09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 12 مرداد 1398 در ساعت 11 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران، فرش سفارشی چهره، تبدیل عکس به تابلو فرش در قم و زنجان، تابلو فرش چهره کاشان، تابلو فرش عکس چهره

در تهران و بسیاری از شهرستان های کشور استفاده از تابلو فرش عکس چهره برای هدیه دادن، سوغاتی بردن به خارج از کشور و یا برای اتاق خواب در منزل، استفاده زیادی دارد. عکس جشن تولد، عکس عروسی، سالگرد ازدواج و... را می توان با روش های جدید چاپ عکس روی فرش به تابلو فرش سفارشی چهره زیبا تبدیل نمود. تبدیل عکس به تابلو فرش چهره کاشان در تمام ایران معروف است و اکثر خریداران عمده و مصرف کننده ها با شرکت های بزرگ موجود در کاشان جهت تبدیل عکس به تابلو فرش ارتباط می گیرند. خریداران زیادی هم وجود دارد که ترجیح می دهند تبدیل عکس تابلو فرش برایشان به صورت بافتی انجام شود و تابلو فرش عکس چهره چاپی را نمی پسندند. البته امروزه تولید تابلو فرش چاپی با کیفیت و ظاهر بسیار زیبایی انجام می شود و تقریبا 90 درصد سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش چهره به صورت چاپ عکس روی تابلو فرش انجام می شود که هم قیمت ارزان و هم کیفیت مطلوبی دارد و به صورت تک هم امکان تولید دارد. در صورتی که در تابلو فرش عکس چهره بافتی حداقل سفارش می باید یک جفت از هر عکس باشد.

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی و دستباف

مقایسه تابلو فرش ماشینی با تابلو فرش دستباف یک قیاس مع الفارق است چرا که هنر دست و زیبایی تابلو فرش دستباف بر کسی پوشیده نیست. زمان زیادی که یک بافنده صرف بافت تابلو فرش می کند تا آن را آماده کند، ارزش زیادی دارد. از سوی دیگر تابلو فرش دستباف قیمت بالایی دارد و زمان زیادی صرف طراحی و بافت و تحویل آن به خریدار می شود. لذا تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف در بسیار موارد خواست خریداران نیست و ترجیح می دهند با قیمت کمتر و سرعت بیشتری تابلو فرش سفارشی عکس چهره را تحویل بگیرند. قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی را در این سایت می توانید از کارشناسان دریافت نمایید. در واقع قیمت این محصولات به دو صورت تابلو فرش چاپی عکس چهره و تابلو فرش بافتی ارائه شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه تان یکی از این دو روش را برای تهیه تابلو فرش مورد نظرتان انتخاب کنید.

تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران

تهران یکی از بزرگترین مراکز خرید تابلو فرش به حساب می آید و بخش بزرگی از مشتریان تابلو فرش ماشینی عکس چهره و دیگر محصولات کارخانه فرش در این شهر حضور دارد. لذا اکثر شرکت ها خدمات ویژه ای را برای مشتریان خود در این شهر ارائه نموده اند تا حجم بیشتری از بازار آن را بدست آورند. تبدیل عکس به تابلو فرش هم یکی از خدماتی است که در تهران و بسیاری از شهرستان ها طرفداران زیادی دارد. در این گالری نیز تلاش نموده ایم با ارائه این محصولات به صورت ارسال رایگان برای تهران و دیگر شهرستان ها رضایت مشتریان و علاقه مندان به این محصولات زیبا را جلب نماییم. تولیدات این مجموعه در کاشان با بهترین ماشین آلات بافندگی تهیه می شوند و عکس ارائه شده توسط مشتریان جهت تبدیل شدن به تابلو فرش، توسط طراحان زبده و حرفه ای آماده بافت می شود.

تبدیل عکس به تابلو فرش

سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره

برای سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره ابتدا یک عکس زیبا و با کیفیت که رزولوشن بالایی هم داشته باشد انتخاب نمایید، سپس یکی از دو روش چاپ عکس روی تابلو فرش یا تابلو فرش چهره بافتی را انتخاب نموده و پس از ارسال عکس برای کارشناسان حتما قید کنید که کدام روش را برای تهیه تابلو فرش عکس چهره می خواهید. قیمت تابلو فرش عکس چهره در هر دو روش را هم کارشناسان در اختیارتان قرار می دهند و هم در همین سایت به آن اشاره شده است. پس از ثبت شدن سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش شما توسط کارشناسان مراحل تولید و ارسال آن درب منزلتان انجام می شود و ارسال تمامی سفارشات به سراسر کشور نیز رایگان می باشد و امکان تسویه مبلغ سفارش درب منزل نیز برای خریداران وجود دارد.

تابلو فرش عکس چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر