09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 23 اسفند 1398 در ساعت 12 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش فرش نمازخانه ای کاشان به قیمت درب کارخانه – خرید اینترنتی فرش سجاده ای مساجد – شرکت فرش محرابی مسجدی.

محصول فرش سجاده به فرش های کناره ای گفته می شود که در نمازخانه ها، حسینیه ها، مساجد، امامزاده و مصلی ها قابل استفاده هستند. حال پرسش اینجاست فرش سجاده ای چه کیفیت هایی دارد؟ آیا داشتن اطلاعات در خصوص کیفیت فرش مسجدی می تواند در خرید فرش نمازخانه بهتر به شما کمک کند؟ در این نوشته به موضوعات پیرامون این موضوعات و روش های راحت تر برای تهیه و سفارش فرش محرابی ارائه خواهیم داد.

خرید فرش مسجدی

برای خرید فرش مساجد به شیوه های مختلف از جمله خرید حضوری از شرکت های سجاده باف و یا خرید اینترنتی فرش مسجدی می توانید اقدام کنید.

توصیه ما خرید آنلاین فرش نمازخانه ای می باشد اما چرا؟ این روزها علاوه بر ویروس کرونا که گرفتاری هایی برای خریداران حضوری به وجود آورده است مشکلات آلودگی هوا، ترافیک های سنگین و گاها کلافه کننده به خصوص در شهرهای بزرگ و صرف هزینه از جمله معایب خرید حضوری فرش مسجدی می باشد که این مشکلات با ارائه انواع طرح های فرش سجاده ای در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس متعلق به شرکت سجاده فرش کاشان مرتفع شده است.

خرید فرش نمازخانه

خرید آنلاین فرش محرابی

فرش نمازخانه و مساجد محرابی را چگونه و ازکجا می توان به صورت آنلاین خریداری کرد؟ شرکت فرش کاشان که انواع سجاده فرش را بافت و تولید می کند با راه اندازی فروشگاه آنلاین امکان خرید فرش نمازخانه را برای همه هموطنان با شرایط یکسان فراهم نموده است.

در این شیوه متولیان و هیئت امنای مساجد و نمازخانه ها با برآورد متراژ فرش مورد نیاز و ارتباط با کارشناسان می توانند در خصوص قیمت فرش سجاده ای اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین امکان انتخاب طرح و رنگ فرش مساجد و شانه و تراکم نیز وجود دارد.

پس از ثبت سفارش و خرید آنلاین فرش محرابی فاکتور فروش برای خریدار صادر شده و طبق طرح انتخابی بافت فرش نمازخانه ای آغاز و در کوتاه ترین زمان آماده می شود.

کیفیت فرش محراب

آیا انتخاب کیفیت فرش مسجدی با فرش نمازخانه ای محراب دار باید متفاوت باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت میزان پاخور و استفاده از فرش، محل استفاده و موقعیت جغرافیایی می توانند اصلی ترین عوامل خرید فرش نمازخانه باشند.

منظور از پاخور فرش میزان رفت و آمد روزانه و استفاده از فرش سجاده ای می باشد که در صورت بالا بود این میزان توصیه می کنیم محصول با کیفیت سجاده فرش 700 شانه تراکم 2550 و یا 2100 در دستور کار برای خرید قرار بگیرد. در خصوص محل استفاده با توجه به ابعاد نمازخانه ها، میزان نور گیری آن ها می توان از طرح های خلوت یا شلوغ و رنگ های تیره یا روشن استفاده کرد.

موقعیت جغرافیایی هم می تواند از عوامل تاثیرگذار در انتخاب فرش مسجدی باشد چرا که در محیط های با گرد و غبار بالا بهتر است از رنگ های گردویی و یا سرمه ای استفاده کرد تا نیاز به شست و شوی کمتری داشته باشند و موجب بالا رفتن عمر فرش فرش محرابی شود.

خرید فرش محرابی

کدام فرش سجاده ای برای مسجد؟

از بین این همه تولیدات سجاده فرش با شانه و تراکم های مختلف کدام گزینه برای مسجد مناسب تر می باشد؟ شانه، تراکم، جنس نخ و همچنین پود فرش مسجدی در خرید فرش نمازخانه و مسجدی مورد اهمیت می باشند. از شانه های رایج فرش سجاده ای می توان 440، 500 و 700 را نام برد که در تراکم های 800، 1000، 1500، 2100، 2200 و 2550 تولید می شوند.

برای مسجد به دلیل پر رفت و آمد بودن آن بهتر است فرش مسجدی 700 شانه نخ اکریلیک 100 درصد هیت ست را خریداری نماییم تا با صرف هزینه اولیه دیگر نیازی به تعویض فرش ها پس از چند سال نداشته باشیم. کارخانه سجاده فرش کاشان رنگ های سرمه ای، سبز، کاربنی، آبی فیروزه ای، لاکی، روناسی، گردویی، کرم، بژ و فیلی را در انواع تراکم ها بافت می کند که توسط فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس به سراسر کشور عرضه می شود.

قیمت درب کارخانه فرش مسجد

برای خرید فرش به قیمت درب کارخانه می توانید انواع فرش مسجد که در گالری وبسایت فرش پرسان پارس قرار داده شده است را انتخاب و خریداری نمایید.

فرش های سجاده ای تولیدی در کارخانه فرش کاشان با پیشرفته ترین ماشین آلات و مرغوب ترین مواد اولیه که مود تایید سازمان استاندارد نیز می باشد تولید می شوند. امروزه با گسترش اینترنت و کسب و کارهای مجازی خریداران فرش محرابی می توانند بدون مراجعه حضوری و از شهر محل سکونت با کیفیت ترین فرش های مسجدی و نماز خانه را با نازل ترین قیمت از کارخانه فرش کاشان خرید نمایند.

فرش های سجاده ای تخفیف دار

کارخانه تولید فرش های سجاده ای در ایام مختلف سال از جمله ماه های رجب، شعبان، رمضان، محرم و صفر جهت رضایت خریداران، خرید فرش نمازخانه را با تخفیفات ویژه ای امکان پذیر می نماید. شرایط ویژه فروش فرش محرابی کاشان، قیمت های مناسب، ارسال و نصب در محل توسط پرسنل شرکت از جمله محاسن خرید فرش های سجاده ای تخفیف دار در فروشگاه اینترنتی فرش سجاده ای پرسان پارس می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیردر تماس باشید:

  • 03154753961
  • 09124602254
  • 09131629159


فرش محرابی سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر