09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 شهریور 1398 در ساعت 10 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش نمازخانه محرابی که در طرح های آن گل و بوته و ترنج وسط محراب مشاهده می شود با قیمت درب کارخانه برای هم میهنان عزیز قابل خرید می باشد.

برای خرید فرش نمازخانه ای کاشان باید ابعاد مسجد به صورت طول و عرض و جهت قبله را بدون نشان دادن ستون ها ترسیم کرده و از طریق تلگرام، واتساپ یا ایمیل مجموعه ارسال نمایید تا کارشناسان شرکت سجاده فرش پرسان پارس، متراژ دقیق مورد نیاز شما را مشخص نمایند. پس از تایید ابعاد فرش سجاده ای نمازخانه، نوبت به انتخاب کیفیت و رنگ سجاده فرش نمازخانه ای می رسد و بعد از آن فاکتور نهایی خدمت خریداران ارسال می شود و سفاش ها در نوبت بافت قرار می گیرند و بعد از آماده شدن، تمامی فرش مساجد و نمازخانه ها بسته بندی شده و به همراه نصاب با وانت یا نیسان به آدرس مورد نظر شما ارسال می شود.

ابعاد فرش نمازخانه

ابعاد کلی فرش نمازخانه پس از محاسبه متراژ دقیق مشخص می شود اما هنگام بافت فرش سجاده ای، به صورت کناره های با عرض 125 سانتی متری در طول متفاوت تولید می شوند. ابعاد هر محراب فرش نمازخانه 63 تا 65 سانتی متر می باشد که در واقع جایگاه اختصاصی شخص نمازگزار 63 در 125 سانتی متر مربع می شود که رول بافت فرش نمازخانه ها نیز روی همین ابعاد می باشد. اندازه کلی فرش محرابی نمازخانه ها، پس از محاسبه طول و عرض و جهت قبله مشخص می شود و وجود ستون ها یا قناسی مسجد تاثیری در این ابعاد ندارد چرا که هنگام نصب توسط نصاب، قسمت های دارای ستون به راحتی برش خورده و دور دوزی می شوند.

خرید فرش نمازخانه

رنگ فرش نمازخانه ای

انتخاب رنگ فرش نمازخانه ای بسیار مهم می باشد چرا که موقعیت جغرافیابی و میزان پاخور فرش سجاده ای می تواند بر روی عمر فرش ها تاثیر گذار باشد.

منظور از موقعیت جغرافیایی، کویری بودن و یا شرجی بودن منطقه می باشد، به این دلیل که در محیط های با میزان گرد و خاک زیاد باید رنگ فرش نمازخانه ای به نحوی انتخاب شود که میزان گرد و غبار کمتری را نشان دهد و در نتیجه با شست شوی به اندازه، طول عمر فرش مسجدی بسیار بیشتر خواهد شد. یا به همین نحو در محیط های شرجی بهتر است از رنگ سبز استفاده نشود تا در صورت سرایت رطوبت به فرش مسجدی به راحتی مشخص شده و با اقدامات لازم از آسیب دیدگی فرش سجاده جلوگیری شود.

فرش نمازخانه ای در 10 زمینه رنگ های آبی فیروزه ای، آبی کاربنی، قرمز لاکی، قرمز زرشکی، گردویی، کرم، سبز، سرمه ای، بادامی (نسکافه ای) و فیلی بافت می شود که در نمودار زیر میزان محبوبیت فرش سجاده ای به تفکیک رنگ بر حسب درصد مشخص شده است.

 

رنگ فرش نمازخانه

قیمت فرش نمازخانه

قیمت فرش نمازخانه

فرش نمازخانه ای با چهار نوع الیاف اکریلیک (Acrylic)، پلی استر (Polyester)، ورژن (Virgin) و بی سی اف (bulk continuous filament) تولید می شود که این نخ ها به عنوان خاب فرش سجاده ای تاثیر مستقیم در کیفیت و قیمت فرش ماشینی دارند. نخی هم که برای تار و پود فرش نمازخانه استفاده می شود پنبه (Cotton) می باشد و هر چه خالص تر باشد فرش زیر پا بهتر خواهد بود. شرکت سجاده فرش پرسان پارس انواع فرش سجاده ای را با قیمت درب کارخانه در کیفیت های زیر تولید می کند.

ردیف

شانه

تراکم

جنس نخ خاب

درجه کیفیت

1

440

720

بی سی اف

B

2

440

800

پلی استر

B

3

500

800

اکریلیک

A

4

500

1000

اکریلیک

A

5

500

1200

اکریلیک

A

6

500

2100

ورژن

A

7

500

2250

اکریلیک

A

8

500

2400

ورژن

A

9

700

2550

اکریلیک

A

10

700

2550

اکریلیک

A+

قیمت فرش نمازخانه در کیفیت های فوق را علاوه بر بخش مقالات، از طریق شماره های درج شده در سایت از طریق تماس و یا ارسال پیام در تلگرام و واتساپ می توانید مطلع شوید.

خرید فرش نمازخانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر