکس شخصی به سراسر کرج به صورت کاملا رایگان خواهد بود. کیفیت تابلو فرش چاپی چهره به صورت فرش 1200 شانه تراکم 3600 ریزبافت بر روی فرش ابریشمی ماشینی خواهد بود که زیبایی خاصی به منزل شما خواهد داد. همچنین بافت تابلو فرش چهره بر روی فرش 1000 شانه تراکم 3000 صد درصد اکریلیک انجام می شود.

تابلو فرش سفارشی

سفارش تابلو فرش شخصی

برای سفارش تابلو فرش شخصی در هر نقطه از کشور که باشید کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

  • ارسال عکس ترجیحا با کیفیت بالا و به صورت فایل از طریق تلگرام، ایمیل و یا واتساپ برای ما
  • انتخاب ابعاد تابلو فرش سفارشی از اندازه 50 در 35 تا 150 در 100 سانتی متر
  • اعلام اصلاحات و ادیت های لازم در صورت نیاز (از قبیل درج متن یا تغییر زمینه عکس)
  • ارسال طرح برای شما قبل از انجام سفارش جهت تایید از سوی شما
  • بافت تابلو فرش چهره در مدت زمان کوتاه
  • انتخاب قاب مورد نظر در صورت درخواست (تصویر تابلو فرش با قاب های متنوع برای تایید برای شما ارسال خواهد شد)
  • بسته بندی (در صورتی که می خواهید بسته بندی خاص و تزئینات قبل از ارسال تابلو فرش صورت گیرد حتما به واحد فروش اعلام نمایید)
  • ارسال مرسوله به آدرس اعلام شده از سوی شما
  • پرداخت هزینه و وجه تبدیل عکس به تابلو فرش پس از دریافت بسته

شماره کارخانه فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر