09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 20 مرداد 1398 در ساعت 12 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش در شیراز، چاپ عکس روی فرش، تابلو فرش عکس چهره، تابلو فرش چهره کاشان، سفارش بافت تابلو فرش عکس چهره.

تابلو فرش عکس چهره یکی از محصولات بسیار محبوب در شیراز و به طور کلی استان فارس است و تقریبا اکثر سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش مربوط به این منطقه می شود؛ به خصوص چاپ عکس روی فرش که در این شهرها طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل بسیاری از آتلیه های عکاسی هم این خدمات چاپ عکس روی فرش را به مشتریان خود ارائه می دهند و فرش خام سفید مورد نیاز برای تولید تابلو فرش عکس چهره را نیز از این مجموعه در کاشان تهیه می کنند. تبدیل عکس به تابلو فرش از راه های مختلفی انجام می شود، بهترین روش را نمی توان به صورت مطلق بیان کرد زیرا یک امر کاملا سلیقه ای بوده و هر کس با توجه به ظاهر تابلو فرش بافتی و چاپی یکی از این دو مدل را بیشتر می پسندد. تابلو فرش چاپی رنگبندی مشابه با عکس اصلی دارد و وضوح آن بالا است و در عین حال قیمت تابلو فرش عکس چهره هم ارزان تر از نوع بافتی است، این مزایا باعث شده تا این مدل تابلو فرش چهره محبوبیت بیشتری هم در بین خریداران تابلو فرش در شیراز داشته باشد. اما مدل تابلو فرش عکس چهره بافتی هم به علت اینکه رنگ های نخ بافت خود فرش بوده و ظاهر آن فرش بودن تابلو را بیشتر نمایان می کند، مشتریان زیادی هم هستند که این مدل را می پسندند، تابلو فرش بافتی به صورت جفت بافت می شود و بافت آن شامل هزینه طراحی هم می شود به همین دلیل قیمت آن بیشتر است و زمان بیشتری هم برای آماده شدن آن نیاز است.

کانال تبدیل عکس به تابلو فرش تلگرام

هر خریداری قبل از اینکه سفارش خود را در مجموعه ای ثبت کند، ابتدا دوست دارد نمونه سفارشات قبلی را مشاهده نموده و با توجه به کیفیت محصولات برای ثبت سفارش تصمیم بگیرد. به همین دلیل در مجموعه پرسان پارس تلاش شده سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی و چاپ عکس روی تابلو فرش عکس چهره، هم در گالری سایت و هم در کانال تلگرام به نمایش گذاشته شود تا خریداران بتوانند از روی کیفیت تابلو فرش های موجود به راحتی برای ثبت سفارش خود تصمیم بگیرند. آدرس کانال تلگرام تابلو فرش چاپی پرسان پارس در زیر ارائه شده است؛ علاقه مندان به مشاهده کانال تلگارام تابلو فرش چاپی می توانند از آدرس زیر در تلگرام ما را پیدا کرده و نمونه ها را مشاهده کنند و برای مشاهده طرح های جدید این کانال را دنبال کنند. در داخل گالری سایت هم بخش تابلو فرش چاپی و تبدیل عکس به تابلو فرش مربوط به نمونه های انجام شده توسط مجموعه پرسان پارس می باشد.

t.me/parsanpars_printedcarpet   تلگرام تابلو فرش چهره 

تبدیل عکس به تابلو فرش

نحوه سفارش تابلو فرش عکس چهره کاشان

خریداران عزیز تبدیل عکس به تابلو فرش در شیراز، تهران، اصفهان و هر جای کشور که باشند می توانند از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در سایت با ما تماس گرفته و عکس مورد نظرشان را برای سفارش تابلو فرش چهره ارائه نمایند، پس از ارسال عکس، کارشناسان سایز مناسب برای تابلو فرش و قیمت تابلو فرش عکس چهره را به شما اعلام خواهد کرد. زمان انجام سفارش هم با توجه به اینکه تابلو فرش سفارشی شما بافتی یا چاپی باشد به شما اطلاع داده خواهد شد. ارسال سفارشات از کاشان و نحوه تسویه سفارش درب منزل بوده و ارسال تمامی سفارشات به سراسر کشور هم به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

تبدیل عکس به تابلو فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر