09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 25 بهمن 1397 در ساعت 11 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش دایره ای ماشینی یا فرش گرد کاشان که به صورت سایز بزرگ سفارشی بافته می شود در سایت فرش پرسان پارس در طرح و ابعاد اختصاصی تولید می شود.

یکی از زیباترین و جالب ترین مدل فرش ماشینی فرش گرد یا فرش دایره ای است که هرچه این مدل فرش بزرگتر باشد، جلوه و نمای بیشتری هم دارد. امروزه خانه های لوکس و بزرگ که فضای کافی برای پهن کردن فرش دایره ای شکل دارند از این مدل فرش گرد برای مفروش نمودن فضای مبلمان شده خود استفاده می کنند. ترکیب فرش دایره ای با یک سرویس مبلمان شیم می تواند تاثیر فوق العاده ای بر چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل داشته باشد و آن را متفاوت و جذاب جلوه کند. فرش دایره ای در کاشان در قالب فرش ماشینی 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه بافته می شود. مدل های سایز بزرگ همچون فرش 12 متر با قطر 4 با دو دستگاه بافندگی فرش 700 شانه کاشان و فرش 1200 شانه قابلیت بافت دارد. اما دستگاه بافت فرش هزار شانه تنها فرش های ماشینی تا قطر 3 را می تواند بافت کند.

نحوه خرید فرش دایره ای گرد ارزان

فرش دایره ای به علت سفارشی بودن، معمولا قیمت بالایی دارد. نمایشگاه های فرش ماشینی که اصلا عرضه فرش گرد یا فرش دایره ای سایز بزرگ را ندارند و تنها مدل های مختلف فرش مستطیل را در فروشگاهشان موجود دارند. لذا خرید فرش گرد تنها به صورت سفارشی امکان پذیر می باشد. کارخانه های فرش ماشینی هم هر کدامشان تنها بافت دو سه مدل خاص از فرش دایره ای را در تولیداتشان دارند. لذا اگر قصد خرید فرش گرد ماشینی را دارید مجموعه ای که بتواند تعداد زیادی نمونه بافته شده از فرش دایره ای شکل یا فرش بیضی را در اختیارتان قرار دهد و رنگبندی مختلف هر طرح را هم بتوانید قبل از خرید ببینید، بدون شکل مجموعه پرسان پارس می باسد. در این مجموعه که چندین سال است در حوزه تولید تخصصی فرش گرد و بیضی فعالیت دارد، شما مدل های زیادی از فرش های بافته شده طبق سفارش مشتریان را می توانید در گالری فرش گرد مشاهده نمایید. بنابراین انتخاب یک فرش گرد زیبا در سایز دلخواه برایتان راحت تر می باشد.

فرش گرد بزرگ

فرش گرد افشان

در مجموعه پرسان پارس مشتریان می توانند طرح سفارشی خود را نیز برای بافت ارائه نمایند تا در رنگ و سایز مورد نظرشان بافت فرش انجام شود. برخی از فرش گرد ها به صورت جفت قابلیت تولید دارند، برخی از طرح های همچون فرش دایره ای طرح افشان، ارکیده و کهکشان به صورت تک هم تولید می شوند. فرش طرح افشان گرد به علت محبوبیت بیشتر بین مشتریان، تولید زیادی دارد و در سایز های مختلف و رنگبندی های کامل به صورت گرد و بیضی بافت شده و به مشتریانی که قصد خرید فرش گرد به صورت تک دارند عرضه می شود. اگر به جز نقشه فرش افشان، قصد خرید یک مدل دیگر از فرش دایره ای را دارید، برای سفارش و خرید فرش به صورت تک یا جفت با مشاورین سایت ارتباط بگیرید تا از موجودی طرح ها، نحوه خرید فرش گرد سفارشی و قیمت محصولات اطلاع یابید.

فرش گرد شکارگاه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر