09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 20 تير 1398 در ساعت 12 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

برای خرید فرش گرد اصفهان در طرح مدرن، کلاسیک و سنتی با بهترین کیفیت و در سایز و رنگبندی دلخواه خود نمونه تولیدات فرش بیضی و گرد دایره ای پرسان پارس را دنبال کنید.

استفاده از هر نوع فرشی مستطیل، بیضی و یا گرد در چیدمان منزل می تواند تغییرات قابل توجهی در سبک دکوراسیون و زیبایی آن ایجاد نماید. فرش دایره ای چه کلاسیک باشد و چه مدل فرش مدرن باشد، فضای خانه را مدرن تر کرده و ظاهری متفاوت و جذاب به خانه می دهند. فرش های مستطیل به دلیل اینکه متداول تر بوده و تقریبا در همه خانه های ایرانی می توان انواع مختلف آن را مشاهده نمود، نمی تواند یک دکوراسیون خاص و خیلی متفاوت را ایجاد نماید، مگر اینکه طرح آن بسیار منحصر به فرد و جدید باشد. همین امر باعث شده خرید فرش گرد اصفهان که دارای طرح های مدرن و کلاسیک است برای افرادی که دکوراسیون خاص دارند بیشتر شود و همواره به دنبال یافتن نقشه های متفاوت و شکیل فرش گرد برای منزلشان باشند.

خرید فرش گرد مدرن فانتزی

همانطور که می دانید فرش که دارای طراحی و رنگبندی مدرن باشد، قابل استفاده در هر چیدمانی نیست. شما ابتدا میبایست به رنگ و مدل مبلمان، پرده و سایر لوازم مجاور با فرش منزلتان توجه نموده و برای خرید فرش گرد مدرن سعی کنید با توجه به همین لوازم و رنگبندی که دارند بهترین مدل فرش گرد را انتخاب کنید. برای مثال اگر مبلمان شما مدل سلطنتی است، استفاده از فرش گرد مدرن نمی تواند گزینه مناسبی باشد و بهتر است از نمونه های فرش گرد اصفهان که دارای طراحی کلاسیک هستند برای مفروش نمودن وسط مبلمان استفاده کنید. در خرید فرش گرد مدرن یا فانتزی و کلاسیک یکی از نکات مهم و اساسی انتخاب درست اندازه فرش است. ابعاد فرش گرد به صورت قطری بیان می شود و از قطر 1 و 1.5 که برای فضاهای کوچک استفاده می شود تا فرش گرد قطر 2، 2.5، سه و حتی فرش دایره قطر 4 هم بافت می شود که هر خریداری با توجه به فضایی که دارد باید اندازه درست را برای منزلش انتخاب نماید. زیبایی فرش دایره ای و بیضی در این است که کامل در وسط مبلمان قرار گیرد و اگر فرش گرد شما به نحوی باشد که بخشی از آ« زیر پایه های مبل برود، قطعا رخ و جلوه فرش کمتر می شود.

فرش دایره

فرش بیضی و گرد طرح افشان

فرش طرح افشان از نقشه های محبوب و معروف ایرانی است که انواع مدل های مستطیل و گرد آن در کارخانه های مختلف فرش تولید می شود. خرید فرش گرد اصفهان با طرح افشان هم بسیار زیاد است و افراد زیادی این مدل زیبا و کلاسیک ایرانی را در سایز های مختلف برای منزلشان تهیه می کنند. با توجه به محبوبیت زیاد فرش گرد و فرش بیضی طرح افشان، مدل های زیادی از این فرش با چند زمینه رنگ مختلف طراحی و بافت شده است که نمونه های بافته شده این فرش زیبا در گالری محصولات سایت بخش فرش گرد و بیضی هم قابل مشاهده است. در خرید فرش گرد مدرن بسیاری از افراد، با وجود اینکه فرش افشان، فانتزی یا مدرن نیست، آن را در رنگبندی لایت تهیه نموده و برای مفروش نمودن فضای مورد نظرشان استفاده می کنند. زیرا این نقشه قابلیت استفاده در فضاهای مختلف سنتی، مدرن و کلاسیک را دارد.

فرش دایره

فرش گرد مشهد اردهال و قیطران

تعداد کارخانه های بافنده فرش گرد زیاد نیست و اغلب شرکت ها عمدتا چند نقشه بخصوص را که نسبت به فروش آن اطمینان دارند در قالب فرش دایره ای و فرش بیضی بافت می کنند. شرکت های بزرگتر همچون فرش قیطران و فرش مشهد اردهال تعداد و تنوع بیشتری در خرید فرش گرد مدرن و کلاسیک دارند. با این حال شما اگر بخواهید بیشترین تنوع در طراحی، رنگبندی و سایزبندی فرش گرد و بیضی را مشاهده نمایید. گالری این سایت یک مجموعه کامل و کلکسیون بی نقص از تولیدات فرش گرد اصفهان و کاشان است که قابلیت بافت در ابعاد مختلف و رنگ زمینه مختلف طبق سفارش خریداران را دارند. لذا برای خرید فرش گرد اصفهان مدرن، کلاسیک و حتی طرح سنتی می توانید با مشاورین سایت جهت یافتن بهترین طرح های فرش ماشینی گرد و بیضی تماس گرفته و اطلاعات لازم در مورد نحوه سفارش و خرید فرش گرد مدرن را کسب نمایید.

فرش گرد بزرگ

ارسال نظر
محمدصالحیان :
0 0
فرش گرد ۳در۳ می خوام زمینه کرم وآبی باشه
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام لطفا در واتساپ به این شماره پیام بدید تا طرح ها و قیمت ها ارسال شه خدمت شما 09124602254
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر