09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 بهمن 1397 در ساعت 18 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مدل جدید فرش طرح حوض نقره 1000 شانه را با رنگبندی زیبا و نقشه جذاب به صورت ده رنگ و هشت رنگ از گالری این سایت می توانید به صورت آنلاین از کاشان خرید نمایید.

اساسی ترین و مهمترین عامل در انتخاب و خرید فرش طرح و نقشه آن است. هرچه یک نقشه زیباتر و بدون ایراد باشد، محبوب تر بوده و فروش بیشتری هم خواهد داشت. برای مثال فرش طرح افشان را شما می توانید به صورت فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و یا 1200 شانه با سبک های مختلف در طراحی و رنگبندی در نمایشگاه های فرش مشاهده کنید. زیرا این فرش یک نقشه محبوب، اصیل و زیبا است که بسیار پرفروش می باشد.

اما علاوه بر فرش طرح افشان از بین نقشه های زیبای جدید هم طرح هایی هستند که به سرعت با مشتریان ارتباط برقرار کرده و با ظاهر دلنشین و جذابی که دارند، محبوبیتشان به سرعت در تمام شهرها افزایش می یابد. فرش طرح حوض نقره یکی از همین طرح های زیبا و جدید کلاسیک است که از آغاز تولید مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

فرش طرح حوض نقره ماشینی

فرش طرح حوض نقره ای یکی از مدل های جدید و خاص از فرش ماشینی است که ظاهر زیبا و فروش بالایی که در مدت کوتاه تولیدش داشته باعث شده تمام کارخانه های فرش فرش طرح حوض نقره ای را در چند کیفیت 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه بافت کنند تا با ارائه تنوع قیمت بیشتر برای این فرش بتوانند فروش بیشتری نیز بدست آورند. هم اکنون شما می توانید فرش طرح حوض نقره ای را در چند زمینه رنگ کرم، آبی، آبی کاربنی، سرمه ای فیلی و روناسی در این سایت مشاهده کنید و رنگی زیبا و در تناسب با چیدمان منزل خود برای خرید اینترنتی فرش برگزینید.

فرش طرح حوض نقره ای

قیمت فرش 1000 شانه طرح حوض نقره

همانطور که می دانید به صورت کلی فرش هزار شانه به دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ تقسیم می شود که مدل فرش ده رنگ به علت ظاهر جذاب تر و تعداد نخ بیشتری که در بافتش دارد قیمتش هم بالاتر بوده و لذا فرش طرح حوض نقره ای و یا هر نقشه دیگری را که شما بخواهید خریداری کنید، لازم است در تعداد رنگ آن نوع بافت و جنس الیافش هم دقت کنید و قیمت مناسبی با توجه به کیفیت و ظاهر فرش پرداخت کنید. در این سایت هم فرش طرح حوض نقره ای را با دو مدل فرش 10 رنگ و یا فرش 8 رنگ می توانید خریداری نمایید که جزییات قیمت فرش  طرح حوض نقره ای 1000 شانه را کارشناسان فروش سایت در اختیار شما قرار می دهند. قیمت فرش ماشینی به صورت کلی در داخل سایت قرار داده شده که با توجه به تغییرات روزانه قیمت ها بهتر است هنگام خرید با مشاورین در تماس بوده و قیمت روز فرش ماشینی را دریافت نمایید.

فرش طرح حوض نقره ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر