09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 10 ارديبهشت 1399 در ساعت 18 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3000 – فروش فرش کاشان 1000 شانه به قیمت درب کارخانه فرش – انواع طرح های فرش جدید 1000 شانه ماشینی.

فرش هزار شانه از محصولات تمام اکریلیک کارخانه فرش ماشینی کاشان می باشد که در اندازه های استاندارد و همینطور فرش سفارشی در مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس قابل سفارش می باشد. فرش 1000 شانه کاشان به صورت ممتاز و یا کیفیت درجه یک (دارای گواهینامه استاندارد ملی ایران) با دستگاه HCP و SCHONHERR بافت می شود.

از انواع فرش کاشان می توان به فرش 1500 شانه تراکم 4500 و فرش 1200 شانه تراکم 3600 اشاره کرد که از رقبای فرش ماشینی هزار شانه محسوب می شوند اما تفاوت هایی بین این محصولات فرش ماشینی وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

انواع فرش ماشینی کاشان

فرش های ماشینی کاشان را می توان از جنبه های مختلف دسته بندی کرد که مهم ترین آن ها تفاوت در میزان شانه و تراکم آن ها می باشد. تفاوت دیگری که ممکن است در بین  انواع فرش ها وجود داشته باشد جنس نخ و دستگاه بافندگی می باشد که برخی محصولات را نسب به دیگر فرش ها برتری می دهد.

  • فرش های اکریلیک: الیاف خاب فرش 1000 شانه کاشان اکریلیک بایر آلمان می باشد که مرغوب ترین نخ فرش ماشینی جهان در حال حاضر به شمار می رود و از ویژگی های بارز آن می توان به ضد حساسیت بودن و نرمی فرش ها نام برد. فرش ماشینی 1500 شانه، فرش 1200 شانه و برخی فرش های 700 شانه نیز با این نخ بافت می شوند.
  • فرش های پلی استر: الیاف پلی استر دارای ترکیبات پلاستیکی در خود می باشد که محصولات آن به فرش های ابریشم ماشینی معروف هستند و اگر چه نرم بودنشان به اندازه فرش اکریلیک نمی باشد اما به دلیل ابریشمی بودن، بسیار براق تر هستند و باعث خاص و زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما می شوند.
  • فرش های BCF و ورژن: این دو نخ به الیاف های سبک و ارزان قیمت معروف هستند از همین رو بافت فرش 500 شانه، فرش طرح 700 شانه و برخی فرش 700 شانه با این دو الیاف انجام می شود که قیمت فرش ماشینی را ارزان تر از فرش های پلی استر و اکریلیک می کند. افرادی که می خواهند فرش ارزان قیمت خریداری کنند این گزینه بهترین انتخاب برایشان می باشد.

انواع فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه گل برجسته

فرش گل برجسته که محصولاتی جدید می باشند در بین انواع فرش کاشان از جمله فرش های 1200 شانه و فرش 1000 شانه کاشان دیده می شوند. این محصولات که با نام فرش هایبالک شناخته می شوند به دلیل پستی بلندی و برجستگی در نقش و نگار فرش ها ظاهری طبیعی تر و زیباتر دارند در حالی که قیمت فرش 1000 شانه گل برجسته و فرش ماشینی 1000 شانه ساده تفاوت زیادی با هم ندارند.

رنگ بندی فرش 1000 شانه

تنوع بالای رنگ بندی فرش ماشینی 1000 شانه استفاده از این محصول را در دکوراسیون های گوناگون ساده کرده است. انواع فرش کاشان که در کارخانه فرش ماشینی تولید می شوند رنگ بندی های متفاوتی دارند که انتخاب یک رنگ خوب و متناسب با دکوراسیون منزل شما می تواند به زیباتر شدن فرش خانه شما کمک کند.

  • فرش 1000 شانه فیروزه ای: مبل های سرمه ای، بنفش و گلبهی به همراه پرده های همرنگ با والان فیروزه ای و همچنین فرش آبی فیروزه ای، از هارمونی بسیار بالایی برخوردار هستند که می توانند به زیبایی شکل منزل شما کمک کنند.
  • فرش 1000 شانه کرم: رنگ کرم بیشترین کاربرد را در خانه های با متراژ کم دارد به دلیل این که خانه را دلبازتر نشان می دهد اما برای این که یکنواختی در منزل ایجاد نشود در صورت استفاده از فرش 1000 شانه کاشان کرم رنگ، رنگ کاغذ دیواری، پرده و مبل ها متمایز با رنگ فرش باشد.
  • فرش سرمه ای: در استفاده از فرش رنگ سرمه ای باید دقت بیشتری داشت چرا که رنگ های تیره باعث می شوند منزل شما کوچک تر به نظر برسد. رنگ کابینت سفید و مبلمان رنگ روشن بیشترین همخوانی را با فرش های سرمه ای دارند.
  • فرش ماشینی رنگ فیلی: یکی از انواع فرش کاشان محصولات فیلی رنگ می باشند که علاقه مندان به تم طوسی می توانند از این رنگ فرش 1000 شانه کاشان استفاده کنند اما باید دقت داشته باشید تا تمام وسایل به رنگ طوسی در نیایند.
  • فرش 1000 شانه کاربنی: رنگ کاربنی یکی از رنگ های پر فروش فرش ماشینی 1000 شانه می باشد که می تواند جایگزین فرش آبی فیروزه ای و یا فرش سرمه ای شود.
  • فرش رنگ لاکی: یکی از رنگ هایی که به تازگی وارد تولید فرش 1000 شانه کاشان شده است فرش رنگ لاکی می باشد که به دلیل شفافیت رنگ منزل شما را زیباتر می کند. این رنگ می تواند در انواع دکوراسیون سنتی منازل مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع فرش ماشینی

انواع مدل فرش کاشان

مدل های سنتی و مدرن در انواع فرش کاشان دیده می شوند اما برخی از فرش های ماشینی نیز وجود دارند از جمله فرش های وینتیج که تلفیقی از فرش های مدرن ماشینی و کلاسیک می باشند.

کارخانه فرش ماشینی کاشان انواع مدل های فرش 1000 شانه از جمله فرش لایت را که از رنگ های کمرنگی برخورا دار می باشد با تراکم 3000 تولید می کند. این فرش ها که به صورت مدرن می باشند روز به روز به میزان محبوبیت و فروششان در حال افزوده شده است.

خرید اینترنتی فرش 1000 شانه

فرش به قیمت درب کارخانه را چطوری خریداری کنم؟ فرش 1000 شانه کاشان از محصولات کارخانه فرش ماشینی کاشان می باشد و در مرکز فروش اینترنتی فرش پرسان پارس با قیمتی معادل 20 درصد تا 40 درصد ارزان تر از قیمت فرش در شهر فرش عرضه می شود.

خرید اینترنتی فرش ماشینی و عدم نیاز به مراجعه حضوری با توجه به مشکلات ترافیکی، آلودگی، بیماری بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته از همین رو و جهت رفاه حال خریداران فرش ماشینی، انواع فرش کاشان از جمله فرش 1000 شانه تراکم 3000 در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس عرضه می شود.

خرید اینترنتی فرش 1000 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر