09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 9 فروردین 1397 در ساعت 10 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع عکس چهره و منظره را می توان با دستگاه های چاپ دیجیتال جدید بر روی فرش ماشینی چاپ نمود و تابلو فرش چاپی زیبا تولید کرد.

در سال های اخیر چاپ دیجیتال از صنایع موفق بوده و پیشرفت های زیادی در این حوزه حاصل شده است. در گذشته فرآیند چاپ تنها محدود به چاپ روی کاغذ و نایلون بود اما امروزه شاهد گسترش آن بوده ایم و در حال حاضر چاپ دیجیتال بر روی محصولات نساجی چون پارچه و فرش هم انجام می شود که این موضوع به خصوص در تولید تابلو فرش ماشینی چاپی بسیار تاثیر گذار بوده و چاپ تابلو فرش دیجیتال توانسته بخش عظیمی از صنعت تابلو فرش کشور را به خود اختصاص داده و بازار فروش تابلو فرش را رونق دهد.

چاپ دیجیتال تفاوت های زیادی با تابلو فرش ماشینی بافتی دارد و امکان رویاپردازی بیشتری را به تولیدکنندگان و همچنین خریداران در انتخاب و تهیه تابلو فرش می دهد. در حال حاضر هر طرح ساده، پیچیده، اختصاصی و یا عمومی را می توان به راحتی با دستگاه های چاپ سابلیمشن حرارتی به تابلو فرش زیبا و جذاب تبدیل نمود. علاوه براین پروسه تولید تابلو فرش چاپی دیجیتالی بسیار سریع و قیمت آن هم در مقایسه با تابلو فرش ارزان بوده و کیفیت محصولات هم به مراتب بهتر است، چراکه رنگبندی طرح در تولید تابلو فرش دیجیتالی تغییری نمی کند و دقیقا طرح دلخواه بر روی فرش چاپ می شود.

تابلو فرش چاپی دیجیتالی پرسان پارس

برای افرادی که در حوزه فروش عمده تابلو فرش فعالیت دارند هم تولید تابلو فرش چاپی بسیار کمک کننده بوده چراکه محدودیت سرعت تولید، تنوع طرح و قیمت ها برداشته شده و این عزیزان به راحتی می توانند سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشند. در گالری فرش پرسان پارس هم تولید تابلو فرش چاپی دیجیتال در حجم بالا طبق سفارشات مشتریان داخلی و خارجی عزیز انجام شده و نمونه های متعددی هم از این محصولات زیبا و پرفروش در گالری سایت و کانال تلگرامی قرار داده شده است. تولیدات خوب و مرغوب تابلو فرش چاپی را می توانید از طریق همین مجموعه به صورت عمده و تک خریداری نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر