09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 خرداد 1397 در ساعت 12 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش بی سی اف (BCF) که به شکل 350 شانه و 440 شانه و با وزن سبک بافت می شود ارزان قیمت ترین فرش ماشینی است که در این مجموعه عرضه می شود.

صنعت فرش ماشینی در سال های اخیر روند رو به رشدی را طی نموده و محصولات جدید با کیفیت بهتر و قیمت بالاتر از محصولات قدیمی تولید می شوند و اکثر خریداران جدید هم که تنوع و کیفیت فرش برایشان در خرید اولویت دارد به سراغ تولیدات جدیدی رفته اند که شانه و تراکم بالاتری دارند. در گذشته اکثر دستگاه های بافندگی فرش 500 شانه اکریلیک و یا 350 شانه و 440 شانه پلی استر و بی سی اف (BCF) تولید می کردند که از نظر طرح و نقشه و کیفیت بافت سطح پایین تری نسبت به تولیدات کنونی داشتند. این محصولات به مرور بازار فروششان به علت جایگزینی محصولات جدید افت کرد و سهم تولیدشان کاهش یافت. اما هنوز هم افراد زیادی هستند که متقاضی خرید فرش های ارزان قیمت ماشینی هستند. فرش بی سی اف (BCF) که ارزان ترین نوع فرش بوده و سبک و ساده است در ایران تولید شده ولی عمده مصرف آن برای عراق و افغانستان می باشد که فرش های ارزان و سبک را خریداری می کنند. در ایران هم فرش بی سی اف (BCF) در اماکن عمومی نظیر مغازه های ظروف کرایه، یا مساجد روستاها و شهرستان های کوچک و... استفاده می شود.

پخش انواع فرش ارزان قیمت

مجموعه پرسان پارس هم که یک کلکسیون کامل از تمامی تولیدات صنایع فرش ماشینی برای عرضه به مشتریان دارد و تمامی محصولات مرتبط به فرش ماشینی را عرضه می کند، می تواند یک مجموعه مشاور خوب و کامل برای خریدارانی باشد که در خرید نوع محصول تردید داشته و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در هنگام خرید دارند. برای مثال اگر شما یک فرش ارزان قیمت هدف شما باشد. با توجه به رنج قیمتی که مد نظر شماست مشاورین مجموعه می توانند محصولات مختلفی را که می توانید خریداری نمایید را به شما معرفی نموده و با توجه به کیفیت بافت و طرح هایی که دارند شما فرش مورد نظرتان را انتخاب نموده و خریداری کنند. فرش بی سی اف (BCF) یک محصول ارزان قیمت و سبک است که وزن بافت آن بر روی قیمت تمام شده فرش و کیفیت آن تاثیر گذار است لذا با توجه به آنچه مد نظر شماست مشاورین مجموعه فرش بی سی اف خوب با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب را به شما پیشنهاد می دهند و یا اگر فرش بهتر و مقاوم تری بخواهید، فرش های 500 شانه پلی استر و اکریلیک برای شما مناسب خواهد بود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر