09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 24 تير 1399 در ساعت 19 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش در کاشان با ارزان ترین قیمت – بافت تابلو فرش سفارشی چهره – خرید تابلو فرش ماشینی عکس شخصی.

تابلو فرش ماشینی که یک کالای زینتی می باشد در شرکت پرسان پارس به صورت منظره، آیه، طرح های فرانسوی و همینطور تابلو فرش عکس شخصی بافت می شود. کارخانه تابلو فرش کاشان بافت تابلو فرش چهره را در کنار تولید فرش 1000 شانه تراکم 3000 انجام می دهد. در این مقاله می خواهیم در خصوص تابلو فرش های سفارشی، انواع روش های بافت آن و کاربردهای این کالای زینتی اشاره کنیم.

فروشگاه پرسان پارس با سال ها تجربه در خصوص تولید تابلو فرش های چهره و ارسال آن به سراسر کشور هر دو روش بافت و چاپ عکس روی تابلو فرش را در بالاترین کیفیت تولید می کند.

بافت تابلو فرش سفارشی یا چاپ آن؟

برای این که بدانید بافت تابلو فرش چهره یا چاپ عکس روی فرش برای شما مناسب تر می باشد باید بدانید هدف شما از خرید تابلو فرش عکس شخصی چه می باشد. چنانچه قصد خرید کادو برای عزیانتان را دارید و می خواهید هدیه ای که به ایشان می دهید هم ارزش بالایی داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد تابلو فرش چاپی عکس چهره برای خرید شما مناسب تر است اما اگر می خواهید در تیراژ بالا و به عنوان هدیه به مشتریان خود، از تابلو فرش تبلیغاتی استفاده کنید با توجه به تصویر مد نظرتان می توانید یکی از روش های بافت تابلو فرش چهره و یا تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی را انتخاب کنید.

همچنین می توانید با ارسال تصویر مورد نظرتان به کارشناسان ما در خصوص انتخاب روش انجام تابلو فرش سفارشی اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

تابلو فرش عکس شخصی

خرید اینترنتی تابلو فرش چهره

خرید تابلو فرش برای هموطنان در سراسر کشور با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس راحت تر از گذشته شده است و مشتریان در اقصی نقاط کشور در کوتاه ترین زمان و پرداخت کمترین هزینه می توانند تابلو فرش عکس شخصی خود را سفارش داده و آن را خریداری نمایند.

برای این که از فروشگاه اینترنتی تابلو فرش سفارشی پرسان پارس خریداری نمایید کافیست عکس انتخابیتان را به شماره های واتساپ و تلگرام اعلام شده در سایت ارسال بفرمایید و با اعلام ابعاد مد نظرتان، کارشناسان مجموعه کیفیت تصویر مورد نظرتان را بررسی نموده و پس از نهایی نمودن در کمترین زمان را آن را به دست شما برسانند.

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش

قیمت بافت تابلو فرش چهره می تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. تبدیل عکس به تابو فرش ماشینی که به روش های مختلف اعلام شده امکان پذیر می باشد قیمت های متفاوتی خواهد داشت چرا که علاوه بر نوع روش انتخابی، ابعاد، ویرایشات لازمه و ... می توانند قیمت تابلو فرش عکس شخصی را تحت تاثیر قرار بدهند.

مجموعه پرسان پارس که یک شرکت تولید تابلو فرش سفارشی در شهر کاشان می باشد با پوشش سراسری تمام شهرهای کشور، ارسال تابلو فرش عکس چهره را به صورت کاملا رایگان و تا درب منزل شما انجام می دهد.

برای آگاهی از لیست قیمت بافت تابلو فرش چهره مطلب زیر را مشاهده نمایید:

سفارش تابلو فرش چهره


بافت تابلو فرش چهره

مشخصات فرش های عکس چهره

مشخصات فنی بافت و چاپ تابلو فرش عکس چهره با همدیگر تفاوت هایی دارند که البته این تفاوت کیفیت ها نشان دهنده عدم مرغوبیت نیست چرا که در هر دو روش از مرغوب ترین مواد اولیه و به روزترین دستگاه ها در تولید تابلو فرش ماشینی چهره استفاده شده است.

در جدول زیر مشخصات تابلو فرش عکس شخصی بافتی و چاپی با یکدیگر مورد مقایسه قرار گرفته اند.

مشخصات

تابلو فرش بافت چهره

تابلو فرش چاپ عکس چهره

ضخامت

8±1

6±1

تعداد رنگ به کار رفته

10

256

شانه - تراکم

1000-3000

1200-3600

جنس الیاف

Acrylic

Polyester

قابلیت شستن

دارد

دارد

قاب ارزان قیمت تابلو فرش چهره

قاب تابلو فرش عکس شخصی چهره در اندازه های گوناگون و کیفیت های مختلف با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس عرضه می شود. بافت تابلو فرش چهره که از اندازه 50 در 35 تا اندازه 1.5 در 1 در این مجموعه انجام می شود امکان قاب شدن به صورت پی وی سی، ام دی اف و چوبی را دارد که بسته به هزینه و سلیقه می توانید نوع آن را انتخاب نمایید.

جهت مشاهده انواع قاب تابلو فرش عکس چهره می توانید از بخش محصولات وارد قسمت تابلو فرش چاپی و یا تبدیل عکس به تابلو فرش شده و انواع مدل های آن را مشاهده نمایید و یا با مراجعه به کانال تلگرامی مجموعه از جدیدترین قاب ها دیدن نمایید.

قیمت تابلو فرش عکس شخصی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر