09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 شهریور 1397 در ساعت 10 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با دستگاه چاپ حرارتی سابلیمیشن می توان انواع عکس را روی فرش چاپ نمود که فرش خام ساده باف سفید مورد نیاز این کار را در این گالری می توانید تهیه کنید.

یکی از جدیدترین محصولات دستگاه سابلیمیشن حرارتی چاپ انواع عکس روی تابلو فرش است. فرش یا تابلو فرش چاپی از این جهت که با رنگندی زیبا و طبیعی به صورت پشت و رو چاپ می شوند مورد توجه خریداران قرار گرفته اند و افرادی که دستگاه سابلیمیشن دارند می توانند به راحتی وارد کار چاپ عکس روی فرش بشوند. زیرا کار تولید تابلو فرش چاپی بسیار ساده و راحت بوده و با یک قلق گیری اولیه و کمی مهارت و تجربه می توان به راحتی در این زمینه متخصص شد و انواع تابلو فرش چاپی زیبا را تولید نمود.

اگر دستگاه چاپ سابلیمیشن دارید، تنها لازم است فرش خام سفید ساده باف مناسب را یافته و در ابعاد مورد نظرتان سفارش دهید. فرش خام که دارای الیاف پلی استر باشد برای کار چاپ مناسب تر از فرش اکریلیک است زیرا جذب رنگ بهتر و وضوح و کیفیت بیشتری به فرش می دهند. از نظر شانه و تراکم هم فرش 1000 شانه تراکم 3000 بیشترین کیفیت و بهترین وضوح را به طرح تابلو فرش می دهد. برخی به علت شانه و تراکم بالاتر فرش 1200 شانه گمان می کنند که برای چاپ مناسب تر است. اما بهتر است بدانید که فرش 1200 شانه ای که الیاف پلی استر داشته باشد در حال حاضر در هیچ کارخانه ای تولید نمی شود و فرش 1200 شانه اکریلیک هم برای چاپ مناسب نیست. لذا در تبلیغاتی که گفته شده باشد فرش 1200 شانه تراکم بالای با الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی برای چاپ عرضه می کنند، دقت کنید که اطلاعاتشان درست نخواهد بود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر