09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 24 اسفند 1398 در ساعت 17 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 – خرید فرش ارزان قیمت کاشان به قیمت درب کارخانه – فروش فرش هزار و پانصد شانه کاشان.

شهر کاشان پایتخت فرش ماشینی کشور می باشد که دارای کارخانه های متعدد در زمینه تولید انواع فرش های 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه می باشد اما محصول فرش ماشینی هزار و پانصد شانه توسط شرکت های محدودی تولید می شوند از همین رو انتخاب مدل و رنگ مورد نظر و سلیقه شما شاید کمی چالش بر انگیز باشد.

خرید فرش ارزان قیمت همواره می تواند یک برتری برای خریداران فرش باشد اما در خصوص کیفیت فرش ماشینی چه می دانید؟

فرش کاشان 1500 شانه از نازک ترین فرش های ماشینی به شمار می رود که شاید نگرانی هایی را در خصوص عدم کیفیت مطلوب این محصول برای شما ایجاد کند از همین رو به واشکافی بیشتر این موضوعات خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی فرش 1500 شانه

فرش ماشینی 1500 شانه با 4.500.000 گره در هر متر مربع بیشترین میزان تراکم را در بین سایر فرش های ماشینی دارد. طول خاب این قالی 6±1 میلی متر می باشد و با تراکم 4500 بافت بسیار ریز و ظریفی دارد. قیمت فرش 1500 شانه اکریلیک را در کارخانه فرش کاشان ارزان تر خریداری نمایید.

این محصول به صورت 8 رنگ و با دستگاه HCIX3 که از مدرن ترین ماشین آلات نساجی جهان به شمار می رود بافت می شود و از نخ اکریلیک هیت ست بایر آلمان در آن استفاده شده است.

کارخانه تولید فرش ماشینی 1500 شانه

خیلی از خریداران به دنبال خرید فرش ارزان قیمت با نرخ کارخانه ای هستند اما نمی دانند این امر را چطور انجام دهند؟ حدود 2 سال از زمان تولید اولین فرش 1500 شانه تراکم 4500 می گذرد اما امروزه کارخانه فرش ماشینی کاشان این محصول را به تولید انبوه رسانده و توانسته طرح و رنگ های متنوعی از فرش کاشان 1500 شانه را عرضه نماید.

یکی از نکات مهم خرید فرش از درب کارخانه، قیمت فرش 1500 شانه می باشد چرا که محصولات کارخانه فرش کاشان در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس با تخفیف 20 الی 40 درصدی عرضه می شوند.

فرش 1500 شانه ارزان

فرش هزارو پانصد شانه گل برجسته

تا قبل از تولید فرش هزار و پانصد شانه بافت گل برجسته (High Bulk) بر روی فرش های 1000 شانه و فرش 1200 شانه انجام می شد اما ریز بافتی فرش دستباف گونه 1500 شانه گل برجسته زیبایی خارق العاده ای به این قالی داده است. برای گل برجسته کردن فرش از یک الی 4 نخ هایبالک استفاده می شود که هنگام حرارت دهی اصطلاحا حالت پفکی به خود می گیرد و با ایجاد برجستگی هایی در سطح فرش منجر به زیبایی بیشتر آن می شود.

قیمت فرش ماشینی کاشان

از کجا فرش ارزان قیمت با کیفیت درجه یک، ضمانت نامه 60 ماهه، مدل و رنگ های متنوع و ضد حساسیت بخریم؟ تضمین ارزان ترین قیمت فرش 1500 شانه و بالاترین کیفیت را از مرکز فروش اینترنتی فرش ماشینی پرسان پارس بخواهید.

خیلی ها از این موضوع نگران هستند که اگر فرش را ارزان خریداری کنند به معنی یک محصول کاملا بی کیفیت می باشد و برعکس هر چقدر هزینه بیشتری بابت این موضوع پرداخت کنند قطعا فرش با کیفیت تری خریداری می کنند، اما این موضوع همواره صدق نمی کند چرا که در کارخانه فرش کاشان می توانید فرش ارزان قیمت را با کیفیت درجه یک به راحتی خریداری نمایید.

برای مشاهده جدیدترین قیمت فرش ماشینی می توانید

به مطلب زیر مراجعه نمایید: قیمت فرش ماشینی


فرش 1500 شانه گل برجسته

فروشگاه اینترنتی فرش 1500 شانه

کارخانه فرش ماشینی کاشان جهت سهولت و رفاه حال شما خریداران محترم با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی شرایط خرید فرش 1500 شانه تراکم 4500 را خیلی راحت تر از گذشته کرده است.

در فروشگاه آنلاین فرش ماشینی کاشان تولید، بسته بندی و توزیع محصولات به صورت کاملا مدرن تا درب منزل مصرف کنندگان انجام می شود. قیمت فرش 1500 شانه در مرکز فروش فرش کاشان تنها به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه از قیمت پایین تری برخوردار می باشد که تضمین کیفیت و ارائه ضمانت نامه منجر به آسودگی خیال خریداران خواهد شد.

جدیدترین مدل های فرش هزارو پانصد شانه

با گذشت زمان از تولید فرش هزارو پانصد شانه تنوع نقشه های این محصول بیشتر از گذشته شده است که برخی از طرح ها از جمله گلساران، مهرگان، رخشان و سپنتا به صورت تخصصی مربوط به قالی 1500 شانه می باشند و برخی دیگر از مدل ها از قبیل افشان، ریز ماهی و هالیدی بر روی دیگر کیفیت های فرش ماشینی نیز بافت شده اند.

برای این که بتوانید از جدیدترین مدل های فرش ارزان قیمت مطلع شوید می توانید از بخش محصولات به تفکیک تمامی فرش ها را در شانه و تراکم های مختلف مشاهده نمایید.

همچنین در قسمت مقالات به صورت تخصصی در خصوص قیمت فرش 1500 شانه، ویژگی ها و انواع طرح ها می توانید مطالب مختلف را که به تفصیل توضیحاتی ارائه شده است را مورد مطالعه قرار دهید.

قیمت فرش 1500 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر