09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 10 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای داشتن یک تابلو فرش چاپی زیبا از عکس شخصی خود می توانید سفارش خود را در این مجموعه که چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی خوب را به صورت حرفه ای انجام می دهد ثبت کنید.

تابلو فرش چاپی خوب زمانی تولید می شوند که از فرش خام مرغوب و مناسب استفاده شده باشد، طول خاب کوتاه تر فرش برای فرایند چاپ مناسب تر است چرا که میزان جذب رنگ را بیشتر می کند. علاوه بر این نوع دستگاه چاپ، تنظیم دقیق و درست دمای مناسب برای انجام عملیات و مهارت فرد در بهبود کیفیت نهایی تابلو فرش تاثیر زیادی دارد. لذا اگر قصد دارید عکس شخصی خود را روی تابلو فرش چاپ کنید، به این علت که اطلاعات کاملی در مورد انواع چاپ های موجود در کشور ندارید، بهتر است سفارش خود را در یک مجموعه معتبر که کار چاپ عکس بر روی تابلو فرش ماشینی را به صورت حرفه ای انجام می دهد ثبت کنید، تا افراد ماهر و با تجربه با بهترین فرش محصول مورد نظر شما را برایتان تهیه کنند.

در مجموعه پرسان پارس این محصولات به صورت تخصصی و با بهترین فرش 1000 شانه ابریشمی تراکم 3000 چاپ می شوند، نوع چاپ به صورت پشت و رو و با مواد قابل شست و شو مقاوم در برابر حرارت انجام می شود که موب ارتقای کیفی محصول نهایی می گردد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر