09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 در ساعت 10 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش ماشینی 1200 شانه در سال 98 با رونمایی از طرح های بسیار زیبا و شکیل آغاز شده که توانسته از همان ابتدای سال توجه خریداران فرش و تاجران را به خود جلب کند.

فرش ماشینی در طی سالیان زیادی که در ایران تولید می شود، تکامل زیادی هم از نظر تنوع در طرح و نقشه و هم از نظر کیفیت داشته است. دستگاه های تولید کننده فرش ماشینی هر سال بهتر و پیچیده تر شده و بهترین مدل فرش ماشینی را با کیفیت بافت عالی و دوام بالا تولید می کنند. بهترین مدل فرش ماشینی 1200 شانه در حال حاضر در کارخانه های بزرگ کشور تولید می شود و برای مصارف داخلی و همچنین صادرات به کشورهای علاقه مند به فرش ایرانی عرضه می شود. با توجه به اینکه در طی این سال ها تعداد کارخانه فرش ماشینی، تنوع محصولات و رقابت در تولید و پخش افزایش یافته است، هر سال شرکت های بزرگ برای جلب نظر خریداران خود بهترین مدل فرش ماشینی را با طراحی متفاوت و رنگبندی خاص وارد بازار می کنند، تا با ایجاد تنوع در محصولات خود، مشتریان قدیمی را حفظ نموده و نظر مشتریان جدید را هم جلب نمایند. قیمت فرش ماشینی هم در سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته که این امر باعث شده خریداران در انتخاب فرش ماشینی خوب حساسیت بیشتری از خود نشان داده و طرح و نقشه های خاص با کیفیت بالا را بخواهند خریداری کنند.

انواع مدل فرش ماشینی 1200 شانه جدید

با گذشته چند ماه اول از سال 98 رونمایی از نقشه های جدید فرش 1200 شانه در شرکت های بزرگ آغاز شده و هر کارخانه بهترین مدل فرش ماشینی خود را برای عرضه نمایشگاه های بین المللی تدارک دیده و آماده کرده است. خریدارانی هم که قصد خرید فرش ماشینی خوب و جدید دارند، تلاش می کنند، این نقشه های زیبا را یافته و از بین تولیدات خاص سال 98 فرش دلخواه خود را بیابند و خریداری کنند. فرش 1200 شانه از نظر جلوه ظاهری به دو دسته فرش هایبالک یا گل برجسته و فرش معمولی تقسیم می شود که هر کدام طرح های مخصوص به خود و رنگ بندی خاص خود را دارد. برخی از خریداران فرش گل برجسته و برخی دیگر فرش 1200 شانه ریزبافت کلاسیک را ترجیح می دهند. تنها تفاوت این دو محصول هم از نظر ظاهری بوده و از نظر نوع بافت و کیفیت الیاف یکسان هستند. در زیر چند نمونه از این تولیدات جدید که بهترین مدل فرش ماشینی در امسال محسوب می شود را می توانید مشاهده کنید. زیبایی طرح ها و نوع طراحی و رنگبندی نقشه فرش ها به گونه ای است که تا سال های سال می توانند مهمان خانه شما بوده و همچنان زیبا و چشم نواز باشند.

 

بهترین مدل فرش ماشینی

فرش 1200 شانه

خرید اینترنتی بهترین مدل فرش ماشینی کاشان

اکثر کارخانه های فرش ایران تولید فرش را در کاشان انجام می دهند و این منطقه بزرگترین کارخانه های فرش کشور را دارا می باشد. بهترین مدل فرش ماشینی هم توسط همین کارخانه های فرش کاشان و به کمک طراحان حرفه و خلاق طراحی شده و به مرحله تولید می رسد. یک نقشه وقتی بافته می شود، تا به مرحله توزیع در شهرهای مختلف برسد، گاه ممکن است چند ماه طول بکشد، زیرا نمایشگاه های فرش ماشینی به خصوص در شهرهای کوچک معمولا سعی می کنند نقشه های پرفروش قدیمی تر را برای فروش خریداری کنند، و فرش جدید ماشینی را کمتر برای فروش استفاده می کنند. لذا شهروندان و خریداران مصرف کننده که می خواهند بهترین مدل فرش ماشینی جدید را از کارخانه فرش کاشان خریداری کنند عمدتا در نمایشگاه های فرش نمی توانند انتخاب فرش داشته باشند و لذا خرید اینترنتی فرش بی واسطه و مستقیم از کارخانه فرش ماشینی می توانند به آنها در انتخاب یک طرح و نقشه زیبا کمک کند. از سوی دیگر در خرید اینترنتی فرش ماشینی علاوه براینکه بهترین مدل فرش ماشینی کاشان از نظر ظاهر و زیبایی و کیفیت را می توان انتخاب کرد، از سوی دیگر قیمت تمام شده فرش هم برای خریداران به حداقل رسیده و می توانند فرش دلخواه خود را با قیمت درب کارخانه فرش به صورت مستقیم تهیه کنند و درب منزل هم بدون هیچ دردسری آن را تحویل بگیرند.

فرش 1200 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر