09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 تير 1398 در ساعت 10 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

شرکت گلیم ماشینی پرسان پارس تولید و عرضه کننده انواع گلیم رولی کناره متری و ابعاد قالیچه ای مختلف با کیفیت بالا و قیمت ارزان می باشد.

شرکت تولید کننده گلیم ماشینی پرسان پارس با سال ها تجربه در زمینه تولید گلیم و گلیم فرش ماشینی با استفاده از دستگاه CLP بافت و تولید گلیم های 6 و 8 رنگ را انجام می دهد. در شرکت گلیم ماشینی این مجموعه بافت انواع گلیم ماشینی کناره به صورت رولی (متری) از عرض 50 سانتی متر تا عرض 3 و 4 متر انجام می شود. نقشه ها و رنگ بندی های جدید و متنوع گلیم ماشینی سنتی باع شده این محصول علاوه بر منازل در سفره خانه ها، رستوران ها، اقامت های بومگردی و ... مورد استفاده قرار بگیرد. در شرکت گلیم ماشینی پرسان پارس علاوه بر گلیم ماشینی متری، این محصول به صورت قالیچه 4 متری، پادری گلیم ماشینی و انواع گلیم ماشینی ارزان قیمت 6، 9 و 12 متری نیز بافت می شود. خرید از شرکت تولید کننده گلیم ماشینی موجب ارزان قیمت تر شدن خرید شما می شود.

قیمت گلیم ماشینی متری

بهترین گلیم متری کاشان در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و به صورت 320 شانه تراکم 680 الی 700 تولید و بافت می شود. گلیم ماشینی متری در ابعاد مختلف در رنگ های سرمه ای، بادامی، نسکافه ای، زرد، گردویی، طوسی و ... تولید می شود. فروش عمده گلیم ماشینی ارزان قیمت در ابعاد پادری های 70در50، 80در50، 90در50 و همچنین گلیم پادری گرد با قطر 80 سانتی متر تا 2 متر در شرکت گلیم ماشینی پرسن پارس انجام می شود. تصاویر و عکس های مربوط به جدیدترین نقشه های گلیم ماشینی کاشان در وبسایت این مجموعه قابل مشاهده می باشد. همچنین برای دسترسی به لیست قیمت گلیم ماشینی متری با ابعاد مختلف می توانید با ما در ارتباط باشید.

گلیم ماشینی

قیمت طرح گلیم جدید

قیمت گلیم ماشینی و همچنین انواع گلیم فرش ماشینی سنتی و مدرن در سال 97 تحت نوسانات شدیدی قرار گرفت که در سال 98 با بهبود وضعیت، ثبات در بازار قیمت گلیم ماشینی به چشم می خورد. تصاویر طرح گلیم جدید مجموعه پرسان پارس در گالری سایت مجموعه قابل مشاهده می باشد. شرکت های تولید کننده گلیم ماشینی همواره سعی دارند محصولات تولیدیشان را با قیمت ارزان به فروش برسانند که در هنگام خرید همواره باید کیفیت گلیم ماشینی مد نظرتان باشد. گلیم های تولیدی در شرکت گلیم ماشینی پرسان پارس از تراکم بالایی برخوردار می باشند و همچنین از چسب با کیفیت هنگام آهار گلیم ماشینی استفاده می شود تا باعث بهبود کیفیت و افزایش عمر گلیم ماشینی شود.

کارخانه گلیم ماشینی

بهترین گلیم ماشینی ایرانی

گلیم و گبه دستبافت ایرانی که سال هاست زبانزد خاص و عام در ابزار جهانی می باشد اما در مورد گلیم ماشینی ایرانی باید هنگام خرید کیفیت و تراکم آن را مطلع شد تا بهترین کیفیت ممکن را بتوانید خریداری نمایید. شرکت گلیم ماشینی پرسان پارس به عنوان تولید کننده گلیم ماشینی ایرانی با کیفیت افتخار دارد محصولات متنوع از رنگ و طرح ها را به صورت کناره های متری عرض نیم متری تا 4 متری تولید و روانه بازار می نماید. چنانچه قصد آگاهی از لیست قیمت گلیم ماشینی متری دارید از وبسایت مجموعه دیدن نمایید و یا با شماره های مجموعه در تماس باشید. طول گلیم های رولی تولیدی در حدود 35 متر می باشد که قابلیت افزایش تا 45 متر را نیز دارند. بهترین گلیم ماشینی ایرانی تولید شده با طرح های اصیل سنتی و مدرن را در رنگ های جدید در مجموعه ما دنبال نمایید.

پادری گلیم فرش

ارسال نظر
هنرمند :
0 0
سلام به نظرم‌ گلیم طرح پارکت بزنین با پارکت و موکت می تونین رقابت کنین و بازار فروش خوبی داشته باشین
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر