09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 بهمن 1398 در ساعت 18 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش فرش طرح محراب – شرکت فرش سجاده ای کاشان – قیمت فرش محرابی مساجد و نمازخانه – خرید سجاده فرش ارزان قیمت مسجدی.

فرش نمازخانه ها و مساجد به دو صورت محراب دار و غیر محرابی یا همان تشریفاتی بافت می شوند که با توجه به شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اما تفاوت سجاده فرش تشریفاتی و فرش نمازخانه ای محرابی در چیست؟

خرید از شرکت فرش محراب کاشان به چه صورت می باشد؟ چطور می توانیم فرش سجاده ای را مطابق با سلیقه مان خریداری کنیم؟ برای تهیه و سفارش بافت فرش مسجدی در تهران و شهرستان ها باید چه اقداماتی انجام دهیم؟ ویژگی هایی که باعث تفاوت قیمت فروش فرش محراب می شوند کدامند؟

فرش سجاده محراب

به طور کلی فرش سجاده محراب دار از دوران صفویه به بعد و با گسترش تشیع در جهان اسلام شکل گرفت. فرش هایی که منطبق با نقشه های معماری اسلامی بودند را به راحتی می توان در سجاده فرش محرابی مشاهده کرد.

شاخصه بارز شرکت فرش محراب کیفیت بالای محصولات تولیدی می باشد که در نقشه های آن اساسا از گلدسته در دو طرف و گنبدی که دو گلدسته را به هم متصل می کند تشکیل می شود و تفاوت های جزئی در گل و بوته های وسط محراب، وجه تمایز نقشه های فرش سجاده محرابی می باشد.

شرکت سجاده فرش

فروش فرش محراب در تهران

مرکز فروش فرش سجاده ای و محراب دار در تهران کجاست؟ به دلیل این که فرش های مساجد و نمازخانه به صورت سفارشی و با توجه به ابعاد هر نمارخانه و یا مسجد باید بافت شوند مرکز فروش سجاده فرش 500 شانه در تهران و سایر شهرستان ها به صورت تخصصی وجود ندارد و بهترین، مطمئن ترین و ارزان ترین راه تهیه فرش نمازخانه ای، خرید از شرکت فرش محراب کاشان می باشد.

شرکت سجاده فرش کاشان

شرکت های فرش سجاده ای کاشان بافت انواع فرش مسجدی و نمازخانه ای را در کیفیت های مختلف انجام می دهند اما مهم ترین هدف شرکت فرش محراب کاشان ارائه محصولاتی مطابق با سلیقه و خواست شما خریداران می باشد.

فروش فرش محراب 500 شانه و فرش 700 شانه با تراکم های مختلف در کارخانه فرش مسجدی کاشان صورت می گیرد که در ادامه به انواع تراکم ها اشاره خواهیم کرد.

برای خرید فرش محرابی از شرکت سجاده فرش کاشان کافیست کروکی از طول و عرض و همچنین جهت قبله را به شماره های 09124602254 و 09131629159 از طریق تلگرام یا واتساپ ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما در تماس باشند.

فروش فرش محرابی

انواع فرش محراب کاشان

همانطور که بیان شد شرکت فرش محراب کاشان انواع مختلفی از محصولات مسجدی و نمازخانه ای را تولید می کند که به دلیل تفاوت در الیاف و تراکم، نتیجتا قیمت فرش سجاده ای محرابی نیز تفاوت هایی خواهند داشت. در جدول زیر لیست انواع محصولات قابل فروش فرش محراب را مشاهده می نمایید.

شانه سجاده فرش

تراکم سجاده

فرش سجاده ای 440 شانه

تراکم 750 – تراکم 800

سجاده فرش 500 شانه

تراکم های 800، 1000، 1200، 2100 و 2400

فرش محرابی 700 شانه

تراکم های 1400، 2200 و 2550

شرکت فرش محراب بافت از 3 نخ اکریلیک (Acrylic)، پلی استر (Polyester) و بی سی اف (BCF) در تولیداتش استفاده می کند نوع اکریلیک علاوه بر نرمی بیشتر، پرزدهی کمتری دارند و از همین رو بیشتر مورد استقبال هیئت امنای مساجد و مدیران ادارات، مدارس و بیمارستان ها قرار می گیرند. بیشترین تنوع تولیدی فرش نمازخانه و مسجدی از همین نوع الیاف می باشد.

نخ پلی استر و بی سی اف به دلیل وجود ترکیبات پلاستیکی از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد و در تراکم های 750 تا 2200 تولید می شود.

قیمت فرش های محرابی مساجد

فروش فرش محراب در کارخانه تولید فرش سجاده ای از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می باشد. شرکت سجاده فرش کاشان با استفاده از دستگاه های CRX، CRT، Textima و ASR تولیداتش را در بالاترین کیفیت بافت انجام می دهد.

اما قیمت فرش نمازخانه ای و محرابی در شرکت فرش محراب کاشان به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه متغیر می باشد از همین رو بازه قیمتی تقریبی محصولات را در جدول زیر آورده ایم اما جهت اطلاع دقیق تر از قیمت سجاده فرش مسجدی می توانید با ما در تماس باشید.

محصولات فرش محرابی

قیمت متر مربع (تومان)

فرش 440 شانه

65.000 – 90.000

فرش 500 شانه

115.000 – 150.000

فرش 700 شانه

140.000 – 190.000

کانال تلگرام فرش سجاده ای

برای مشاهده محصولات قابل فروش فرش محراب و سجاده ای می توانید از منوی سایت فرش پرسان پارس وارد بخش محصولات شوید و یا از طریق کانال تلگرام فرش مسجدی با درج عبارت sajadahcarpet در تلگرام جدیدترین محصولات تولیدی شرکت سجاده فرش کاشان را مشاهده نمایید.

فرش طرح محراب

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر