09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 شهریور 1398 در ساعت 11 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش مسجدی کاشان، فرش سجاده ای حسینیه، فرش حسینیه، خرید فرش برای حسینیه، فرش محرابی مساجد، قیمت فرش سجاده ای، فرش نمازخانه.

مساجد، حسینیه ها و هیئت های برگزاری مراسم محرم، نمازخانه مدارس و ادرات و نیز شرکت های دولتی و خصوصی همگی نیاز به فرش مسجدی دارند، در گذشته از فرش های معمول که در منازل استفاده می شود برای مفروش کردن این فضاها استفاده می شد، اما امروزه از فرش خاصی تحت عنوان فرش محرابی مساجد یا فرش سجاده ای برای مفروش کردن مکان های مذهبی استفاده می شود که برای برگزاری نماز جماعت و مرتب شدن محیط بسیار مهم است. البته خرید فرش برای حسینیه و مسجد فقط محدود به این فرش محرابی مسجد نمی شود و بسیاری از مساجد و حسینیه ها ترجیح می دهند، همچون گذشته از فرش های طرح کلاسیک ارزان قیمت به عنوان کفپوش استفاده کنند. برای مثال فرش ارزان قیمت 500 شانه و 440 شانه پلی استر و بی سی اف هم در ماه محرم و همچنین ماه رمضان توسط حسینیه های مختلفی از این مجموعه خریداری می شود، علت آن هم قیمت ارزان و کیفیت مناسب این فرش ها می باشد.

خرید فرش ارزان برای حسینه

در حسینه شهرهای مختلف هیئت امنا موظف هستند، لوازم مورد نیاز تامین آسایش و نظم مسجد و حسینیه را فراهم کنند، یکی از اصلی ترین این لوازم هم فرش است که می توانند از دو مود فرش محرابی مسجد، و یا فرش حسینیه معمولی با طرح کلاسیک را برای مفروش نمودن استفاده کنند. مثلا در محیط هایی که لازم است به طور پیوسته در یک فضای باز فرش ها پهن و جمع شود، فرش 6 متری معمولی به علت اینکه سبک تر است و حمل و نقل راحت تری دارد، مناسب تر از فرش محرابی رولی می باشد. یا بر عکس در داخل مساجد بزرگ، فرش سجاده ای مسجدی هم جلوه و نظم بهتری به فضا می دهد و هم جمع کردن و پهن کردن آن برای شستشو راحت تر از فرش معمولی است. بنابراین اگر قصد خرید فرش برای حسینیه و مسجد دارید، با توجه به محیطی که در اختیار دارید، نوع استفاده و بودجه تان می توانید یکی از انواع فرش سجاده ای کاشان و یا فرش ارزان برای حسینیه را انتخاب نمایید.

فرش حسینیه

فرش محرابی سجاده ای مخصوص حسینیه

امروزه اکثر مساجد و حسینیه ها ترجیح می دهند از فرش محرابی سجاده ای استفاده کنند. این مدل فرش به صورت رولی در عرض 1.25 متر بافته می شود، وجود طرح جانماز وسجاده در آن باعث می شود، مرتب کردن صف نماز بسیار راحت تر باشد، رنگ و طرح های مختلفی که برای بافت این فرش استفاده می شود موجب شده فضاهای متفاوت و زیبایی در هر مسجد و حسینیه با مفروش کردن این فرش مسجدی محرابی ایجاد شود؛ همچنین قیمت فرش سجاده ای به علت داشتن چند دستگاه برای بافت آن در هر کارخانه سجاده فرش، متنوع بوده و برای همه مشتریان می توان نوعی فرش مخصوص حسینیه و مسجد تولید نمود.

فرش حسینیه

قیمت فرش مسجدی محرابی

ارزان بودن فرش مسجدی محرابی اهمیت زیادی برای خریداران دارد چراکه تمامی هزینه های لازم برای خرید فرش محرابی از کمک های مردمی جمع آوری شده و به همین دلیل هیئت امنا حساسیت زیادی در خرید فرش حسینیه با قیمت مناسب دارد. خرید مستقیم فرش حسینیه از کارخانه فرش سجاده ای می تواند تا حد زیادی هزینه خرید را برای خریداران کاهش دهد، به همین دلیل اکثر مشتریان با مجموعه های پخش مستقیم فرش محرابی از کارخانه ارتباز گرفته و ارزان ترین قیمت فرش نمازخانه را برای خرید می یابند، در زیر یک لیست قیمت کلی از انواع فرش حسینیه با توجه به ویژگی فنی و نوع الیاف آن ارائه شده است که می تواند مشتریان را در انتخاب فرش مسجدی مناسب یاری دهد.

ردیف

نوع فرش حسینیه و مساجد

جنس نخ خاب

 قیمت (تومان)

1

فرش نمازخانه 440 شانه تراکم 900

بی سی اف

95.000

2

فرش حسینیه 500 شانه تراکم 1000

پلی استر

135.000

3

فرش مسجدی طرح 700 شانه تراکم 2100

اکریلیک هیت ست

175.000

4

فرش سجاده ای 700 شانه تراکم 2550

اکریلیک هیت ست

195.000

5

فرش محرابی 1000 شانه تراکم 3000

اکریلیک هیت شت

235.000

 فرش حسینیه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر