09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 24 شهریور 1398 در ساعت 7 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سال های اخیر تعداد کارخانه های تولید فرش ماشینی افزایش قابل توجهی داشته و این امر باعث شده تنوع محصولاتی که وارد بازر می شود نیز بسیار بیشتر از گذشته باشد، در این میان، خریداران هم کمی دچار سردرگمی برای خرید فرش ماشینی می شوند. چرا که تعداد زیاد برندهای موجود در بازار که اطلاعای از کیفیت محصولات تولیدیشان ندارد، آنها را در انتخاب فرش خوب و با کیفیت از یک کارخانه معتبر به چالش می کشد. معمولا خریداران تنها نام برندهایی که تبلیغات تلویزیونی دارند را می شناسند، و بر همین اساس هم تصمیم می گیرند که آن برند خوب است یا برندی که نام آن را نشینده اند، نتیجه اش این می شود که آن برند کیفیت لازم را ندارد.، اما باید توجه داشته باشید، صرف تبلیغات زیاد نمی تواند کیفیت فرش را تعیین کند، و لازم است کمی با جزییات محصولا کارخانه های مختلف آشنا باشید و بتوانید تولیدات مختلف را با هم مقایسه کنید.

معرفی فرش 1200 شانه مشهد اردهال

فرش 1200 شانه از تولیدات زیبا، ظریف و جدید کارخانه فرش مشهد اردهال کاشان، است، این مدل فرش ماشینی در شرکت های زیادی تولید می شود. با توجه به اینکه دستگاه یافندگی فرش 1200 شانه یک دستگاه کاملا جدید و به روز می باشد، بنابراین از این لحاط تفاوت زیادی بین شرکت های مختلف تولید وجود ندارد، آنچه بین محصولات شرکت های فرش تفاوت ایجاد می کند، جنس مواد اولیه و دقت و مهارت در مراحل تولید فرش 1200 شانه می باشد. مراحل تولید فرش هم که شامل ریسندگی، بافندگی و تکمیل فرش می باشد. در شرکت فرش مشهد اردهال کاشان، ابتدا الیاف در مرحله ریسندگی رنگ آمیزی شده و فرآیند هیت ست شدن یا بخار دهی فرش نیز در همین مرحله انجام می شود، پس از آن مرحله بافندگی فرش انجام می شود، نقشه های طراحی شده برای فرش 1200 شانه مشهد اردهال همگی توسط طراحان مجرب و معتبر فرش انجام شده است و در این مرحله بافته می شود. مرحله شیرینگ فرش، ریشه زنی و آهار زنی فرش هم در بخش تکمیل انجام می شود.

فرش 1200 شانه مشهد اردهال

داشتن استاندارد ملی و جهانی، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش از ویژگی های برجسته شرکت فرش مشهد اردهال می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت نسبت به خرید اینترنتی فرش 1200 شانه مشهد اردهال اقدام نمایید تا قیمت فرش ماشینی نیز برای شما به حداقل برسد.

فرش مشهد اردهال کاشان

عکس فرش 1200 شانه گل برجسته

فرش 1200 شانه گل برجسته نوعی متفاوت از فرش ماشینی است که با عملیات هایبالک نمودن فرش، یک یا دو نخ از الیاف فرش که جنس متفاوت دارند، طول پرزشان کوتاه شده و در نهایت پس از بافت و تکمیل نقشه فرش به صورت فرش گل برجسته نمایان می شود. این مدل فرش 1200 شانه گل برجسته بسیار زیبا و شکیل است، اما توجه داشته باشید، که ظرافت بالا به علت بالا بودن شانه و تراکم و همچنین هایبالک شدن فرش آن را بسیار حساس نموده و به مراقبت بیشتری نسبت به فرش های معمول نیاز دارد، لذا در فضاهای که برای شما استفاده از فرش برای شما بیشتر جنبه تزیینی دارد، استفاده از این نوع فرش توصیه می شود. در صورتی که فرش ماشین با خاب بالا یا در اصطلاح فرش پرز بلند را ترجیح می دهید فرش 700 شانه کاشان می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

فرش مشهد اردهال کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر