09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 تير 1397 در ساعت 11 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ دیجیتال عکس روی تابلو فرش صنعت جدید در تولید فرش و تابلو فرش ماشینی است که به تازگی در کشور رونق گرفته است.

تولید تابلو فرش چاپی دیجیتالی بیشتر در تولید تابلو فرش چهره تمرکز دارد، چرا که رنگبندی کامل و زیبا در تولید چنین محصولاتی، باعث شده طرح چهره روی تابلو فرش بسیار طبیعی و زیبا شود و رضایت مشتریان جلب شود. البته تولید تابلو فرش دیجیتالی چاپی طرح آیه قرآنی و منظره هم مدتی است افزایش یافته و فروشنده های تابلو فرش و لاوزام تزیینی از این محصول هم در نمایشگاه خود جهت فروش استفاده می کنند. در واقع تولید تابلو فرش چاپی دیجیتالی چه طرح چهره و چه نقشه های رایج منظره و آیه گامی مثبت در جهت ارتقای کیفیت تابلو فرش ماشینی بوده و مشتریانی را که به علت محدودیت رنگ تابلو فرش ماشینی و مصنوعی شدن تصاویر در بافت پراکنده شده بودند را مجددا جذب نموده است.

در گذشته طرح چهره یکی از سخت ترین طرح های برای بافت تابلو فرش ماشینی بود چرا که طراحی پیشرفته و رنگبندی خاصی برای بافت آن نیاز بود که هر کارخانه ای این رنگبندی های ویژه چهره را نداشت و لذا اکثر طرح های تابلو فرش چهره بافتی کیفیت و زیبایی مد نظر مشتریان را نداشتند. اما تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی دیجیتالی این مشکل را کاملا رفع نموده و در حال حاضر بهترین تابلو فرش چهره با وضوح بالا و رنگبندی طبیعی و زیبا در شرکت های مختلف تابلو فرش تهیه می شود.

در خرید تابلو فرش چاپی هم دقت کنید که فرش های ابریشمی 1000 شانه بهترین و زیباترین محصول را حاصل می کند و فرش 1200 شانه اکریلیک با وجود داشتن شانه و تراکم بیشتر در چاپ محصولی با وضوح و زیبایی کمتر حاصل می کند. لذا به تمامی این جوانب در هنگام خرید دقت نموده و سپس بهترین انتخاب را از معتبرترین مجموعه ها داشته باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر