09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در کارخانه های بزرگ و برتر کاشان جدیدترین مدل از انواع فرش 1200 شانه تراکم 3600 کاشان را می توانید با قیمت مناسب تهیه نمایید.

فرش 1200 شانه از محصولات زیبا، با کیفیت و پرتنوع در بین انواع فرش تولیدی در حال حاضر می باشد. کارخانه های برتر کشور که نامی برجسته در صنعت فرش ماشینی ایران دارند قطعا این محصول را با کیفیت و تنوع بیشتری به بازار ارائه می دهند و مشتریان و علاقه مندان به این محصول را بیشتر می کنند. در حال حاضر کارخانه های بزرگ و مطرح کاشان طرح های جدید و زیبایی از انواع مختلف فرش 1200 شانه تراکم 3600 را که به صورت ساده و گل برجسته تولید شده اند روانه بازارهای داخلی و خارجی نموده اند که مورد استقبال هم قرار گرفته و موجب رونق بازار فرش ایران در جهان شده است.

فرش 1200 شانه در بازار و نمایشگاه های فرش ماشینی ممکن است با قیمت بالایی عرضه شود که این امر تعداد مشتریان این محصول را در بازار محدود نموده است، در مقابل کارخانه های فرش برای جبران این نقص در بازار تلاش نموده اند با عرضه اینترنتی فرش 1200 شانه هزینه های مختلف جانبی را کاهش داده و با ارائه آن با قیمت درب کارخانه به مشتریان مصرف کننده هم سهم فروششان را در بازار افزایش داده و هم رضایت مشتریان را جلب نمایند و حجم بیشتری از مشتریان را به سوی این محصول سوق دهند.

در گالری فرش پرسان پارس جدید ترین مدل فرش گل برجسته 1200 شانه و یا مدل ساده آن قرار داده شده که در منوی محصولات برای خریداران عزیز در دسترس می باشد. علاوه این طرح ها اگر طرح و نقشه خاص دیگری هم مد نظر شما می باشد می توانید با ارسال آن به کارشناسان مجموعه نسبت به موجودی آن و یا امکان بافت آن توسط این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر