09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 4 دی 1397 در ساعت 12 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 700 شانه طرح ارکیده یکی از محبوبت ترین نقشه های جدید فرش ماشینی کاشان است که با قیمت ارزان و به صورت مستقیم بدون واسطه از این سایت به سراسر کشور ارسال می شود.

صنعت مد فقط مربوط به لباس و پوشش نمی شود و رد پای این صنعت در تمامی صنایع و محصولات تولیدی مشاهده می شود. در حوزه فرش هم به روز بودن کارخانه های فرش بسیار اهمیت دارد و شرکت هایی که محصولات جدید مطابق یا سلیقه مشتریان جدید تولید می کنند در بازار موفق تر هستند و آن دست از کارخانه های فرش که تنها به تولید طرح های مشخص و بدون تنوع بسنده کرده اند در بازار هم نقش کمرنگ تری دارند و فروششان نسبت به گذشته یا کاهش یافته و یا ثابت مانده است.

تولید فرش های 1000 شانه و فرش 1200 شانه گل برجسته و معمولی هم توسط شرکت های بزرگ و معتبر در واقع تلاشی برای ارائه محصولات زیباتر و جذاب تر به مشتریان بوده است که اگرچه قیمت فرش 1200 شانه بالا است، اما زیبایی و ظرافت و جذابیت این فرش، باعث محبوبیت آن در بین مردم و کسب فروش خوب و موفق برای این محصول بوده است.

فرش 700 شانه ارکیده جدید

فرش طرح ارکیده یکی از مدل های جدید و زیبا فرش ماشینی است که با دستگاه بافندگی فرش 700 شانه در تراکم 2550 بیشترین میزان تولید را دارد. این مدل فرش، به صورت 500 شانه یا طرح 700 شانه هم توسط شرکت های زیادی بافت می شود که البته قیمت کمتر و کیفیت پایین ترین نسبت به فرش 700 شانه اصل دارد.

فرش 700 شانه ارکیده در چند زمینه رنگ کرم، گردویی، آبی و سرمه ای بافت می شود و مدل های گرد و بیضی از این طرح هم توسط سایت فرش پرسان پارس در ابعاد مختلف طراحی و تولید شده است که مشتریان می توانند از مدل های فرش گرد ارکیده هم برای ست نموده با سایر مدل های فرش ارکیده مستطیل استفاده کنند که جلوه بسیار زیبا و جذابی حاصل می کند. علاوه بر این طرح، مدل های دیگری چون فرش طرح افشان، پرهام، فرش طرح ماهی و طرح حوض نقره هم جزء نقشه های محبوب کنونی هستند.

فرش 700 شانه طرح ارکیده

قیمت فرش طرح ارکیده کاشان

فرش طرح ارکیده در کاشان توسط اکثر کارخانه های تولید کننده فرش 700 شانه تولید می شود و به همین دلیل این محصول با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود و می توان با کمترین هزینه به صورت مستقیم مدل های گرد یا مستطیل از فرش طرح ارکیده را از کاشان تهیه نمود. قیمت فرش 700 شانه را با سایز های مختلف در جدول زیر قرار داده ایم که برای تمامی طرح های فرش ماشینی این قیمت یکسان می باشد. از آنجایی که نوسانات قیمت در بازار فرش افزایش یافته قبل از قطعی کردن سفارش خود حتما با مشاورین تماس گرفته و از جدیدترین قیمت های فرش اطلاعا یابید.

ردیف

ابعاد فرش

قیمت فرش 700 شانه (تومان)

جنس نخ خاب

1

فرش 1.5*2.25 متری

750.000

اکرولیک هیت ست

2

فرش 3*2 متری

1.350.000

اکرولیک هیت ست

3

فرش 3.5*2.5 متری

2.050.000

اکرولیک هیت ست

4

فرش 4*3 متری

2.600.000

اکریلیک هیت ست

خرید اینترنتی فرش طرح ارکیده

بهترین راه برای خرید ارزان فرش تهیه آن به صورت بدون واسطه و مستقیم می باشد. انواع زیادی از فرش ماشینی کاشان در بازار وجود دارد که قیمت نمایشگاهی بالایی دارند، اما اگر همان طرح و نقشه ها را در اینترنت سرچ کنید و کمی با سایت های معتبر عرضه کننده فرش آشنایی داشته باشید، می توانید خرید خوب و ارزانی داشته باشید. توجه نمایید در خرید فرش یا هر محصول دیگری بهتر است آن محصول را از سایتی تهیه کنید که به صورت تخصصی تنها عرضه همان محصول را داشته باشد، نه اینکه بدون داشتن تخصص و اطلاعات لازم انواع محصولات مختلف را در کنار هم در یک سایت عرضه کنند، که این امر نشان دهنده این است که این مراکز تولید کننده نبوده و تنها واسطه هایی هستند که نه تنها قیمت مناسبی ندارند، بلکه در مورد کیفیت محصول عرضه شده تخصص و اطلاعات کافی هم ممکن است نداشته باشند. فرش طرح ارکیده هم یک نقشه معروف و محبوب است و به راحتی می توانید آن را در یک مجموعه معتبر و خوب یافته و برای خرید اینترنتی فرش سفارش دهید.

فرش گرد ارکیده

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر