09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 19 دی 1398 در ساعت 11 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در بین مدل های جدید تابلو فرش ماشینی کاشان، محصول جدیدی و زیبایی با نام تابلو فرش کلاریس تولید می شود که قیمت مناسب و کیفیت بالای آن باعث شده در بازار استقبال زیادی از آن شود.

علاقه ایرانیان به فرش و تابلو فرش از دیرباز وجود داشته و به همین دلیل این منطقه همواره در طی قرن های گذشته مرکز پرورش هنرمندان بزرگ در حوزه طراحی و بافت فرش های زیبا و سنتی در جهان بوده است، به نحوی که در حال حاضر نیز در تمام جهان فرش و تابلو فرش ایران معروف و زبانزد است. با پیشرفت تکنولوژی روش های جدید و دستگاه های بافندگی جایگزین روش های قدیمی برای تولید فرش شدند و امروزه بیشترین حجم تولید فرش ایران و جهان را دستگاه ها و ماشین آلات بافندگی انجام می شود.

فرش کلاریس و تابلو فرش کلاریس جدیدترین تکنولوژی در صنعت فرش ماشینی و تابلو فرش است که به وسیله آن بسیاری از محدودیت های مربوط به تولید در دستگاه های قدیمی رفع شده است. برای مثال در بافت فرش ماشینی با دستگاه بافندگی نهایتا می توان یک فرش و تابلو فرش را به صورت ده رنگ بافت نمود و برای هر فرش نیز باید یک طراح حرفه ای نقشه آن را در طی روز ها و هفته ها طراحی نموده و در سایز های مختلف نقشه آن را برای بافت آماده کند، همه اینها نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی برای شرکت ها می باشد.

تابلو فرش کلاریس چیست؟

دستگاه جدیدی که امروزه به وسیله آن فرش و تابلو فرش ماشینی تولید می شود با استفاده از یک تکنولوژی خاص طراحی و ساخته شده است که در آن بافت و رنگریزی فرش به صورت همزمان انجام شده و دیگر محدودیت تعداد رنگ کم برای بافت هیچ فرش و تابلو فرشی وجود ندارد، مرحله طراحی یک نقشه خاص برای بافت نیز حذف شده و هر عکسی که برای بافت در نظر گرفته شده باشد به سرعت تولید می شود. این روش یکی از محبوب ترین انواع تابلو فرش ماشینی را حاصل می کند که به آن تابلو فرش کلاریس گفته می شود.

تولید تابلو فرش های خوش رنگ و لعاب طبیعت و تابلو فرش منظره، تابلو فرش فرانسوی یا اروپایی و همچنین تابلو فرش آیات قرآنی با استفاده از این تکنولوژی با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه بوده و تولیدات زیادی نیز در بازار فرش عرضه شده است. از مزیت های دیگر تابلو فرش کلاریس این است که امکان تولید تابلو فرش در هر سایزی که مشتری بخواهد با هر نقشه ای امکان پذیر است.

تابلو فرش کلاریس

قیمت تابلو فرش ماشینی کلاریس

در فروش تابلو فرش ماشینی مهمترین چیزی که برای فروشنده ها اهمیت دارد یافتن و خرید تابلو فرش ارزان با کیفیت خوب و طرح های متنوع می باشد، تابلو فرش ماشینی کلاریس توانسته تمامی این مشخصه های مورد نظر فروشنده ها و خریداران عمده تابلو فرش را در یک جا جمع نموده و با بیشتر تنوع در طرح، اندازه و مناسب ترین قیمت در اختیار بازار فرش و تابلو فرش قرار گیرد.

تابلو فرش ماشینی کلاریس شامل طرح های محبوب و معروف از جمله تابلو فرش اروپایی و طبیعت است که در اندازه های زیر به صورت عمده در کاشان تولید می شود:

  • تابلو فرش کلاریس 50در70
  • تابلو فرش ماشینی کلاریس 70در100
  • تابلو فرش کلاریس 50در100

قیمت سایز های فوق برای خریداران عمده با تخفیف ویژه ارائه می شود؛ برای دریافت قیمت تابلو فرش کلاریس کاشان با شماره های 09124602254، 09131629159 می توانید تماس بگیرید.

تابلو فرش ماشینی کلاریس

طرح های تابلو فرش ماشینی کلاریس

در تولید تابلو فرش کلاریس به علت عدم نیاز به طراحی برای هر نقشه، طیف بسیار گسترده ای از نقشه های تابلو فرش استفاده می شود که این موضوع باعث شده تنوع این محصول بسیار زیاد باشد، برای مثال اگر قصد خرید تابلو فرش ماشینی کلاریس با طرح منظره یا طرح فرانسوی دارید، کارشناسان سایت می توانند تعداد زیادی از این مدل تابلو فرش کلاریس را برای شما در ابعاد مختلف ارسال نمایند و شما با مشاهده نمونه بافته شده آن سفارش خود را در اندازه های مختلف تنظیم کنید.

تابلو فرش سفارشی چهره شخصی یا فرش کلاریس نظیر فرش کهنه نما، فرش کلاریس فانتزی و کودک و دیگر انواع خاص سفارشی نیز امکان تولید به شکل فرش ماشینی کلاریس دارند.

تابلو فرش کلاریس

فرش کلاریس کودک و فانتزی

علاوه بر تابلو فرش کلاریس، تولید فرش کودک و فرش کلاریس فانتزی نیز با این دستگاه انجام می شود. معمولا طرح هایی که برای بافت فرش کودک استفاده می شود از شخصیت های محبوب انیمیشنی گرفته می شود و لذا عکس های زیادی وجود دارد که خریداران تمایل دارند به صورت فرش خریداری نمایند. تکنولوژی فرش کلاریس در این زمینه بسیار کمک کننده بوده و تنوع زیادی از فرش کلاریس کودک در کاشان تولید می شود.

فرش کلاریس فانتزی نیز طرفداران زیادی دارد و مدل های متنوع و جذابی از این مدل فرش جدید در کارخانه فرش و تابلو فرش کلاریس کاشان تولید شده که می توانید این محصولات را نیز از کارشناسان جهت خرید دریافت نمایید.

فرش کلاریس

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر