09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 8 شهریور 1397 در ساعت 13 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین تابلو فرش چاپی زیبا که از چاپ عکس روی فرش با دستگاه سابلیمیشن و دستگاه چاپ مستقیم تولید می شود را در این گالری می توانید سفارش دهید.

یکی از مزیت های دستگاه سابلیمیشن این است که علاوه بر چاپ روی پارچه و دیگور لوازم، امکان چاپ عکس روی تابلو فرش را هم دارد و همین امر باعث شده افراد زیادی که در حوزه چاپ هستند و این دستگاه را دارند وارد عرصه تولید تابلو فرش چاپی شوند. البته دستگاه چاپ سابلیمیشن انواع مختلفی دارد و باید در هنگام خرید این دستگاه دقت نمود که قابلیت چاپ عکس روی فرش را داشته باشد. همکاران ما که در شهرهای مختلف کشور فعالیت دارند، برای تولید تابلو فرش چاپی فرش خام سفید مورد نیازشان را از این مجموعه تهیه می کنند و مناسب ترین فرش برای چاپ را کارشناسان ما به این عزیزان معرفی می کنند.

خود مجموعه پرسان پارس تولید تابلو فرش چاپی را با دستگاه های چاپ معمولی سابلیمیشن انجام نمی دهد و برای تولید تابلو فرش چاپی بهتر یک دستگاه چاپ اختصاصی مخصوص تولید تابلو فرش تهیه نموده است که کار آن چاپ مستقیم عکس روی فرش است و به همین دلیل عمق نموذ رنگ در فرش بیشتر بوده و به علت اینکه چاپ تابلو فرش به صورت پشت و رو انجام می شود ظاهر تابلو فرش کاملا طبیعی و دستباف گونه بوده و بسیار زیبا و با کیفیت می شود. طرح چهره که از حساس ترین طرح های تابلو فرش چاپی است در این روش با کیفیت عالی تولید می شود و در حال حاضر همه سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش با این دستگاه انجام می شود که این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان مصرف کننده و خریداران عمده مجموعه پرسان پارس شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر