09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 11 مهر 1398 در ساعت 11 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای ثبت لحظات شاد زندگی در کنار عزیزانتان به راحتی می توانید تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی را توسط کارخانه پرسان پارس کاشان انجام دهید.

بعضی لحظات، دقایق و روزهای زندگی برای ما خاطره انگیز می شوند که ثبت این لحظات علاوه بر مرور خاطرات خوش گذشته می تواند احساس خوبی را به ما منتقل کند. تابلو فرش یکی از هنر ما ایرانیان می باشد به طوری که در اکثر مناطق کشور تولید تابلو فرش دستباف قدمتی به بلندای چندین نسل دارد. شهر سردرود به عنوان مهد تابلو فرش شناخته می شود و به جرات می توان گفت تمامی مردم این شهر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با این هنر و حرفه در ارتباط هستند.

کیفیت تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی در کیفیت های دستباف، چاپی و همچنین بافت ماشینی انجام می شود که خریداران با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اند یکی از این 3 مدل را می توانند انتخاب کنند.

  1. تابلو فرش دستباف چهره: هنرمندان مجرب، نخ های ابریشم و کرک مرغوب و سال ها تجربه در این زمینه و افتخار همکاری با مشتریان داخلی و خارجی ما را در تولید کیفیت درجه یک تابلو فرش دستباف چهره بر آن داشته تا رضایت مشتریان در اولویت برنامه هایمان قرار بگیرد. نمونه تصاویر تابلو فرش چهره دستباف در گالری وبسایت قابل مشاهده می باشد.
  2. تابلو فرش سفارشی چاپی: که بر روی فرش ریز بافت و ابریشمی 1200 شانه تراکم 3600 انجام می شود. کیفیت بسیار بالا، ظرافت، قیمت ارزان و مدت زمان کوتاه جهت آماده شدن این محصول از ویژگی های برجسته تابلو فرش چاپی چهره می باشد.
  3. بافت تابلو فرش عکس: تابلو فرش عکس چهره، خانوادگی، عروس و داماد، کودک و تمامی عزیزانتان را با کیفیت بسیار بالا و به صورت ماشینی بافت می کنیم. برای تابلو فرش بافت عکس چهره ابتدا تصویر مورد نظر شما به وسیله نرم افزار و الگوریتم ها، طراحی می شود تا به صورت 10 رنگ در بیاید که امکان بافت آن توسط دستگاه بافت فرش ماشینی (HCP و شونهر) به وجود بیاید و پس از آن سفارش ها در مدت زمان حدودا یک هفته ای آماده می شوند.

تبدیل عکس به تابلو فرش

طراحی تبدیل عکس به تابلو فرش

تمامی تصاویر ارسالی شما عزیزان که قصد تبدیل عکس به تابلو فرش کاشان را دارید در ابعاد دلخواه به صورت رایگان طراحی می شود و امکان اصلاح و ادیت عکس های قدیمی، شهدا، تغییر زمینه عکس ها، اضافه کردن متن، لوگو و ... نیز وجود دارد. طراحی حرفه ای عکس های خود را که قصد دارید به تابلو فرش سفارشی تبدیل کنید به ما بسپارید تا در زمان کم پس از اصلاحات لازم عکس مجددا جهت تایید، برای شما ارسال شود و پس از آن بافت تابلو فرش ماشینی انجام شود.

ارسال رایگان تابلو فرش چهره

تابلو فرش چهره سفارشی در اندازه های 50 در 35، 70 در 50، 100 در 50، 100 در 70، 150 در 100 سانتی متری انجام می شود که طبق خواسته شما امکان قاب نمودن نیز وجود دارد. بسته بندی مناسب جهت حفاظت از قاب تابلو فرش و همچنین ارسال رایگان تا درب منزل از مزایای خرید اینترنتی تابلو فرش عکس شخصی می باشد. دیگر مزیت تبدیل عکس به تابلو فرش کاشان امکان پرداخت وجه در محل می باشد تا خیال شما بابت خرید یک محصول با کیفیت و نفیس راحت باشد.

تبدیل عکس به تابلو فرش

تابلو فرش برای هدیه

چنانچه قصد هدیه دادن برای عزیزانتان را دارید تابلو فرش سفارشی می تواند علاوه بر شگفت زده کردن افراد مورد نظرتان، ثبت کننده لحظاتی شاد و خاطره انگیز در کنار عزیزانتان باشد. امکان سفارش تابلو فرش هدیه در تهران و هر شهر دیگر امکان پذیر می باشد. همچنین ادارات دولتی و خصوصی، مدارس، هیئت های ورزشی و ... جهت تقدیر و تشکر از کارمندان، دانش آموزان و ورزشکاران می توانند از تابلو فرش سفارشی هدیه دادن استفاده کنند.

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی

قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی با توجه به کیفیت بافت و یا چاپ متفاوت می باشد. مجموعه فرش پرسان پارس هر دو محصول را در ابعاد مختلف و کیفیت درجه یک در اندازه های دلخواه برای شما عزیزان آماده و ارسال می کند. جهت اطلاع از لیست قیمت تابلو فرش سفارشیشخصی می توانید با شماره تلگرام و واتساپ 09124602254 و 09131629159 در ارتباط باشید و یا با شماره شرکت تابلو فرش 03154753961 در تماس باشید.

تبدیل عکس به تابلو فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر