09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 در ساعت 10 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای کاشان برای مفروش نمودن مساجد و حسینیه ها و نمازخانه مدارس و ادرات به صورت عمده تولید و برای خرید در تهران و سایر شهرستان ها از مجموعه پرسان پارس توزیع می گردد.

فرش محرابی که دارای نقش سجاده نمازی است یک کفپوش از فرش ماشینی مخصوص مساجد و اماکن مذهبی مشابه نظیر حسینیه ها و نمازخانه ها است. این کفپوش در عرض استاندارد 1.25 متر و در طول های مختلف مطابق با کروکی مساجد بافته می شود. مفروش کردن محیط های این چنین با فرش محرابی یا فرش نمازخانه به نمازگزاران در ایجاد صفوف منظم و یکپارچه کمک زیادی می کند و محیط بزرگ مسجد را هم زیبا و دلنشین تر می کند. فرش نمازی هرچه دارای شانه و تراکم بیشتری باشد کیفیت آن بالاتر رفته و دوام و ماندگاری آن افزایش می یابد. به مساجد و حسینیه های بزرگ عمدتا خرید فرش سجاده ای 700 شانه درجه یک یا فرش طرح 700 شانه اکرولیک برای مفروش کردن مسجد پیشنهاد می شود. اما مدل های با شانه و تراکم پایین تر و بافت الیاف ضعیف تر هم وجود دارد که برای مفروش نمودن مسادجی که می خواهند کمترین هزینه را برای آن پرداخت کنند، مناسب است.

دلایل استفاده از فرش سجاده ای نمازی در مساجد

1. قیمت خرید فرش سجاده ای با توجه به شانه و تراکم آن و همچنین جنس نخ خاب که برای بافت آن به کار رفته می تواند مختلف باشد و از اینرو هر مسجدی با توجه به بودجه ای که دارد می تواند یک فرش نمازی خوب انتخاب کند.

2. پهن کردن سجاده فرش در فضیای بزرگ مسجد بسیار راحت تر از فش ماشینی است و محیط را منظم تر و یک دست تر می کند.

3. سجاده فرش رنگ بندی مختلفی دارد و می توان با توجه به فضای داخلی مسجد یک رنگ مناسب و زیبا برای آن انتخاب کرد.

4. در صورت بروز آسیب و صدمه در فرش محرابی حین استفاده ترمیم و اصلاح آن راحت تر است و حتی می توان آن بخش صدمه دیده را به راحتی با هزینه کم تعویض نمود.

5. امکان تولید فرش نمازی مسجد در هر ابعادی وجود دارد و لذا می توان بدون ایجاد فضای خالی در مسجد به راحتی تمام فضا را با سجاده فرش محرابی پوشش داد.

6. داشتن طرح محرابی مخصوص نماز باعث مرتب و یکدست شدن صفوف نماز گذاران می شود.

7. با پهن کردن سجاده فرش مسجدی جهت قبله به راحتی برای همه افراد قابل تشخیص است.

8. درصورت کثیف شده بخشی از فرش محرابی به راحتی می توان آن را شست و شو داد.

فرش محرابی

عوامل موثر بر کفیت و دوام فرش سجاده ای

کیفیت بافت سجاده فرش مسجدی به عوامل مختلفی همچون نوع بافت، شانه و تراکم فرش، جنس الیاف و نحوه نصب و استفاده آن بستگی دارد. بهترین نوع سجاده فرش که هم شانه و تراکم بالا و هم الیاف مرغوبی دارد، فرش 700 شانه تراکم 2550 اکرولیک است که قیمت آن هم به نسبت سجاده فرش ماشینی با شانه و تراکم کمتر بالاتر است. این مدل فرش محرابی به مساجد و حسینیه هایی که دارای بودجه کافی برای خرید فرش محرابی هستند پیشنهاد می شود. اما اگر قیمت فرش سجاده ای با این مشخصات برای مساجد بالا باشد می توانند محصولات با شانه و تراکم کمتری که در این سایت عرضه شده است را برای خرید انتخاب نمایند. جزییات شانه، تراکم و قیمت فرش سجاده ای را کارشناسان در اختیار شما قرار می دهند.

فرش سجاده ای مسجد

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر