09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با پخش مستقیم انواع پشتی فرش سنتی مخصوص سفره خانه، مساجد و... امکان تهیه ارزان و به صرفه این محصول برای همه شهرهای کشور فراهم شده است.

پشتی فرش یکی از ملزومات اصلی مورد استفاده در سفره خانه ها و همچنین رستوران های سنتی می باشد که هم در داخل شهرهای مختلف و هم در بین جاده ها و مراکز توریستی فعال می باشند، مهمترین چیزی که برای خریداران پشتی فرش سنتی اهمیت دارد، قیمت تمام شده آن می باشد، زیرا به مرور و بااستفاده زیاد این پشتی ها نیاز به تعویض دارند و یا در دکوراسیون های مختلف مجبور به تعویض آن می شوند که همین موضوع باعث شده صرف هزینه بالا برای تهیه پشتی فرش دیواری برای این بخش ها اقتصادی نباشد. لذا عمدتا در مکان های عمومی و تجاری شاهده استفاده از پشتی فرش سبک سنتی 440 شانه هسیم که با فوم معمولی و گچ و ماسه پر شده اند.

اما در منازل مسکونی استفاده از چنین پشتی هایی مرسوم نیست و خریداران می خواهند بهترین و مرغوب ترین نوع ان را تهیه نمایند تا مجبور به تعویض آن در مدت زمان کوتاه نشوند. پشتی فرش 1200 شانه، 1000 شانه و یا پشتی ماشینی 700 شانه که با پرز و یا فوم فشرده مرغوب و بدون شن و ماسه پر شده اند اغلب توسط مردم و برای مصرف شخصی خریداری می شوند. لذا مشتریان ما به دو دسته تقسیم می شوند، عده ای مصرف کننده ها که برای مصرف شخصی بهترین پشتی را انتخاب می کنند و یا مغازه دارانی که برای فروش به مصرف کننده ها اقدام به خرید پشتی می کنند، دسته دوم هم مکان های عمومی چون مساجد و سفره خانه ها که پشتی ارزان قیمت و سبک تر را برای خرید انتخاب می کنند. با توجه به تنوع محصولات عرضه شده در این مجموعه امکان خرید خوب و به صرفه برای هر دو دسته در این سایت فراهم شده و انواع پشتی ارزان قیمت در کنار پشتی فرش های مرغوب و گران قیمت در این گالری با قیمت رقابتی و خوب ارائه شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر