09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 23 آذر 1396 در ساعت 11 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی با کیفیت عالی و با استفاده از فرش ساده باف ابریشمی 1000 شانه مرغوب در این گالری با هزینه کم و در زمان کوتاهی انجام می شود.

امروزه تهیه یک تابلو فرش زیبا از عکس شخصی و یا هر طرحی که مد نظر شما باشد بسیار راحت و آسان شده است. تولید تابلو فرش چاپی پنجره ای رو به جلو برای تبدیل عکس به تابلو فرش بوده و این روش تهیه تابلو فرش موجب شده افراد زیادی جذب آن شده و مشتری این محصول گردند. همانطور که مطلع هستید در گذشته تهیه تابلو فرش از عکس شخصی نیازمند زمان و هزینه زیادی بود، چراکه عکس ابتدا میبایست توسط یک طراح حرفه ای در قالب ده رنگ طراحی می شد و پس از آن بافت آن با دستگاه بافندگی فرش ماشینی در شانه و تراکم بالا انجام می شد. از آنجایی که فرش به صورت جفت بافت می شود خریدار ناچار بود هزینه بافت دو تابلو فرش را پرداخت کند. بنابراین تولید تابلو فرش چاپی که هزینه و زمان لازم برای طراحی و همچنین هزینه بافت تابلو فرش اضافی را کاهش داده است به سرعت مورد توجه خریداران قرار گرفته و مشتریان زیادی از شهرستان های مختلف برای این محصول یافته شده اند.

نمونه تابلو فرش چاپی سفارشی را می توانید در گالری فرش پرسان پارس مشاهده کنید و طرح مورد نظرتان را به کارشناسان مربوطه ارائه دهید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر