09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 24 آذر 1398 در ساعت 18 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه فرش ماشینی کاشان – خرید فرش هزار شانه تراکم سه هزار – فرش 1000 شانه آبی فیروزه ای – قیمت فرش ماشینی هزار شانه درب کارخانه.

فرش رنگ آبی در حوزه ماشینی به دو بخش فیروزه ای (رنگ روشن) و همینطور رنگ کاربنی (رنگ تیره) تقسیم بندی می شود که به صورت فرش هزار شانه ارزان، فرش 700 شانه و همینطور فرش های 1500 شانه و 1200 شانه در کارخانه فرش ماشینی کاشان تولید می شود.

در این مقاله جدیدترین مدل های فرش هزار شانه فیروزه ای، شرایط فروش اینترنتی فرش 1000 شانه از کارخانه، قیمت فرش 1000 شانه کاشان در اندازه های مختلف را به بحث خواهیم پرداخت.

ویژگی های فرش هزار شانه

فرش هزار شانه قیمت ارزان و مناسبی در کارخانه فرش کاشان دارد که با توجه به استاندارد بودن و ویژگی های این محصول خرید آن فرش را برای خریداران به صورت اینترنتی و غیر حضوری و با نرخ درب کارخانه فراهم کرده ایم.

ضخامت فرش هزارشانه فیروزه ای 2±8 میلی متر می باشد که بافت دستباف گونه و نخ اکریلیک هیت ست شده استفاده شده در بافت این فرش استقبال خوب خریداران را همراه داشته است. تنوع زیاد نقشه، رنگ های کامل و جذاب و تولید فرش 1000 شانه گرد و بیضی از دیگر ویژگی های فرش هزارشانه ارزان عرضه شده در کارخانه فرش ماشینی می باشد.

تصاویر فرش هزار شانه

جدیدترین تصاویر مدل های فرش هزار شانه قیمت کارخانه ای را می توانید در بخش گالری از منوی سایت، کانال تلگرام فرش پرسان پارس و همینطور صفحه اینستاگرام ما مشاهده نمایید.

اگر به دنبال عکس های فرش 6 متری، فرش 9 متری، انواع فرش 12 متری و همچنین فرش گرد و بیضی در دکوراسیون منزل هستید و می خواهید تصور بهتری از فرش در منزلتان داشته باشید می توانید با صفحه اینستاگرام فرش پرسان پارس و کانال تلگرام ما مراجعه نمایید.

فرش هزلر شانه ارزان

فرش فیروزه ای با چه مبلی ست می شود؟

فرش هزار شانه فیروزه ای که مورد توجه بسیاری از خریداران می باشد با چه مبلی ست می شود؟ ست کردن وسایل منزل در هر چه بهتر شدن دکوراسیون خانه موثر می باشد از همین رو خریداران باید به تناسب رنگ بین مبل ها، پرده، فرش و همینطور کاغذ دیواری دقت کنند.

برای استفاده از فرش هزار شانه ارزان با رنگ آبی فیروزه ای بهتر است والان پرده ها و رنگ کوسن مبل ها دقیقا به همین رنگ باشد و اگر از کاغذ دیواری با طرح سه بعدی استفاده می کند زمینه هایی از رنگ آبی فیروزه ای در آن استفاده شده باشد.

فرش 1000 شانه تراکم 3000 به تازگی به شکل فرش دایره ای با قطر 4 متر و بزرگ تر نیز در این مجموعه تولید می شود که می تواند در جاهای مختلف منزل مورد استفاده قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از فرش در دکوراسیون منزل، در بخش مقالات سایت موضوعات مرتبط را مطالعه فرمایید.

فروش فرش هزار شانه از کارخانه کاشان

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی یکی از مزایای بزرگ خریداران در خرید فرش از کارخانه کاشان می باشد که فرش هزار شانه قیمت ارزان نیز یکی از این انواع این محصولات می باشد.

کارخانه فرش ماشینی کاشان با سابقه ای 20 ساله و درخشان در تولید، فروش و صادرات انواع فرش ماشینی به نقاط مختلف دنیا علاوه بر فرش هزار شانه فیروزه ای، این فرش را در رنگ های آبی کاربنی، کرم، سرمه ای، روناسی، بژ، زرد و سبز نیز تولید می نماید.

همچنین جدیدترین فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 نیز توسط این کارخانه و با قیمت ارزان تر از شهر فرش در طرح و رنگ های متنوع در حال تولید می باشد.

کارخانه فرش هزار شانه ارزان قیمت کاشان موفق به اخد نشان استاندارد برای تمامی تولیدات خود شده است. همچنین برخی از فرش های تولیدی در این کارخانه نشان استاندارد اتحادیه اروپا (ISO 9000) را نیز کسب نموده اند که باعث افتخار می باشد کالای داخلی با کیفیت و ارزان قیمت را در اختیار هموطنان عزیزمان در سراسر کشور قرار می دهیم.

فرش هزار شانه فیروزه ای

خرید اینترنتی فرش هزار شانه

خرید اینترنتی فرش هزار شانه قیمت مناسب را می توانید از طریق کارخانه فرش کاشان تجربه کنید. فرش هزار شانه فیروزه ای و دیگر رنگ ها را در ابعاد مورد نظرتان به کارخانه فرش ماشینی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان آن را درب منزل تحویل گرفته و پس از دریافت نسبت به تسویه وجه آن اقدام نمایید.

قیمت فرش هزار شانه ارزان ارائه شده در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس را در ابعاد مختلف در جدول زیر به صورت تقریبی مشاهده می نمایید که جهت اطلاع از قیمت روز فرش ماشینی و خرید اینترنتی می توانید با ما در تماس باشید.

فرش 4 متری 1000 شانه

900.000 تومان

فرش هزار شانه 6 متری

1.500.000 تومان

فرش 9 متری هزار شانه

2.250.000 تومان

فرش 1000 شانه 12 متری

2.950.000 تومان

فرش گرد 1000 شانه

در تماس باشید

فرش بیضی 1000 شانه

در تماس باشید

قیمت فرش هزار شانه
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر