09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولیدات جدید فرش 1000 شانه ده رنگ از کارخانه های بزرگ و برجسته کاشان را می توانید در این گالری مشاهده نمایید.

تولیدات جدید فرش ماشینی به سمت و سویی می رود که طرح و نقشه ها امروزی تر شده و متناسب با چیدمان های جدید باشد. بسیاری از مشتریان امروزی طرفدار نقشه های خلوت با رنگ های خنثی هستند، در مقابل برخی هم رنگ های تیره با ظرافت بالا را در فرش بیشتر می پسندند، در واقع سلیقه های مشتریان بسیار متنوع شده و این کار تولید را کمی دشوار نموده است. چرا که باید تعداد و رنگبندی نقشه ها باید به حدی بالا باشد که مشتریان با دیدن طرح های مختلف بتوانند در نهایت یک فرش متناسب با سلیقه خود بیابند و از آنجایی که تعداد کارخانه های تولیدی هم بیشتر از قبل شده برای رقابت در بازار لازم است در کنار تنوع نقشه، کیفیت و قیمت مناسب هم لحاظ گردد.

در حال حاضر فرش 1000 شانه که با دو مدل هشت رنگ و ده رنگ به بازار عرضه می شود از دو جهت ظرافت و زیبایی بافت و قیمت در سطح قابل قبولی بوده و در مقایسه با فرش های گران قیمت 1200 شانه تعادل قیمتی بهتری داشته و بخش بیشتری از مردم توان خرید این محصول را دارند. مدل ده رنگ از فرش هزار شانه به علت داشتن تعداد رنگ بیشتر در بافت، ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته و اختلاف قیمت اندکی هم با فرش 1000 شانه 8 رنگ دارد و مشتریان به راحتی می توانند هر کدام یک از این دو مدل را برای خرید انتخاب نمایند.

به صورت کلی می توان گفت تولید فرش ماشینی در کشور در سطح قابل قبولی است هم از نطر کیفیت و هم قیمت و تنوع به حدی رسیده که بتوان در بازار های جهانی هم نسبت به رقبا پیشی گیرد. ایران توانمندی زیادی در زمینه تولید فرش ماشینی و دستباف در مقایسه با رقبای جهانی دارد و تنها کافی است کمی حمایت از سوی دولت افزایش یافته و همچنین مردم عزیز کشورمان هم با خرید فرش ایرانی به رونق این صنعت کمک کنند. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر