09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1000 شانه تولید برجسته کارخانه های به نام و بزرگ کاشان است که نقشه های زیبای و اصیل کلاسیک در آن با بهترین کیفیت و رنگبندی تهیه می شود.

امروزه کارخانه های تولید فرش ماشینی نسبت به چند دهه گذشته افزایش قابل توجهی داشته اند، افراد زیادی هستند که سرمایه زندگی خود را وارد این صنعت نموده اند و با تولید فرش های ماشینی زیبا با طرح های کلاسیک و اصیل ایرانی تلاش دارند هم به توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور کمک کنند و هم اشتغال زایی نموده و دارایی خود را به بهترین شکل ممکن ارتقا بدهند. تولیدات کارخانه های فرش عمدتا برای فروش داخلی بوده و تلاش کارخانه های ارائه محصولاتی باب میل و سلیقه هموطنان می باشد. لذا فرش های مختلف اعم از فرش 1000 شانه، فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه دارای طرح های سنتی و کلاسیک محبوب ایرانی هستند که البته بسیاری از این نقشه ها مورد توجه خریداران خارجی هم واقع شده و صادرات فرش هم سهم بزرگی از محصولات صادراتی ایران را دارا می باشد.

فرش ماشینی که شانه و تراکم بالایی داشته باشد امروزه در بازار هم فروش بهتری دارد، زیرا خرید مشتریان امروزی عمدتا بر مبنای زیبایی ظاهری محصول بوده و کیفیت محصولات اولویت دوم خریداران است، البته این به این معنا نیست که مردم کیفیت فرش برایشان مهم نباشد، بلکه دلیلش این است که فرش های تولیدی جدید همه دارای استاندارد بوده و در سطح کیفی قابل قبوی هستند. فرش های 700 شانه و فرش 1000 شانه 10 رنگ هم که تعداد رنگ بیشتری در بافتشان دارند رخ زیباتر و فروش بهتری هم دارند و همین موضوع موجب افزایش حجم فروش فرش ده رنگ ماشینی در کاشان شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر