09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 26 مرداد 1398 در ساعت 17 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش محرابی مسجد مشهد و اصفهان، آریا از نمونه تولیدات برجسته کارخانه فرش سجاده ای هستند که برای مفروش نمودن مکان های مذهبی خرید می شود.

در دنیای مدرن امروز مکان های مذهبی هم همانند سایر بخش های مهم زندگی میبایست به روز شده و متناسب با نیاز روز مردم ارتقا یابند. فرش محرابی مسجد هم اکنون یکی از ملزومات اصلی مساجد و حسینیه ها به شمار می رود و مرتب شدن صف های نماز در کمترین زمان ممکن و نظم وزیبایی بخشیدن به فضای معنوی داخلی این اماکن از کارکرد اصلی این فرش ها می باشد. مزیت دیگر فرش محرابی حمل و نصب راحت و شستشو آسان آن است. زیرا در محیط های این چنین که لازم است همواره فرش نمازخانه تمیز، پاک و عاری از نجاست باشد، در صورت کثیف شده بخشی از فرش پاکسازی آن هم اهمیت زیادی پیدا می کند و از آنجایی که فرش محرابی مسجد به صورت رولی بافته شده است به راحتی هم می توان همن بخش آلوده شده را لول کرده و برای شستشو به قالیشویی برد و مجدد در همان محل پهن کرد. همین مزیت و ویژگی های مثبت فرش مسجدی محرابی موجب شده این کفپوش به سرعت در شهرها و روستاهای بزرگ و کوچک مورد استقبال مردم قرار بگیرد و بسیاری از خیرین و هیئت امنای مساجد جهت خرید فرش محرابی مسجد اقدام کنند.

از کجا فرش محرابی مسجد بخریم؟

همانطور که می دانید در ایران اصلی ترین کارخانه فرش سجاده ای اصفهان و کاشان هستند که انواع فرش محرابی مسجد از فرش 440 شانه ارزان قیمت گرفته تا فرش محرابی 700 شانه و 1000 شانه درجه یک را تولید می کنند. فرش به طور کلی به صورت عمده در استان اصفهان بیشترین حجم تولید و صادرات را دارد و اگر کسی قصد خرید فرش ماشینی برای منزل و یا فرش محرابی مسجد داشته باشد، بهترین و متنوع ترین انواع این محصولات را می تواند از همین منطقه تهیه کند. در خصوص فرش محرابی مسجد اصفهان و کاشان محصولات متنوع و با کیفیتی دارند که برای فرش نمازخانه با توجه به بودجه هر کسی فرشی مناسب تولید می کنند. مصلی ها، مساجد جامع، حسینیه و مهدیه های بزرگ شهرها معمولا فرش سجاده ای درجه یک 700 شانه یا فرش محرابی 1000 شانه تهیه می کنند و در مواردی که حجم مصرف فرش نمازی مسجد کمتر بوده مثل روستا ها و شهرهای کوچک که تراکم جمعیت کمتری دارند معمولا فرش سجاده ای ارزان قیمت را انتخاب نموده و از کارخانه فرش سجاده ای کاشان و اصفهان تهیه می کنند.

فرش محرابی مسجد

فرش محرابی مساجد مشهد

شهر مشهد نیز بزرگترین کارخانه های کشور در زمینه تولید انواع فرش را دارا می باشد و بسیاری از مساجد و حسینیه هایی که به این شهر نزدیک هستند، به سبب نزدیکی این منطقه به شهر خود، از کارخانه های آن فرش محرابی مساجد را تهیه می کنند تا هزینه حمل و نقل برایشان کاهش یابد. بهتر است قبل از خرید و سفارش فرش محرابی مسجد، ابتدا لیست قیمت محصولات چند کارخانه از فرش سجاده ای مشهد و همچنین فرش محرابی کاشان را دریافت نموده و با هم مقایسه کنید و درنهایت با توجه به کیفیت هر محصول، هزینه حمل، قیمت و مشخصات آن مشخص می شود که انتخاب کدام نوع فرش مسجدی برای شما ارجح تر خواهد بود و می توانید بر اساس نتایج به دست آمده بهترین انتخاب ممکن را جهت خرید فرش نمازخانه مسجد داشته باشید.

فرش محرابی مشهد

قیمت فرش محرابی مسجد

فاکتور قیمت در هنگام خرید فرش محرابی مسجد بیشترین اهمیت را دارد و تقریبا تمامی مشتریان بر همین اساس مجموعه مناسب برای تهیه فرش محرابی کاشان را انتخاب می کنند. قیمت فرش ماشینی به صورت کلی در کاشان نسبت به تولیدات مشهد و اصفهان ارزان تر است و این امر هم به دلیل وجود تعداد بیشتر کارخانه فرش ماشینی و رقابت بالا بین تولید کننده ها بر سر فروش بهتر و صادرات بیشتر می باشد. در نتیجه افرادی که می خواهند قیمت فرش محرابی مسجد برایشان حداقل میزان ممکن باشد، عمدتا از کارخانه فرش سجاده ای کاشان برای تهیه فرش نمازی مورد نیازشان استفاده می کنند. نمونه تولیدات این کارخانه هم در گالری این سایت قرار داده شده که تنوع خوب، کیفیت مطلوب و سرعت بالا در تحویل سفارشات از ویژگی های اصلی آن می باشد.

قیمت فرش مسجدی

فرش محرابی مسجد

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر