09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 22 فروردین 1398 در ساعت 11 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ دیجیتال فرش با دستگاه سابلیمیشن حرارتی نیاز به فرش خام مرغوب و مناسب برای چاپ حرارتی دارد که بهترین مدل این فرش برای چاپ در این مجموعه تولید و پخش می شود.

چاپ دیجیتال بر روی فرش ماشینی یک تکنولوژی جدید و محبوب در صنعت فرش و تابلو فرش ماشینی کشور است که در حوزه تولید تابلو فرش چاپی بسیار موفق بوده و محبوبیت زیادی در بازار کسب نموده است. معایب موجود در تابلو فرش ماشینی بافتی در این روش جدید کاملا مرتفع شده و تابلو فرش های جدیدی که تولید می شود کاملا دستباف گونه بوده و دارای رنگ بندی زیبا و جذاب هستند و همین ویژگی ها باعث جذب خریداران بیشتر برای این تابلو فرش ها شده است. به خصوص تابلو فرش عکس چهره که اکثر مشتریان تابلو فرش خام این مجموعه که در شهرهای مختلف کشور در حوزه چاپ فعال هستند فرش خام مورد نیاز خود را جهت چاپ عکس روی فرش از این مجموعه تهیه می کنند و این امر نشان از حجم بالای تقاضای مشتریان تابلو فرش عکس در سراسر کشور دارد. نمونه های زیادی از تابلو فرش عکس چهره، منظره و آیه که توسط همین مجموعه چاپ شده هم در گالری سایت بخش تبدیل عکس به تابلو فرش و همچنین بخش تابلو فرش چاپی قرار داده شده است که با فرش خام هزار شانه تهیه شده اند و می توانید با مشاهده این تصاویر نسبت به کیفیت چاپ دیجیتال فرش با دستگاه سابلیمیشن حرارتی اطمینان حاصل کنید. اکثر خریداران فرش خام این مرکز هم دستگاه سابلیمیشن حرارتی دارند که هر کدام یک مشخصات خاص خود را دارد و کیفیت چاپ فرش با دستگاه های مختلف سابلیمیشن خوب و قابل قبول بوده است.

چاپ دیجیتال فرش یعنی چه؟

در روش قدیمی تولید تابلو فرش عکس یا هر طرحی که برای تولید تابلو فرش لازم است توسط نرم افزار طراحی مخصوص به صورت 8 رنگ و 10 رنگ طراحی شده و برای بافت با دستگاه فرش بافی آماده می شود و سپس تابلو فرش ماشینی بافتی با همین تعداد رنگ محدود تولید می شود که قطعا به علت تعداد پایین رنگ در الیاف بافته شده فرش، زیبایی و رخ فرش جذابیت بالایی نداشته و نمی تواند ظاهری دستباف گونه داشته باشد. در روش چاپ دیجیتال فرش ماشینی دیگر نیاز به نرم افزار طراحی و تبدیل رنگ های عکس اصلی به ده رنگ نیست و یک طرح و عکس چهره با هر تعداد رنگی که داشته باشد؛ بر روی فرش خام سفید با استفاده از دستگاه سابلیمیشن حرارتی یا دستگاه یو وی چاپ می شود و در نتیجه یک تابلو فرش چاپی زیبا با وضوح بالا و تعداد رنگ واقعی عکس تولید می شود.

فرش سابلیمیشن

خرید فرش برای چاپ دیجیتال سابلیمیشن

قیمت خرید فرش خام برای چاپ دیجیتال به کیفیت فرش اعم از جنس الیاف، شانه و تراکم و نوع ریشه و زیگزاگ آن بستگی دارد. اکثر مشتریان تابلو فرش خام را در ابعاد مشخصی نیاز دارند که به شرح زیر می باشد البته سایز های نام تعارف خاص هم اگر خریداران نیاز داشته باشند به صورت سفارشی برایشان برش خورده و ریشه می شود:

  • فرش خام 30 در 20
  • فرش خام 40 در 30
  • فرش خام 50 در 35
  • فرش خام 50 در 70
  • فرش خام 70 در 100

قیمت تمام شده هر تابلو فرش چاپ دیجیتال با توجه به هزینه ریشه، برش و زیگزاگ و نوع فرش تعیین می شود. بیشترین فروش فرش چاپ دیجیتال سابلیمیشن در این سایت برای فرش 1000 شانه تراکم 3000 ابریشمی یا همان پلی استر می باشد که بهترین کیفیت را برای تابلو فرش چاپی های مختلف عکس چهره، منظره و آیه را دارد. علاوه بر این محصول در این سایت شما می توانید فرش خام اکریلیک را که برای چاپ دیجیتال فرش با دستگاه یو وی مناسب است را نیز تهیه کنید.

فرش چاپی

فرش ماشینی خام برای چاپ دیجیتال با دستگاه سابلیمیشن، یو وی و... را در این سایت به صورت مستقیم از کاشان به سراسر کشور ارسال می کنیم. امکان ارسال فرش خام به صورت رولی و یا برش خورده و ریشه شده در سایز دلخواه مشتریان هم وجود دارد. ریشه فرش هم به صورت گره دار و ابریشمی می باشد که در زیبایی هر چه بیشتر تابلو فرش چاپی نهایی بسیار موثر است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر