09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 27 بهمن 1398 در ساعت 12 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای تبدیل عکس به تابلو فرش چهره چطور و از کجا باید اقدام کنیم؟ سفارش و خرید تابلو فرش هدیه تبلیغاتی به چه صورت می باشد؟ در خرید تابلو فرش سفارشی از کارخانه کاشان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کارخانه تابلو فرش ماشینی پرسان پارس یکی از مجموعه های مجهز در زمینه بافت و چاپ عکس بر روی فرش ماشینی می باشد که این فرایند را در بالاترین کیفیت بر روی فرش دستباف گونه انجام می دهد. اما سوال مهم اینجاست که برای تبدیل عکس به تابلو فرش تبلیغاتی کدام نوع را انتخاب کنیم که هزینه های کمتری شامل حال ما شود؟

چگونه عکس را به تابلو فرش تبدیل کنیم؟

چگونه تابلو فرش عکس چهره را تهیه کنید؟ برای تبدیل شدن عکس به فرش می توانید چاپ عکس بر روی تابلو فرش و بافت عکس بر روی فرش را انتخاب نمایید. اما این 2 چه تفاوت هایی با هم دارند؟

  • چاپ عکس بر روی فرش: تلفیق صنعت چاپ دیجیتال و نساجی منجر به تحولی بزرگ در حوزه تولید تابلو فرش شد. امروزه تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی با مجهز ترین دستگاه ها و با عمق نفوذ بالا که قابلیت شست و شو نیز دارد انجام می شود. تابلو فرش چاپی با الیاف ابریشم ماشینی ظاهری بسیار زیبا به خود می گیرد که می تواند یک هدیه بسیار خاص برای کسانی که دوستشان دارید باشد. همچنین شرکت های دولتی و خصوصی، بانک ها و موسسات می توانند به عنوان تابلو فرش تبلیغاتی برند و یا لوگوی خود را با نوشته دلخواه بر روی انواع تابلو فرش ماشینی انجام دهند.
  • بافت عکس بر روی تابلو فرش: افرادی که دوست دار فرش های ضخیم و طول خاب زیاد هستند می توانند بافت تابلو فرش چهره ماشینی را انتخاب نمایند که در این فرایند، عکس ارسالی شما توسط تیم طراحی فرش پرسان پارس آماده بافت می شود. فرش 1000 شانه HCP برای بافت و تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چهره مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به تفاوت های تابلو فرش چاپی و بافتی اشاره خواهیم داشت.

تابلو فرش تبلیغاتی هدیه

تفاوت تابلو فرش چاپی با بافت

سوالی که ذهن بسیاری از خریداران تابلو فرش تبلیغاتی، هدیه، عکس عروس و داماد، عکس چهره و عکس خانوادگی را درگیر کرده این است بافت عکس بر روی فرش را انتخاب کنیم یا تابلو فرش چاپی؟ و تفاوت این دو در چه چیزی می باشد؟

در جدول زیر به تفاوت های اصلی تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی و چاپی اشاره کردیم:

مشخصات

تابلو فرش بافتی

تابلو فرش چاپی

نوع فرش

فرش 1000 شانه

فرش 1200 شانه

الیاف

اکریلیک

پلی استر (ابریشم ماشینی)

تعداد رنگ به کار رفته

10

256

تعداد بافت

2

1

طول خاب (ضخامت) میلی متر

8±1

6±1

زمان آماده شدن

4 روز تا 2 هفته

24 ساعت تا 72 ساعت

ابعاد

50*70 – 70*100- 100*150

ابعاد مختلف

قابلیت شست و شو

دارد

دارد

سفارش تابلو فرش هدیه تبلیغاتی

شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش و تابلو فرش کشور می باشد که سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش تبلیغاتی به عنوان هدیه با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا در این شهر انجام و به سراسر کشور ارسال می شود.

مواردی که از تابلو فرش تبلیغاتی می توان استفاده کرد به صورت زیر می باشد:

  • تجلیل از افراد نام آور در همایش ها، سمینارها و گردهمایی ها
  • قدردانی از مشتریان وفادار بانک های دولتی و خصوصی با درج لوگو و متن دلخواه
  • تمجید از دانش آموزان و دانشجویان نمونه در المپیادهای داخلی و بین المللی
  • پاداش به کارکنان نمونه شرکت های خصوصی و دولتی

خرید اینترنتی تابلو فرش چهره

چرا تبدیل عکس به تابلو فرش در کاشان؟ خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی عکس چهره از کارخانه توسط فروشگاه آنلاین تابلو فرش پرسان پارس انجام می شود. قیمت ارزان، ارسال رایگان، کیفیت بالا و ضمانت نامه از ویژگی های سفارش تابلو فرش چهره در این مجموعه می باشد.

در صورتی که قصد کادو تولد و هدیه جهت سایر مناسبت ها را در هر نقطه از کشور که هستید را دارید در کوتاه ترین زمان و راحت ترین روش می توانید تابلو فرش سفارشی چهره مورد نظر خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

سفارش تابلو فرش هدیه تبلیغاتی

مراحل سفارش تابلو فرش تبلیغاتی و عکس چهره

به سادگی و طی مراحل ساده می توانید سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره و تبلیغاتی را به کارخانه تابلو فرش پرسان پارس بدهید. برای این منظور کافیست موارد زیر را انجام دهید:

  • ارسال عکس به صورت فایل از طریق تلگرام و واتساپ به شماره های 09124602254 و 09131629159
  • انتخاب ابعاد تابلو فرش چهره
  • واریز مبلغ ناچیزی به عنوان بیعانه جهت ثبت سفارش
  • ارائه موارد نیاز به اصلاح و یا اضافه کردن متن دلخواه
  • مشاهده عکس نهایی قبل از تبدیل شدن به تابلو فرش
  • تبدیل عکس به تابلو فرش با کیفیت
  • بسته بندی و ارسال به آدرس پستی شما

تبدیل عکس به تابلو فرش در کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر