09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 22 خرداد 1398 در ساعت 11 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت خرید انواع فرش مسجدی طرح محرابی مخصوص نماز برای مکان های مذهبی مثل حسینیه و مسجد، نمازخانه ادارات و مصلی ها در کاشان، تهران و اصفهان و سایر شهرهای کشور اعلام می شود.

مکان های مذهبی نظیر مساجد در بین مردم اهمیت زیادی دارد و بسیاری از مراسمات مهم مذهبی در این مکان ها برگزار می شود و لذا جادار بودن، داشتن امکانات مناسب و کیفیت کلی محیط اهمیت زیادی دارد. یکی از عواملی که در کیفیت و زیبایی مساجد و حسینیه ها تاثیر گذار است، استفاده از فرش مسجدی است که می تواند تاثیر زیادی در نظم محیط، زیبایی و معنویت فضای آن داشته باشد.

فرش مسجدی یکی از فرش های مخصوص و سفارشی کارخانه فرش کاشان است که انواع مختلفی دارد. مساجد و حسینیه ها و اماکن مذهبی مشابه برای مفروش نمودن فضایی که در اختیار دارند، عمدتا ترجیح می دهند از فرش مخصوص مسجد که فرش سجاده ای نام دارد استفاده کنند. زیرا داشتن طرح محراب در این فرش ها باعث می شود صفوف نماز مرتب باشد و از سوی دیگر بافت فرش مسجدی به صورت رولی است و این امر پهن کردن و جمع کردن فرش را راحتتر می کند و برای شستشو هم مشکلی وجود ندارد.

فرش مسجدی

قیمت فرش مسجدی کاشان

یکی از مهمترین عواملی که خریداران فرش مسجدی توجه زیادی به آن دارند و در انتخاب و خریدشان تاثیر مستقیم دارد. قیمت فرش مسجدی است. همانطور که می دانید در کاشان بزرگترین کارخانه فرش سجاده ای فعالیت دارد و بهترین و متنوع ترین انواع فرش مسجدی را از کاشان به صورت مستقیم با قیمت خوب می توان تهیه کرد. فرش مسجدی کاشان با توجه به شانه و تراکم و جنس نخی که دارد قیمت گذاری می شود. در جدول زیر قیمت حدودی سجاده فرش مسجدی مخصوص نماز با توجه به همین مشخصات اعلام شده است. البته قیمت دقیق فرش نمازی را در صورت تصمیم به خرید فرش مسجدی از کارشناسان به صورت قیمت روز استعلام بگیرید تا دقیق ترین قیمت ها در اختیارتان قرار بگیرد.

ردیف

مشخصات فرش

جنس فرش

قیمت متر مربع

 1

فرش مسجدی 440 شانه تراکم 800 

 پلی استر

 100.000

فرش نمازی 500 شانه تراکم 1000 

پلی استر 

 125.000

 فرش مسجدی 500 شانه تراکم 1000

 اکرولیک

 170.000

فرش طرح 700 شانه تراکم 2100 

 اکرولیک

 175.000

فرش 700 شانه تراکم 2550 

اکریلیک 

 200.000

فرش مسجدی در تهران و اصفهان

در تهران و شهرهای بزرگ همچون اصفهان و شیراز و مشهد استفاده از فرش مسجدی بیشتر است؛ زیرا تعداد مساجد و حسینیه و مصلی های بیشتری وجود دارد و در مدارس و ادارات هم جهت تجهیز نمازخانه ها از فرش مسجدی استفاده می شود. همچنین بودجه بیشتری هم برای خرید فرش مسجدی تامین می شود زیرا مردم بیشتری در این فضاها حضور دارند و برای بهبود وضعیت مساجد هزینه می کنند. لذا حجم خرید بیشتری هم در این مکان ها وجود دارد. مرکزیت شهر کاشان در کشور از لحاظ جغرافیایی باعث شده تا بهترین دسترسی را به تمامی شهرها داشته باشد و همه شهرهای بزرگ و کوچک و حتی روستا ها به راحتی بتوانند خرید فرش مسجدی را از کاشان به صورت مستقیم انجام دهند تا هم قیمت تمام شده فرش مسجدی برایشان کمتر باشد و هم هزینه ارسال فرش تا شهرشان به حداقل برسد.

فرش مسجدی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر