09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 1 خرداد 1399 در ساعت 17 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی فرش گرد ماشینی – طرح های فرش دایره ای کاشان – فروشگاه فرش ماشینی گرد کاشان – جدیدترین مدل فرش های گرد برای پذیرایی.

استفاده از فرش دایره ای در دکوراسیون منزل باید با دقت خاصی صورت پذیرد. فرش گرد در صورت استفاده درست در پذیرایی منزل می تواند باعث زیبایی خانه شما شود ولی انتخاب اشتباه اندازه، طرح و رنگ فرش گرد ماشینی ممکن است دردسرهایی برای شما ایجاد کند.

چیدمان دکوراسیون خانه هنگام استفاده از فرش گرد برای پذیرایی تفاوت هایی با استفاده از فرش های مستطیل شکل دارد. فرش دایره ای فضای زیادی را اشغال می کند و بهترین حالت چیدمان مبل ها پیرامون فرش گرد هستند. البته علاوه بر استفاده از فرش های گرد مقابل مبل ها می توانید در گوشه ای از پذیرایی منزل فرش گرد را زیر میز ناهار خوری پهن کنید.

انواع فرش گرد پذیرایی

شکل سالن پذیرایی منزل عامل مهمی در انتخاب ابعاد فرش گرد ماشینی می باشد. در ادامه به بررسی انواع مدل های فرش گرد برای پذیرایی خواهیم پرداخت.

 اگر می خواهید از لذت داشتن یک فرش گرد در دکوراسیون زیبا در منزل خود بهره ببرید باید نکاتی را در خصوص انتخاب طرح و رنگ و اندازه فرش های دایره ای بدانید که به مطرح کردن این مساله نیز اشاراتی خواهیم کرد. تنوع طرح های فرش بیضی و گرد در مجموعه پرسان پارس این امکان را به شما می دهد به راحتی فرش دلخواه خود را انتخاب کنید.

مدل فرش گرد

انواع مدل های فرش گرد

فرش گرد ماشینی در 3 دسته کلی با انواع کیفیت های فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه تولید می شود. مدل های فرش گرد برای پذیرایی نیز در سه بخش فرش کلاسیک، فرش سنتی و فرش مدرن تقسیم بندی می شود.

  • فرش گرد سنتی: فرش های سنتی می تواند شامل فرش 700 شانه دایره ای و یا گلیم فرش گرد باشد که به راحتی در دکوراسیون های سنتی منزل، باغ رستواران ها، کافی شاپ ها و اماکنی از این قبیل قابل استفاده هستند. خصوصیت فرش های گرد سنتی قیمت ارزان آن ها می باشد که موجب استقبال مشتریان از این محصول شده است.
  • فرش گرد کلاسیک: فرش گرد ماشینی کلاسیک شباهت زیادی به فرش های سنتی دارد و برای آن دسته از خریدارانی که فرش مستطیلی از قبل خریداری کرده اند و حال می خواهند همان طرح را به عنوان فرش گرد برای پذیرایی استفاده کنند گزینه مناسبی می باشد.
  • فرش گرد مدرن: علاقه مندان به فرش های ماشینی مدرن همواره به دنبال یافتن فرش ها خاصی هستند تا بتوانند فضای دکوراسیون منزلشان را به صورت مدرن و متفاوت پوشش دهند. فرش گرد ماشینی مدرن به صورت لایت، فرش بامبو، فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده و فرش ماشینی 1500 شانه در فروش اینترنتی فرش کاشان توسط مجموعه پرسان پارس عرضه می شود.

کانال تلگرام فرش گرد

برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به منظور مشاهده طرح های فرش گرد ماشینی می توانید از طریق کانال تلگرام فرش گرد پرسان پارس اقدام نمایید. همچنین به دلیل عدم دسترسی همه مشتریان به تلگرام، تصاویر جدیدترین طرح های فرش گرد برای پذیرایی از طریق صفحه اینستاگرام فرش گرد به نشانی Parsan_pars نیز قابل مشاهده می باشد.

فرش گرد ماشینی

کیفیت انواع فرش گرد

کیفیت فرش های گرد و بیضی با توجه به الیاف به کار رفته در خاب فرش ماشینی و همچنین دستگاهی که بافت فرش گرد را انجام می دهد انواع متفاوتی دارد. فروشگاه اینترنتی فرش گرد ماشینی پرسان پارس متعلق به کارخانه فرش کاشان جدیدترین نقشه های فرش گرد را بر روی انواع فرش بافت می کند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  1. گبه ماشینی گرد: گبه ها ارزان ترین قیمت فرش دایره ای را شامل می شوند که امروزه بالغ بر 20 نقشه از قطر 1 متر تا قطر 3 متر در مجموعه پرسان پارس عرضه می شود. اگر قصد خرید فرش گرد ارزان قیمت دارید گلیم فرش ماشینی یک محصول تمام عیار برای شما می باشد.
  2. فرش گرد 700 شانه: خرید فرش گرد برای پذیرایی اگر به قصد استفاده از نشستن و استراحت کردن بر روی آن باشد باید به صورت فرش 700 شانه باشد چرا که علاوه بر ارتفاع خاب زیاد در فرش ماشینی 700 شانه نرمی آن به دلیل ضخامت زیاد بیشتر می باشد.
  3. فرش گرد 1200 شانه: بیشترین تنوع فرش گرد ماشینی در نقشه های فرش 1200 شانه می باشد که از ظرافت و تنوع بسیار خوبی برخوردار می باشد. فرش های افشان، نایین، ماهی، هالیدی، اصفهان، سپاهان و چندین نقشه دیگر با رنگ بندی آبی فیروزه ای، کاربنی، فیلی، دلفینی، کرم، سرمه ای و روناسی فرش های گرد 1200 شانه فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس را تشکیل می دهند.
  4. فرش گرد 1500 شانه: در صورتی که فرش گرد برای پذیرایی را مقابل مبلمان استفاده می کنید و صندلی ها پیرامون آن چیده شده اند دیگر استفاده های نشستنتی بر روی آن کم شده و در این صورت فرش 1500 شانه تراکم 4500 دستباف گونه به دلیل این که ظریف ترین فرش ماشینی کشور می باشد بسیار مناسب منزل شما خواهد بود.

در پایان به این مساله هم اشاره داشته باشیم که کیفیت فرش گرد ماشینی کاشان که در مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس عرضه می شود به دلیل الیاف اکریلیک بایر آلمان که از نوع هیت ست می باشد بسیار بالاست و به دلیل رعایت حقوق مصرف کنندگان تمامی فرش های خریداری شده از این مجموعه شامل ضمانت نامه کتبی قید شده در برچسب پشت فرش می شوند.

فرش گرد کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر