09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 بهمن 1399 در ساعت 18 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

زیباترین کادو را با خرید تابلو فرش چهره خانوادگی به عزیزانتان تقدیم کنید. اما اینکه برای تبدیل عکس به تابلو فرش از کجا خرید کنیم را در ادامه توضیح خواهیم داد.

امروزه استفاده و خرید تابلو فرش چهره سفارشی به عنوان هدیه ای ماندگار گستردگی زیادی پیدا کرده است اما کدام فروشگاه اینترنتی تابلو فرش می تواند بهترین کیفیت را قیمت ارزان به شما بدهد جای بحث دارد. قیمت خرید تابلو فرش چهره به چه عواملی بستگی دارد.

کارخانه فرش کاشان، زیباترین تابلو فرش چهره را به صورت دستباف و ماشینی عرضه می دارد که نوع ماشینی آن خود به 3 صورت چاپی، بافتی و کلاریس انجام می شود. چنانچه قصد کادو دادن دارید قطعا قیمت و کیفیت دو عامل بسیار مهم برای شما می باشند.

تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی

امروزه جدیدترین سفارش تابلو فرش چهره یا تبدیل عکس به تابلو فرش، نوع چاپی می باشد که کیفیت مواد اولیه در آن بسیار مهم می باشد. ما در این مجموعه به صورت تخصصی ابتدا فرش خام سفید را تولید می کنیم و پس از ریشه و دوردوزی چاپ عکس بروی فرش انجام می شود.

 تابلو فرش سفارشی چهره می تواند شامل عکس خانوادگی، عکس دختر، عکس کودک و عزیزان شما باشد. همچنین امروزه به جای استفاده از شاسی جهت عکس عروس و داماد به راحتی می توان آن را بر روی فرش بافت و  در اتاق خواب مورد استفاده قرار داد.

در مراسمات یادبود درگذشتگان و شهدا، جشن فارغ التحصیلی، عکس پدر و مادر، آرم و لوگو شرکت ها می توان از زیباترین تابلو فرش چهره بهره برد.

زیباترین تابلو فرش چهره

مراحل سفارش بافت تابلو فرش چهره

جهت خرید تابلو فرش چهره سفارشی در کوتاه ترین زمان بافت آن برای شما انجام شده و به آدرس مورد نظر ارسال می شود. مراحل سفارش به ترتیب و به صورت زیر می باشد:

  • انتخاب و ارسال عکس از طریق واتس اپ و تلگرام
  • ویرایش عکس توسط طراحان مجموعه ( در صورت درخواست شما)
  • ارسال فایل ادیت شده جهت تایید شما
  • بافت تابلو فرش عکس چهره در کوتاه تری زمان
  • بسته بندی و ارسال به آدرس شما
  • دریافت بسته خریداری شده و تسویه وجه آن در محل

چرا خرید تابلو فرش عکس شخصی؟

ماندگار بودن یک هدیه برای خریدار می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. خرید تابلو فرش چهره شخصی به عنوان کادو خاص در مراسم تولد باعث شگفت زده شده هدیه گیرنده می شود و ثبت لحظات خوب و خوشی در کنار خانواده و عزیزان را در بر دارد که به عنوان خاطره ای خوش سالیان سال در یادها خوهند ماند. کارخانه تابلو فرش ماشینی پرسان پارس زیباترین تابلو فرش چهره خانوادگی را بر روی فرش 1200 شانه تراکم 3600 بافت و چاپ می کند. شفافیت رنگ بسیار بالا و قابلیت شستن بدون آن که کیفیت فرش کم شود از خصوصیات خرید تابلو فرش چهره چاپی سفارشی می باشد. قیمت ارزان، کیفیت بالا، محصولی ارزشمند یک هدیه خارق العاده برای عزیزان شما می باشد.

خرید تابلو فرش چهره

کیفیت تابلو فرش عکس چهره

کیفیت بالای تابلو فرش عکس چهره تشخصی ماشینی یا دستباف بودن آن را بری خریدار سخت می کند و ریز بافت بودن تبدیل عکس به تابلو فرش در شرکت پرسان پارس و چاپ پشت و رو ظاهری دستباف به فرش می دهد که به دلیل این شباهت بالا لقب تابلو فرش دستباف گونه بر روی این محصولات گذاشته اند.

نمونه تصاویر انجام شده خرید تابلو فرش چهره مشتریان با کسب اجازه از آن ها در کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و گالری محصولات همین سایت قرار گرفته تا تصاویر واقعی فرش های انجام شده را از زوایای مختلف مشاهده نمایید.

  • کانال تلگرام تبدیل عکس به تابلو فرش t.me/parsanpars_printedcarpet
  • صفحه اینستاگرام تابلو فرش سفارشی چهره parsan_pars

تابلو فرش عکس چهره قیمت

خرید تابلو فرش چهره بافتی قیمت بالاتری نسبت به تابلو فرش چاپی چهره دارد که دلیل عمده آن بافت قرینه (به صورت جفت) توسط دستگاه می باشد. لیست قیمت تابلو فرش چهره خانوادگی چاپی به صورت زیر می باشد:

  • تبدیل عکس به تابلو فرش سایز 70 در 50 هر تخته 300.000 تومان
  • تابلو فرش عکس شخصی سایز 100 در 50 قیمت 390.000تومان
  • تابلو فرش چهره سایز 100 در 70 قیمت 490.000تومان

جهت اطلاع از لیست قیمت بافت تابلو فرش عکس چهره و همچنین ابعاد دیگر برای خرید تابلو فرش چهره چاپی با ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید:

  • واتس اپ و تلگرام 09124602254 و 09131629159
  • تماس 03154753961 و 09124602254 و 09131629159


تابلو فرش چهره خانوادگی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر